Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 105

Thread: Classic WoW - Debat

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Alliance? Fyffor pyffor....

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Dorf priest. Say no more.
    nvr4getcryevrytiemlol

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Noam Roga4eueue

Lidt vanilla memories

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Hmm, troede sgu aldrig jeg skulle sige det igen, men jeg er lidt spændt på wow classic. Kan også godt mærke at jeg glæder mig lidt til det kommer

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

He he man skulle syntes vi efterhånden var blevet for gamle til at blive hyped
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

Nej nej, vi dummer os gang på gang.

SD Medlem Forum Apprentice Tiny's Avatar

https://www.youtube.com/watch?v=Eky6bCnCLOI

Når snakken falder på totems .. ved godt den er fra efter vanilla men stadig nostalgi
    Now known as Milo

Forum Knight Stormlord's Avatar

Quote Originally Posted by Tiny View Post
    https://www.youtube.com/watch?v=Eky6bCnCLOI

Når snakken falder på totems .. ved godt den er fra efter vanilla men stadig nostalgi
    nå ja Bjarke

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Haha de videoer med Bjarke er for nice!

"Jeg trykker bare to gange på TAB og så trykker R" :-P
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

blackrock depths

• Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

BRD var en meget lang med virkeligt fed instance. Det at man skulle besøge flere sektioner for at få nøglen til ubrs virkede skide godt selvom det tog timer at komme igennem.

SD Medlem Forum Convert

Classic wow, låser de så op for expansioner løbende ?

Måske...det afventer jeg også en udmelding omkring

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Hardeknut View Post
    Måske...det afventer jeg også en udmelding omkring
    ja for jeg er kun interesseret i classic,

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Hospitall View Post
    Classic wow, låser de så op for expansioner løbende ?
    Det virker virkeligt meget usandsynligt, da det så ikke ville være Classic mere.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Det virker virkeligt meget usandsynligt, da det så ikke ville være Classic mere.
    ja det kan du jo have ret i , det håber jeg ihvertfald =)

Default Det gamle er bedre i min verden.

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Her kan alt omkring Classic WoW debatteres.

Hvad ved vi omkring spillet lige nu? Er vi positive omkring det? Eller negative?

Jeg selv er meget positiv omkring det der er blevet meldt ud indtil videre. Jeg synes at det er en god ting at man med en subscription kan spille både Classic og BFA. Det giver flere mulighed for at prøve begge spil af, og evt. kører dem sideløbende.

Patch 1.12 er også en god ting i mine øjne. Eneste ulempe er er spillet nok ikke er tunet til det, men mon ikke der findes en løsning i det.

Mulighed for en bedre grafik end hvad Classic WoW, så man selv kan vælge om det skal være det helt gamle eller noget der, i mine øjne, er en forbedring til spiloplevelsen.

Håber at dette kan blive en konstruktiv debat.

/Gadrielz
    Ja hej! Jeg er ny på den her side, og jeg er ved at se hvor mange mennesker man kan samle inden classic release den 27 auguest 2019..
    Og fandt jer!

Spillet bliver ikke 100% som classic men tæt på, der bliver ikke ændret på spillet none-stop som den gang, der bliver bedre grafik da spillet vil kører på det nye system så gamle addons vil ikke virke, de laver nogle små ændringer udover grafikken, fx vil du kunne afbryde din flightpath istedet for at skulle logge af, samt der vil være auro loot implamenteret samt nogle andre små-ting der ikke burde ændre ved det essentielle ved spillet.

Det der gjorde classic bedre i mine øjne var at man levede sig mere ind i det, da døden var overalt, var kun 13år dengang, og temmeligt elendig, men det var de fleste dengang (og regner med de fleste nye stadig er) Men Classic har været ude i 15 år, og tusindvis af folk har spillet på privat vanilla servere pg.a spillet mistede det mange kunne lide ved det igennem de mange år med ekstreme ændringer.

Når jeg siger døden var rundt om hver hjørne mener jeg det, dengang kunne du ikke pulle mange mobs og dræbe dem, jo som mage med det krævede ekstremt skill og game mechanic forståelse, en warrior kunne klare 1-2 mobs på samme tid, og derefter var han døden nær hvis han overlevede, verden var anderledes, du var en nobody i din faction, og ikke særigt stærk, og efter du med 40 andre mennesker havde klaret din igennem raids som de fleste andre ikke klarede begynder du at blive en levene legende, og tingene kom ikke let til en, for 99% af epic'ne skulle fx raide, og mange raiders klarede aldrig MC, og i mc er der 10 bosser, 8 nemt tilgængelige og 2 extra du summoned hvis nok folk i raiden havde klaret en særlig quest chain med lorte rewards, og at komme ind i raids var heller ikke nemt da du skulle klare det man kalder attunement quests der gav dig adgang ti raiden. hver boss droppede kun 2-3 stykker items, (generelt 2) det vil sige 20 drops i alt pr raid, og i er 40 mennesker der alle vil have epic i hvert af jeres 16 gear slots, verden var anderledes dengang, mere krævede og langt mere belønnede.

Jeg stoppede selv med at spille wow i slutningen af Wotlk, og prøvede få gange at komme tilbage blot for af væmmes ved hvad spillet var blevet til, mainstreamed easy-mode ligegyldigt.. i min verden.. kunne ikke spille mere end en månede og jeg nød det ikke.. her for 2 år siden fortalte min ven mig om en classic/vanilla privat server og jeg joinede den og har spillet lige siden!

Classic bliver ikke det samme som sidst, ikke pg.a små ændringerne men pg.a player basen, der vil være mere erfarne og der er tonvis af guides på nettet. denne gang vil der være en laaaaaaangt større mængde mennesker der ved hvad de laver og ved hva gear og stats de skal gå efter, der ikke bot vælger epic frem for rare loot hvis rare loot har bedre stats.

Jeg har sammen med andre lavet en hjemmeside: www.wowclassicdanmark.dk der linker til en discord server hvor målet er at samle så mange danskere som muligt inden classic, da cross server play ikke bliver en mulighed som i det nye, der er ingen LFD eller LFR, du kan ikke spille med folk fra andre servere, så hvis vi samler en go mængde danskere på 1 server, kan det være at det bliver den server folk vil kende som dansker serveren.

håber det besvarede nogle af dine spørgsmål! og jeg håber i slutter jer til os!

Officer Forum Warden Caligo's Avatar

Quote Originally Posted by Kristianbk View Post
    Ja hej! Jeg er ny på den her side, og jeg er ved at se hvor mange mennesker man kan samle inden classic release den 27 auguest 2019..
    Og fandt jer!

Spillet bliver ikke 100% som classic men tæt på, der bliver ikke ændret på spillet none-stop som den gang, der bliver bedre grafik da spillet vil kører på det nye system så gamle addons vil ikke virke, de laver nogle små ændringer udover grafikken, fx vil du kunne afbryde din flightpath istedet for at skulle logge af, samt der vil være auro loot implamenteret samt nogle andre små-ting der ikke burde ændre ved det essentielle ved spillet.

Det der gjorde classic bedre i mine øjne var at man levede sig mere ind i det, da døden var overalt, var kun 13år dengang, og temmeligt elendig, men det var de fleste dengang (og regner med de fleste nye stadig er) Men Classic har været ude i 15 år, og tusindvis af folk har spillet på privat vanilla servere pg.a spillet mistede det mange kunne lide ved det igennem de mange år med ekstreme ændringer.

Når jeg siger døden var rundt om hver hjørne mener jeg det, dengang kunne du ikke pulle mange mobs og dræbe dem, jo som mage med det krævede ekstremt skill og game mechanic forståelse, en warrior kunne klare 1-2 mobs på samme tid, og derefter var han døden nær hvis han overlevede, verden var anderledes, du var en nobody i din faction, og ikke særigt stærk, og efter du med 40 andre mennesker havde klaret din igennem raids som de fleste andre ikke klarede begynder du at blive en levene legende, og tingene kom ikke let til en, for 99% af epic'ne skulle fx raide, og mange raiders klarede aldrig MC, og i mc er der 10 bosser, 8 nemt tilgængelige og 2 extra du summoned hvis nok folk i raiden havde klaret en særlig quest chain med lorte rewards, og at komme ind i raids var heller ikke nemt da du skulle klare det man kalder attunement quests der gav dig adgang ti raiden. hver boss droppede kun 2-3 stykker items, (generelt 2) det vil sige 20 drops i alt pr raid, og i er 40 mennesker der alle vil have epic i hvert af jeres 16 gear slots, verden var anderledes dengang, mere krævede og langt mere belønnede.

Jeg stoppede selv med at spille wow i slutningen af Wotlk, og prøvede få gange at komme tilbage blot for af væmmes ved hvad spillet var blevet til, mainstreamed easy-mode ligegyldigt.. i min verden.. kunne ikke spille mere end en månede og jeg nød det ikke.. her for 2 år siden fortalte min ven mig om en classic/vanilla privat server og jeg joinede den og har spillet lige siden!

Classic bliver ikke det samme som sidst, ikke pg.a små ændringerne men pg.a player basen, der vil være mere erfarne og der er tonvis af guides på nettet. denne gang vil der være en laaaaaaangt større mængde mennesker der ved hvad de laver og ved hva gear og stats de skal gå efter, der ikke bot vælger epic frem for rare loot hvis rare loot har bedre stats.

Jeg har sammen med andre lavet en hjemmeside: www.wowclassicdanmark.dk der linker til en discord server hvor målet er at samle så mange danskere som muligt inden classic, da cross server play ikke bliver en mulighed som i det nye, der er ingen LFD eller LFR, du kan ikke spille med folk fra andre servere, så hvis vi samler en go mængde danskere på 1 server, kan det være at det bliver den server folk vil kende som dansker serveren.

håber det besvarede nogle af dine spørgsmål! og jeg håber i slutter jer til os!
    Hej og velkommen til
    Du har ret i mange ting ang. hvordan det bliver nu i forhold til tidligere og at der i dag er mere viden omkring den classic verden vi træder ind i den 27. august, men nu er alt ikke som det er på privat serverne da de servere er justeret ud fra både kvalificerede og ukvalificerede gæt, samt er der gennem tiden lavet qol ændringer på privat serverne, blot se på herbs osv.

Mindes selv at MC kom stort set alle raiding guilds igennem og også de næste raids, det var først ved BWL det begyndte at halte for de første og ved AQ40 det blev rigtigt svært for guilds at klare sig. Så MC og Onyxia som er med i første fase var svære at klare, men de guilds der gjorde bare lidt ud af raiding den gang klarede dem fint I hvert fald sådan min hukommelse var omkring den periode og med de mennesker jeg lærte at kende igennem spillet den gang (hvor man også havde bedre tid fordi man gik på HTX, modsat nu ^^).

Men ja noget af det fede ved classic er netop udfordringen, intet kom let til en, det var et arbejde og dermed blev følelsen når man opnåede det man havde sat sig for også bare det større!
    Husker stadigt tydeligt hvordan jublen var på Ventrillo den første gang vi fik Ragnaros ned ^^ og ser frem til at komme igennem disse udfordringer på ny.. genopleve den gang MMORPG spil rent faktisk var udfordrende og man ikke blot fik alt foræret.. den gang der ikke var cashshops med tvivlsomme køb, som var svære at vurdere om de nu var P2W eller lootbokse osv osv..

Det er sjovt du vil arbejde på at samle danskerne på en server, da dette også er noget vi er utroligt interesseret i, blandt andet af de årsager du selv kommer med i din post her
    Vi har dog planer om at gøre dette lidt større endnu og sige, at vi gerne ser de nordiske lande som helhed sætte sig på en server, vi har selv lavet lidt arbejde på denne front og har selv snart noget vi regner med at skyde igang.
    Så vi er friske på en dansk/nordisk server og friske på et samarbejde om at sprede budskabet om dette.

*edit*
    tilføjede blot lidt tekst ^^
    Last edited by Caligo; 09-06-2019 at 15:52.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Med vores held havner vi sikkert på en server med 75% russere he he

Forum Warden Lingmao's Avatar

Quote Originally Posted by Hardeknut View Post
    Med vores held havner vi sikkert på en server med 75% russere he he

håber satme de laver nogle RU servere som de fleste Joiner
    Last edited by Lingmao; 09-06-2019 at 17:52.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Har Blizzard sagt noget som helst officielt om, hvad deres fremtidsplaner er for spillet? Jeg tænker om 1-2 år eller hvad nu, når all er trætte af Molten Core og BRD osv, og vanilla wow indholdet er spillet igennem til døde. Laver de sprit-nyt indhold kun til Classic?

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Quote Originally Posted by Nerror View Post
    Har Blizzard sagt noget som helst officielt om, hvad deres fremtidsplaner er for spillet? Jeg tænker om 1-2 år eller hvad nu, når all er trætte af Molten Core og BRD osv, og vanilla wow indholdet er spillet igennem til døde. Laver de sprit-nyt indhold kun til Classic?
    De er åben for muligheden for at lave servere med f.eks. TBC versioner på, hvis der er interesse for det.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Quote Originally Posted by Nerror View Post
    Laver de sprit-nyt indhold kun til Classic?
    ja, det ville være et ønske scenarie.
    for at vende tilbage til spørgsmålet, så har jeg ikke læst noget andet end road mappet til release af de forskellige raids samt pvp events/bg (Dajm der går lang tid før vi får AV :-/ )
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Jeg tror ikke der kommer noget specielt nej. De releaser blot de oprindelige patches indtil et vist punkt. Så vi starter som det var I hvad...2006? og slutter I 2008