Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 127

Thread: Classic WoW - Debat

Forum Knight Stormlord's Avatar

Quote Originally Posted by Huntnez View Post
    Hehe og når de gik tør for mana så spame low rank frost bolt
    Derfor man skulle være Warlock. Så var det bare lifetap, og så var mana healerens problem

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Der var ikke nogen rotationer, bare hammer løs på Mortal Strike og så aktiver Heroic Strike hvis du har for meget rage, for Arms Warriors. Noget af sværdhedsgraden har, som du skriver, været fordi theorycrafting så godt som slet ikke eksisterede. Men tilsvarende var boss-fights virkeligt ikke komplekse. For mages var Molten Core bare at spamme frost bolt som single target.
    Og når man ikke skulle spamme frostbolt skulle man hamre decurse knappen til ukendelighed.

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Det var til gengæld også dengang man havde add-ons der indeholdt logik, så du som healer bare spammed en enkelt knap og så healed den automatisk den med lavest health, eller smed de curse på en anden der var cursed, og i øvrigt sagde det til andre med det samme addon så de ikke prøvede at decurse samme target.

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar

Quote Originally Posted by ZanZan View Post
    Det var til gengæld også dengang man havde add-ons der indeholdt logik, så du som healer bare spammed en enkelt knap og så healed den automatisk den med lavest health, eller smed de curse på en anden der var cursed, og i øvrigt sagde det til andre med det samme addon så de ikke prøvede at decurse samme target.
    Disse slags addon skulle ikke kunne lade sig gøre i den nye version af vanilla, da vanilla køre den nuværende core kode omme bagved. Det sagde de ihvertfald til blizzcon.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Officer Forum Warden

Quote Originally Posted by Quinn View Post
    Syntes at mindes at nogle quests tog længere tid pga RNG.... saml x antal dimser der dropper ved at dræbe er eller andet. Var RNG guderne mod dig eller spawns vampes så var det bare crap.....
    Vanilla WoW var jo en stor grind. Til dels forklædt af et "Gult udråbstegn".

Og må nok sige at det var også noget af det jeg kunne lide ved det. Måske fordi jeg er typen der kan lide det sociale. Den type Qs, gav en tid til at chatte med andre man mødte, skrive lidt i GC osv mens man ventede på manaen kom tilbage.

SD Medlem Forum Acolyte

Altså jeg kan slet ikke vente med at komme i gang! Jeg glæder mig til langsommelig levling, lange dungeon runs og hygge. :-) Glæder mig generelt til lidt genkendelighed, nostalgi og forhåbentlig en masse hygge med andre SDere! :-)
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Vanilla WoW var jo en stor grind. Til dels forklædt af et "Gult udråbstegn".

Og må nok sige at det var også noget af det jeg kunne lide ved det. Måske fordi jeg er typen der kan lide det sociale. Den type Qs, gav en tid til at chatte med andre man mødte, skrive lidt i GC osv mens man ventede på manaen kom tilbage.
    Helt enig. Rigtigt mange af de sociale aspekter i nutidens mmo's er blevet drevet bort med høtyve og fakler. Alt skal være så mainstream og hurtigt som muligt nu. Det er klart en af de ting der gør at jeg overhovedet overvejer et return til wow på en classic server. Tilbage til dengang jeg personligt synes det var sjovt. Til dengang det tog tid at level op. Ja, tempoet er skruet lidt (meget?) ned, men er det i virkeligheden en dårlig ting? Jeg synes det har været savnet at der var noget der hed single target tanking, i stedet for aoe. At CC rent faktisk var påkrævet og krævede samarbejde og koordination. At mana var en faktor i større omfang end nutidens mmo - man kunne rent faktisk løbe tør . Man havde rig mulighed for at lære sine gruppemedlemmer at kende mens man ventede på at alle kom frem til instancen eller mens man fik mana tilbage imellem kampe.

Jeg ville gerne spille med SD, men forventer desværre ikke at komme til det. Jeg prøver ikke at fremtvinge en debat eller et server valg allerede nu, det er stadig nogen måneder væk vil jeg skyde på. Men jeg er ret sikker på at når tiden kommer, lander valget på en pvp server. Kunne være fristet til at foreslå en guild på både pve og pvp servere, men med SWTOR som eksempel, så mindes jeg ikke det førte til noget produktivt. Slet ikke hvis der snakkes 40 mands raids.

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hold kæft hvor er vi gamle at høre på her inde

Jeg er fan!

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

Jeg er en af dem som helt sikkert skal prøve WOW Classic, fordi det var dengang jeg synes det var sjovt at spille WOW!
    Jeg prøvede selv WOW igen efter 6+ års pause, og personligt kunne jeg slet ikke genkende det wow som jeg forelskede mig i da jeg startede i vanilla.
    En del af oplevelsen for mig, var at tage mig god tid om at level op og opleve det hele. Jeg synes også at det er ærgeligt at man bare kan købe sig til en lvl 110 char, da man jo ikke får et "forhold" til den.
    Jeg synes det var fedt at en AV kunne tage 12 timer, hvor man stod og kæmpede på broen - og så synes jeg faktisk også at det var fedt at man ikke bare kunne komme til de forskellige steder på et split sekund. Og så kunne jeg også godt lide at man rent faktisk spillede med dem som der var på ens server, fremfor nu hvor man bare kan joine en random gruppe i instance og hvor folk er total ligeglade med dem de spiller med.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Ragz View Post
    Jeg er en af dem som helt sikkert skal prøve WOW Classic, fordi det var dengang jeg synes det var sjovt at spille WOW!
    Jeg prøvede selv WOW igen efter 6+ års pause, og personligt kunne jeg slet ikke genkende det wow som jeg forelskede mig i da jeg startede i vanilla.
    En del af oplevelsen for mig, var at tage mig god tid om at level op og opleve det hele. Jeg synes også at det er ærgeligt at man bare kan købe sig til en lvl 110 char, da man jo ikke får et "forhold" til den.
    Jeg synes det var fedt at en AV kunne tage 12 timer, hvor man stod og kæmpede på broen - og så synes jeg faktisk også at det var fedt at man ikke bare kunne komme til de forskellige steder på et split sekund. Og så kunne jeg også godt lide at man rent faktisk spillede med dem som der var på ens server, fremfor nu hvor man bare kan joine en random gruppe i instance og hvor folk er total ligeglade med dem de spiller med.
    Den eneste grund til at vi som Horde stod i fucking 12 timer på den bro, er at den er den bedste fucking killbox i alle MMOs nogensinde lavet.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Bedste killbox?

Hvad med mileforts i Emain i DAoC? Alle folk skal igennem en lille port for at komme ud, og pbae herskede?

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Bedste killbox?

Hvad med mileforts i Emain i DAoC? Alle folk skal igennem en lille port for at komme ud, og pbae herskede?
    Jeg har aldrig spillet DAoC, så delt førsteplads som bedste killbox da. Stadig pisse elendigt design, også selvom alle factions har/får det.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Officer Forum Warden

Quote Originally Posted by Moody View Post

Jeg ville gerne spille med SD, men forventer desværre ikke at komme til det. Jeg prøver ikke at fremtvinge en debat eller et server valg allerede nu, det er stadig nogen måneder væk vil jeg skyde på. Men jeg er ret sikker på at når tiden kommer, lander valget på en pvp server. Kunne være fristet til at foreslå en guild på både pve og pvp servere, men med SWTOR som eksempel, så mindes jeg ikke det førte til noget produktivt. Slet ikke hvis der snakkes 40 mands raids.
    Som sagt er der noget tid endnu til dette valg skal træffes. Under alle omstændigheder tør jeg godt sige at så længe interessen er som den er nu, så bliver det ikke på 2 servers SD starter op. Om det bliver PvE eller PvP er nok heller ikke bare lige sådan at spå om, så lad endelig værre med at tage sorgerne på forskud.

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Den eneste grund til at vi som Horde stod i fucking 12 timer på den bro, er at den er den bedste fucking killbox i alle MMOs nogensinde lavet.
    Der er en flaw, så du kan løbe bagom Dun Baldar, og indtage den "bagfra".
    Når folk har "lært" det er det KUN gode alliance premades du taber til i AV.
    Plus, du vinder hurtigt.

/Turbo

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Adonaj View Post
    Altså jeg kan slet ikke vente med at komme i gang! Jeg glæder mig til langsommelig levling, lange dungeon runs og hygge. :-) Glæder mig generelt til lidt genkendelighed, nostalgi og forhåbentlig en masse hygge med andre SDere! :-)
    Samme her...
    Og hvem husker ikke Barrens chat. Den ændrer sig aldrig :-)

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Quote Originally Posted by Turbo View Post
    Der er en flaw, så du kan løbe bagom Dun Baldar, og indtage den "bagfra".
    Når folk har "lært" det er det KUN gode alliance premades du taber til i AV.
    Plus, du vinder hurtigt.

/Turbo
    Tænker du ikke at de har fixet nogle af disse flaws?.. for ellers er der også et par trælse i de to andre bg's ^^

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Caligo View Post
    Tænker du ikke at de har fixet nogle af disse flaws?.. for ellers er der også et par trælse i de to andre bg's ^^
    Det er muligt, men det havde de hvertfald ikke på de privat servere jeg har prøvet at spille på.

Det er muligt, men det havde de hvertfald ikke på de privat servere jeg har prøvet at spille på.
    Jo men tænker der er en forskel fra private servers til servers drevet af selve udviklerne ^^ men vi må se.. de er jo nødt til at holde sig rimeligt op ad originalen og sætte grænserne for hvad der må og skal ændres de rigtige steder.. det er lidt en balancegang

I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Caligo View Post
    Jo men tænker der er en forskel fra private servers til servers drevet af selve udviklerne ^^ men vi må se.. de er jo nødt til at holde sig rimeligt op ad originalen og sætte grænserne for hvad der må og skal ændres de rigtige steder.. det er lidt en balancegang
    ellers er der jo altid "genveje". Folk skal nok finde nye, hvis gamle er lukkede.
    F.eks. var der jo en periode hvor man i teorien ikke kunne lave premade AV. Men så lavede vi et raid team, og koordinerede at alle signede præcis samtidig, og så kom de fleste med i samme Av hver gang. Senere kom så en addon der fiksede det, men folk er squ kreative .-)

ellers er der jo altid "genveje". Folk skal nok finde nye, hvis gamle er lukkede.
    F.eks. var der jo en periode hvor man i teorien ikke kunne lave premade AV. Men så lavede vi et raid team, og koordinerede at alle signede præcis samtidig, og så kom de fleste med i samme Av hver gang. Senere kom så en addon der fiksede det, men folk er squ kreative .-)
    Ahh den husker jeg godt ^^ brugte den selv et par gange :P

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Ja rng dengang var hjernedød. En quest især i Hillsbrad Foothills efter noget spider web kunne tage en halv time....for ét enkelt drop.
    Hillsbrad Foothills

Du burde hænges og brændes for at bruge den slags ord. Fy faen for et sted. Meget pænt, bevares, men de quests. >.> <.> <.<
    nvr4getcryevrytiemlol

Yep - det var en fest. Især på pvp servere fordi Horde kom til zonen omkring lvl 20-25, mens alliance questede i samme zone omkring lvl 30-35. Derudover så var der området mod vest, hvor alle mobs var aggro mod Horde, men venlige mod alliance.

Så det krævede bare en alliance ranged stealth char (night elf hunter fx) som stod i midten af alle de alliance venlige mobs, og så nakkede de horde stille og roligt, uden reel mulighed for at gøre modstand, både fordi hvis man angreb så fik man aggroet 5 mobs, og fordi at alliance char'en var 5-10 lvls højere end dig.

Det var en fest!

Yep - det var en fest. Især på pvp servere fordi Horde kom til zonen omkring lvl 20-25, mens alliance questede i samme zone omkring lvl 30-35. Derudover så var der området mod vest, hvor alle mobs var aggro mod Horde, men venlige mod alliance.

Så det krævede bare en alliance ranged stealth char (night elf hunter fx) som stod i midten af alle de alliance venlige mobs, og så nakkede de horde stille og roligt, uden reel mulighed for at gøre modstand, både fordi hvis man angreb så fik man aggroet 5 mobs, og fordi at alliance char'en var 5-10 lvls højere end dig.

Det var en fest!
    Vi fester forskelligt, kan jeg godt afsløre .

Men rejsen til Booty Bay igennem Stranglethorn Vale har fanme heller aldrig været en fornøjelse . Men jeg glæder mig til at gen-se den .

Fik jeg nævnt at man er en idiot når man har tænkt sig at spille WC når man har alle loremaster achievements indtil MOP >.>. Ja - inkl classic WoW. Må Un'goro Crater brænde det samme sted som de tidligere nævnte...
    nvr4getcryevrytiemlol

Booty Bay igennem Strangle thorn?

Hvorfor ikke bare bruge en zepp til Org, derfra løbe til Barrens og tage et skib?

#alliance

+noob wow .
    nvr4getcryevrytiemlol