Results 1 to 10 of 10

Thread: Tjenny her søger en fantastisk guild

SD Medlem Forum Egg TjennedS's Avatar

Cool Tjenny her søger en fantastisk guild

Hej Semper Danica
    Jeg skriver her en ansøgning til at være med i jeres guild.
    Jeg skulle besvare nogle spørgsmål for at komme i betragtning inde hos jer

1. Er du over 18 år?
    - Ja, jeg er næsten lige fyldt 25 år
    2. Discord/Forum Navn:
    - Mit discord navn er: TjennyS#8979, hvor mit navn herpå Forumet minder meget om det, men er: TjennedS
    3. Hvilke(t) spil spiller du?
    - Jeg spiller WoW, Rocket League, CS:GO, Diablo 3, Fifa 19, hvad der lige ser spændende ud
    4. Har du hørt om os før?
    - Jeg fik guilden anbefalet, da jeg i noget tid har gået uden guild og er begyndt at raide på et team.
    4.1 Hvis ja, hvem?
    - Personen hedder inde på jeres Forum: Takina
    5. Kender du nogen i Semper Danica
    - Jeg raider med Takina også kaldet Denneé i WoW
    6. Fortæl 3 sjove ting om dig selv
    - Jeg er klumset
    - Jeg er altid positiv
    - Jeg er skør og vægter humor højt
    7. Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica?
    - Jeg vil gerne være med i jeres guild, da jeg er enige i jeres 5 værdier og kan se mig selv følge dem.
    Starter jeg fra en ende af med "Respekt" - så er det jo vigtigt, at man respekterer sine medmennesker og lytter til dem til trods for, at de ikke nødvendigvis har samme holdning, som en selv. Samtidig ser jeg alle mennesker som ligeværdige, at vi er lige meget værd uanset hvad.
    Videre til "Ærlighed" - så skal man selvfølgelig være et ærligt menneske, hvilket jeg også er til hverdag, da jeg ikke vil tage røven på nogen, eller love noget, som jeg ikke kan holde.
    "Loyalitet" - Så skal man selvfølgelig være loyal overfor guilden, men også sine guildmates, jeg vægter højt, at man skal vise andre, at man er pålidelig og til at stole på.
    "Udvikling" - Jeg søgte faktisk ikke inde hos jer pga. at skulle være en fantastisk raider eller sygt god til PVP, jeg søgte inde hos jer for at komme ind i et godt community, hvor der er en fantastisk stemning, fyldt med humor, søde og imødekommende mennesker, hvor jeg kunne se mig selv være en del af.
    Til slut er der "Engagement - Jeg følger jeres værdi fuldt ud, da jeg til hverdag læser til pædagog, hvor vi har et begreb, som hedder "inklusion", som handler om at fællesskabet skal tilpasse sig den enkelte, for at ingen står udenfor. Men samtidig skal den enkelte også byde ind med sig selv, for at være en aktiv deltager i fællesskabet.
    Jeg glæder mig til at høre mere fra jer, og lære jer alle sammen bedre at kende.

Mvh
    TjennedS/Kenneth

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @TjennedS og velkommen til vores forum.
    Jeg må desværre afslå dig ansøgning straks, da vi er fyldt op med pædagoger... Beklager !!
    Pjat... (er selv pædagog)!

Din ansøgning kommer til at stå et par dage, og så skal enten jeg selv @Neiro eller @Luxi nok komme med mere info til dig.
    Du er allerede nu meget velkommen til at bruge vores Discord, som uden sammenligning er den bedste måde ind i SD

https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Mvh
    Najsen //Rekrutteringsansvarlig

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen hertil
    Rigtig fin ansøgning. Held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Nestling

Woho, velkommen til, TjenTjen!

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Velkommen til Tjenned

Hej @TjennedS

Nu skal du ikke vente meget længere på at blive en del af fælleskabet, for vi vil gerne tilbyde dig en trial i SD.

Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag 10-12-2018

Jeg selv, @Neiro & @Luxi er ansvarlige for trials. Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil ha’ vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i SD https://www.semperdanica.dk/threads/...-Semper-Danica
    Du tager selv kontakt ingame for character invite. Det er bedst hvis det er Luxi, Neiro eller jeg selv der invitere dig, for at vi har styr på det. Du kan lave et /who semperdanica for at høre om en af os er online.
    Alle fra ledelsen kan invite dine alts, det er VIGTIGT at du husker at sende dit forum, samt invite password med, når du skal invites Invite password finder du her; https://www.semperdanica.dk/forums/2...-m-m-MUST-READ!
    HUSK at komme på forum 1 gang om måneden (Ja - det er et krav)
    Udover det forventer vi også at man er aktiv på voicedelen af discord, da det her igennem er lettest at komme ordentlig ind i SD. Du finder vores discord her; https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.
    Hjemmeside: www.test.semperdanica.dk/SD
    SD facebook: www.Facebook.com/Semperdanica
    Instagram: www.instagram.com/semperdanica
    Youtube: www.youtube.com/channel/UCYQAwUtzQ5jrmRIJ5q2Gq8Q
    Last edited by Najsen; 10-12-2018 at 22:19.

Jeg kan ikke få lov til at se Invite password på dit link Najsen. Jeg får bare denne her besked, som du kan se på linket https://gyazo.com/49ca46ee555182e77be6658c041e4303

Samtidig, vil jeg sige tusind tak, for at måtte joine jeres Guild på trial, glæder mig til at lære jer allesammen bedre at kende

Du kan se den når du bliver gjort til trial Den ligger på lukket forum.
    Jeg logger in game nu, så kan du evt fange mig for invite

Velkommen som medlem