Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30

Thread: Satisfactory - Factorio i 3D

Forum Learner Aranoxx's Avatar

Default Satisfactory - Factorio i 3D

Hvis kreative spil som Factorio er noget for dig, så skulle du holde øje med Satisfactory der pt. er under udvikling og i alpha.

herunder lidt youtube vids fra udviklerne.

*** Rifting...... keep Rifting, can't slow down..... Riiiiifting!!!! ***

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Jeg har skam fulgt med, da jeg er voldsom Factorio fan. Jeg glæder mig til at se det når vi nærmer os noget beta.

SD Medlem Forum Apprentice bOOmer's Avatar

Har det på min wishlist 😜

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Har aldrig hørt om det før, men det ser ret fedt ud. Det skal jeg helt sikkert holde øje med. Tak for tippet!

Er der tale om builder, men indeholdende en masse forskellige gameplay-elementer?
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

SD Medlem Forum Warden

Ser fedt ud, jeg er også vild med Factorio! Nu har jeg ikke set begge videor igennem til slut. Ved vi noget om evt. release date?
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

Quote Originally Posted by Berleburg View Post
    Har aldrig hørt om det før, men det ser ret fedt ud. Det skal jeg helt sikkert holde øje med. Tak for tippet!
    Er der tale om builder, men indeholdende en masse forskellige gameplay-elementer?
    Det er ikke sådan at man selv skal designe og bygge sin maskine, men nærmere at man sætter forskellige maskiner op som så bearbejder materialer til f.eks. rør, motorer osv.
    Factorio har en demo udgave du kan prøve, hvis du vil prøve det spil som Satisfactory er kraftigt inspireret af.

Quote Originally Posted by Oliria View Post
    Ser fedt ud, jeg er også vild med Factorio! Nu har jeg ikke set begge videor igennem til slut. Ved vi noget om evt. release date?
    I følge deres hjemmeside, skulle det gerne komme i år... meeen tror nu nok nærmere det bliver næste år

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Er selv stor Factorio fan. Så ja ser også godt frem til dette
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Senior Noggs's Avatar

øj...... så fedt
    Så går jeg igang med mit spil - eller prøver da
    "Are you threathing me Master Jedi?"
    Fac Venatorem Captivum

[Signature overflow error]

SD Medlem Forum Fledgling

Ser spændende ud =) er vi mange der spiller factorio ?

vi er nogle stykker

Jeg mener lidt at det ikke tæller at have afsendt raketten i Factorio som at have gennemført.

Det tæller først når man har installeret både Bobs og Angels, og gjort det samme uden at ens hovede eksploderer.

Så er der lidt video klip fra flere af de forskellige alpha testere og hvad de har fået sat sammen.
    Det ser godt nok fedt ud og det er nogle mega fabrikker der er lavet.
    en af dem minder om en af de massive baser talnox lavede i ARK 😀

Så kom der lidt nyt.... Early Access d.19 marts 2019

Det er et "MUST HAVE!" hos mig

https://www.satisfactorygame.com/

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

Læste lige FAQ på linket og det satme god humor

The spider things creeped me out. I’m arachnophobic and can’t play games with spiders in them. Does that mean I can’t play the game?

You can. I’m also arachnophobic. So I made an “Arachnophobia Mode” which turns the spiders into cute cat sprites. I spent two hours on it so it looks terrible, but at least they aren’t spiders anymore. But I guess you probably shouldn’t watch the trailer again.

Quote Originally Posted by timmeren View Post
    Læste lige FAQ på linket og det satme god humor

The spider things creeped me out. I’m arachnophobic and can’t play games with spiders in them. Does that mean I can’t play the game?

You can. I’m also arachnophobic. So I made an “Arachnophobia Mode” which turns the spiders into cute cat sprites. I spent two hours on it so it looks terrible, but at least they aren’t spiders anymore. But I guess you probably shouldn’t watch the trailer again.
    Haha, ja de har hele tiden været noget "crazy" på den gode måde

Btw. hvis i tidligere har skrevet jer op til en Alpha Key, så vil i få mulighed for at spille Alpha udgaven i weekenden.
    Alle der endnu ikke har modtaget en Alpha Key, men har skrevet sig op til det tidligere, vil automatisk modtage en.

"ALSO we will have an alpha test weekend this weekend - ONLY for those who signed up for the alpha and did not receive a key. More info on everything soon™"

Så er det idag kl. 18:00 Satisfactory får EA release.

Jeg fik prøvet det i Alpha weekend og må sige, det var nu ret fedt. Ikke lige så dybt/avanceret som Factorio, men stadigvæk sjovt. Lidt forvirrende at det er 3D, det gør det lidt svært at placere strukturer fint og lige. Det hjælper dog at placere det hele på fundamenter(aka som i bygge en fabrikshal) hvor snap funktionen virker bedre. 3D verden er rigtigt godt lavet og det kører stort set uden lag.

Jeg har købt og regner med at skulle hygge med spillet i løbet af idag

SD Medlem Forum Convert Brassbolt's Avatar

jeg er såå klar!
    ...Jeg er her bare.

Quote Originally Posted by Brassbolt View Post
    jeg er såå klar!
    Er du kommer godt igang?

Jeg syntes det er mega fedt, det kører ret godt. jeg er super underholdt pt.
    Glæder mig til de kommer med næste update, hvor de vist åbner for at man kan lave en map, for jeg har ret nemt ved at komme på afveje

SD Medlem Forum Convert Brassbolt's Avatar

Quote Originally Posted by Aranoxx View Post
    Er du kommer godt igang?

Jeg syntes det er mega fedt, det kører ret godt. jeg er super underholdt pt.
    Glæder mig til de kommer med næste update, hvor de vist åbner for at man kan lave en map, for jeg har ret nemt ved at komme på afveje
    JEG ER SUPER UNDERHOLDT!
    har ikke helt fået spillet så meget som jeg gerne ville, men har da kørt ca 12 timer.
    har ingen erfaring i spillet. synes jeg er nået til et lidt overvældende sted. med utrolig mange dele der skal laves og fittes. men er måske 1 time fra at unlock tier 5+6 så jeg er rigtig godt tilfreds med spillet indtil nu. og flowet i spillet er godt pacet
    ...Jeg er her bare.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg spiller det pt med min bror - er ganske underholdt. Vi er ikke så langt - tror lige vi er blevet færdig med T4

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Er det ikke bare irriterende med det 3D når man skal lave planer og sætte sin fabrik op ?

Kan se det ser flot ud og sikkert er sjovt i starten. men tænker at det kan blive en irriterende begrænsning ?
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Quote Originally Posted by Kirneh View Post
    Er det ikke bare irriterende med det 3D når man skal lave planer og sætte sin fabrik op ?

Kan se det ser flot ud og sikkert er sjovt i starten. men tænker at det kan blive en irriterende begrænsning ?
    Jrg er faldet i og har købt det, og jeg vil umiddelbart sige at det lige præcist er skide irriterende når man prøver at placere ens maskiner i 3d, fordi det bare er langt mere besværligt. Ja, der er nogle snapping gridlines, men umiddelbart virker det ikke helt fantastisk. Maskinerne er også ret store, så du bliver nød til at stå ret langt væk for at kunne se hvad i alverden du laver.

Det er et ganske godt lavet spil - det er på ingen måde factorio og har på ingen måde samme lækre feel, men det er også stadigt i en pre-release og det er absolut flot grafik. Jeg vil sige at det er værd at kigge på, det hele til trods.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Brug CTRL til at line med andre bygninger. Det hjælper en hel del. Jeg har ikke spillet Factorio så har intet at sammenligne med.
    Jeg synes efter at have spillet i 3 dage at det er super svært at lave de større maskiner for at få 3-4 produkter til 1. Det kan blive lidt kringlet.
    synes spillet minder om minecraft men jeg er også helt grøn på de spil

Altså det at der bliver kompleks er hele essensen i spillet - desværre syntes jeg bare det er lidt for svært selv med snapping lines at få det til at blive pænt. Der mangler skønheden fra factorio.

Og hvis du ikke har spillet factorio så skal du bare komme igang. Det er intet mindre end genialt.

SD Medlem Forum Fledgling

Bliver vist nød til at prøve det