Results 1 to 8 of 8

Thread: Salem the game: nogle frisk p at spille det igen? :)

Forum Warden Lingmao's Avatar

Default Salem the game: nogle frisk p at spille det igen? :)

Er der nogle der vil starte p en frisk med mig i det her lille hyggelige niche spil?

jeg har en del strke karaktere fra tidligere, men fler for at starte p en frisk og bare hygge rundt engang imellem, intet serist.
    selve spillet er super hyggeligt, og har en dejlig atmosfre, og det Free 2 Play,

www.salemthegame.com

Det er et lille fint niche spil hvor man starter op som pilgrim, og hvor man s prver at f noget op at kre.
    mange lser sig fast p at bygge en grund med hvad der hre til. men kan ogs bare roame rundt og finde ting fra tidligere spillere.
    som jeg husker det s for at g helt fra st til vest tager +12 timer, og fra nord til syg 7-8 timer. alts et kmpe kort hvor man kan finde alt muligt eller bare gemme sig.
    spillet har perma death. hvor andre spillere kan sl en ihjel permanent. men jeg har f.eks spillet den i et par r uden at blive slet ihjel, s hvis man bare er lidt varsom og mske en anelse heldig s sker der intet.

Edit:
    Desuden kan man ogs arve stats fra en perma dd karakter, s det er slet ikke s galt igen, og som skrevet, s skal man sku vre uhyggelig uheldig eller opsge det for at blive perma killed.

Last edited by Lingmao; 11-01-2019 at 21:24.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

er lige kommet en sjov podcast om spillet.

https://castbox.fm/episode/P3-Spel-%...588-id94503399

Det er sdan et sjovt spil og community der flger med, trollet men sjovt alt skal tages med meget salt

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Jeg overvejer at starte lidt op igen - OVERVEJER - men det bliver nok i min allerede etablerede base. Ved ikke om du stadig mtte have lyst til lidt? Og om du kun vil starte op fra scratch, eller om vi kan lege ud fra min allerede etablerede base? Jeg kunne godt vre med p at starte fresh - men det krver godt nok vi er nogle stykker. (Ikke ndvendigvis fra SD - men det er fanme svrt at rektruttere andre steder fra hvis man skal stole p dem. P deres discord kan man godt finde andre newbs der tnker en ny start er sjov - men der skal jo helst findes nogen der gider spille lang tid fr det er det vrd).
    @Lingmao - for god ordens skyld fr du lige et highlight
    Last edited by Palihz; 27-03-2019 at 16:16.
    nvr4getcryevrytiemlol

Til alle der ikke har prvet det fr kan jeg sige det er et sandbox MMO, som for tiden primrt er et crafting MMO. Det er primrt PVE, da PVP er ultrasvrt. Spillets primre dev-team er p pause, s what you see is what you get.

Men er du til perma-death crafting MMO er det the bomb.

*edit*

Men hvis nogen er interesseret i direct-endgame (more or less) skal jeg gerne stille min base til rdighed. Men forvent en lringskurve som i intet spil i har prvet fr.
    Last edited by Palihz; 27-03-2019 at 16:26.
    nvr4getcryevrytiemlol

det var nu sdan set en fresh start. det er altid sjovest imho, man har lidt njer p fordi at man ikke har noget etableret, og s bygger man bare stille og roligt op sammen og laver hvert sit focus omrde.
    spillede p popham med en gruppe. det var sku sjovt nok indtil serveren bare dde pga inaktive folk.

Jeg spillede ogs concord med en gruppe. Det var som du skriver god sjov. Hvis vi skal starte fra frisk tnker jeg concord mske kunne vre sjov at starte p, selvom den er ret dd?
    nvr4getcryevrytiemlol

Quote Originally Posted by Palihz View Post
    Jeg spillede ogs concord med en gruppe. Det var som du skriver god sjov. Hvis vi skal starte fra frisk tnker jeg concord mske kunne vre sjov at starte p, selvom den er ret dd?
    concord er blevet lukket, den sidste der spillede var youknowwho, som s ogs blev perm banned for et r siden, ^_^

Jaja, de gr da ogs hvad de selv kan for at drbe spillet .

Jeg er startet lidt op igen. Dog ud fra min etablerede base, og med mine gamle chars som ligger i 600-900 i alle biles niveauet.

Kunne mske overtales til at lave en char og starte forfra, men s skal der vre et eller andet forml..
    nvr4getcryevrytiemlol