Results 1 to 8 of 8

Thread: Ansøgning - Cliff

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Ansøgning - Cliff

• Er du over 18 år: ja
    • Discord Navn: Cliff#4743
    • Hvilket spil spiller du: atlas, ark, overwatch og LOL
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: grunden til at jeg søger ind i SD, er for at spille med nogle hyggelige personer i stedet for det toxic community som man finder mange andre steder.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Igennem Wace
    • Kender du nogen i Semper Danica: Wace
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: ja, og aktiv 1 gang i måneden er da lige til at overkomme
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Elsker farven Pink, og specielt Pink Fluffy Unicorns Der udover er jeg Mega god til just dance på Wii. Jeg ELSKER kage
    • Fortæl noget om dig selv:jeg er en rolig og flink fyr, arbejder på nathold til hverdag på en fabrik. fritid bruger jeg foran computer eller på overarbejde.

SD Medlem Forum Acolyte

@Cliff er en god dreng, som vil passe rigtigt godt ind i SD. Man finder sjældent en mere hjælpsom person.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til!
    Øff

SD Rådsmedlem Forum Convert Pilinias's Avatar

Velkommen til
    Lige nu er mange af vores medlemmer og ledelse på juleferie, og derfor kan der være lidt længere responstid end der plejer. Men lur mig om vores dygtige rekrutteringsteam ikke snart slår et smut forbi din ansøgning :-)
    God fornøjelse.

SD Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Cliff
    Jeg skal nok snarest vende tilbage til dig

Mvh.
    Najsen

WoW Sergeant Forum Trainee
    Spil
    WoW

Hej @Cliff

Beklager den lange ventetid. Men julen og nytåret har stået for døren for SD. Og fokuset har været andet sted for mange af os i denne tid. Vi vil gerne tilbyde dig en Trial i SD hvis du stadig er interesseret. Du søger noget som mange andre ikke har gjort i lang tid. Og vi har været nødt til at drøfte det intern hvordan vi gør tingene her. Det du søger er en plads i fælleskabet og ikke en Trial i vores aktive spil World Of Warcraft. Det skal der være plads til, og vi vil i 2019 have langt større fokus på hvordan vi skal implementere ansøger her. Eftersom mange ikke kan være aktive sammen med dig i de spil du spiller. Jeg holder mere kontakt til dig over Discord og Forum for at være sikker på du får de svar du har og for at være sikker på vi gør det bedste vi kan for at du føler dig hjemme her hos os. Håber det er i orden. Du bliver nok lidt prøveklud på nogen ting så håber du har forståelse for at der kommer ekstra spørgsmål i din Trial periode.

Skriv hvis du stadig har lysten, så starter vi din Trial

Jeg selv, @Najsen & @Luxi er ansvarlige for trials. Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil ha’ vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i SD https://www.semperdanica.dk/threads/...-Semper-Danica
    Du tager selv kontakt ingame for character invite. Lav evt. et /who på Semper Danica & hør om der er nogen der kan invite dig til trial
    Henvis til at din ansøgning på forum (og dit forum nick) er blevet accepteret af rekr. teamet
    HUSK at komme på forum 1 gang om måneden (Ja - det er et krav)
    Udover det forventer vi også at man er aktiv på voicedelen af discord, da det her igennem er lettest at komme ordentlig ind i SD. Du finder vores discord her; https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.
    Hjemmeside: www.test.semperdanica.dk/SD
    SD facebook: www.Facebook.com/Semperdanica
    Instagram: www.instagram.com/semperdanica
    Youtube: www.youtube.com/channel/UCYQAwUtzQ5jrmRIJ5q2Gq8Q

Mvh

Neiro // Rekrutterings Sergent
    Last edited by Neiro; 06-01-2019 at 18:16.

SD Trial "Hi, my name is _____"

Hejsa
    Ja, jeg har stadig lysten Har intet imod at være prøveklud.

Mvh Cliff

WoW Sergeant Forum Trainee
    Spil
    WoW

Hej @Cliff

Det lyder godt, så vil jeg starte din trial fra 09-01-2019. Du kan evt fange mig over Discord. Igen Velkommen til!