Results 1 to 4 of 4

Thread: Ansgning som Social med raid for je.

Default Ansgning som Social med raid for je.

Hej allesammen

• Er du over 18 r: Tjek
    • Discord Navn: Jaywalker
    • Hvilket spil spiller du: Wow,TF2,D3,DoD,
    • Hvorfor vil du gerne vre medlem af Semper Danica: Mit guild er get kold (Eye Of Odin) Hvor jeg har vret i +5 r. Har hrt i er aktive og sociale ^^
    • Hvor har du hrt om Semper Danica: Sgte p Danske aktive guilds og i faldt inden for kategorien og hvad jeg kunne lse virkede i et godt sted for mig
    • Kender du nogen i Semper Danica: Ikke umiddelbart.
    • Har du lst, og godkendt vores 5 vrdier og aktivitet regler: Ja self. Den er fjong (:
    • Fortl 3 sjove ting om dig selv: Mit hr ligner en drlig paryk. Jeg kan ikke ramme en highfive. Folk tror jeg er Anders Lund Madsen...
    • Fortl noget om dig selv:
    • Jeg er tidligere tjener men arbejder p Hotel nu hvor jeg tackler diverse turister samt svensker og andet godtfolk i kbh.
    • Jeg har altid spillet spil. video,bordfodbold,ludo, pi.. osv...
    • Jeg er en hjlpsom sjl for det meste..
    • Prver at f lavet mine +m/raids men det er svrt for tiden nr man skal pugge som nogle gange kan trkke tnder ud.
    • I kan tjekke min main her
    • https://worldofwarcraft.com/en-gb/ch...sher/Jaywalker
    • Ellers fang mig p "Jaywalker#2709"

Hber at blive taget i betragtning

SD Officer Forum Nestling Vubbi's Avatar

Du skal vre s velkommen p Trial hvis du stadig har lyst. Vi vil forsge at gre vores bedste for du fler dig velkommen hos SD. S starter din Trial fra idag. ls venligst nedestende med info.
    Den char du joiner med som main skal vre lvl mindst 110

Jeg selv og @Najsen er ansvarlige for trials. Skulle du have nogen sprgsml, eller andet du gerne vil ha’ vendt, skal du endelig ikke tve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i SD https://www.semperdanica.dk/threads/...-Semper-Danica
    Du tager selv kontakt ingame for character invite. Lav evt. et /who p Semper Danica & hr om enten Neiro eller jeg er online.
    Henvis til at din ansgning p forum (og dit forum nick) er blevet accepteret af rekr. teamet
    HUSK at komme p forum 1 gang om mneden (Ja - det er et krav)
    Udover det forventer vi ogs at man er aktiv p voicedelen af discord, da det her igennem er lettest at komme ordentlig ind i SD. Du finder vores discord her; https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Du er ogs velkommen til at flge os p vores andre medier – her bliver der slet nyheder op, som ikke altid bliver delt p forum.
    Hjemmeside: www.test.semperdanica.dk/SD
    SD facebook: www.Facebook.com/Semperdanica
    Instagram: www.instagram.com/semperdanica
    Youtube: www.youtube.com/channel/UCYQAwUtzQ5jrmRIJ5q2Gq8Q
    Happy Wife, Happy Life

Det er ikke en brnehave det her, vel?

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til! Pro-tip til at ramme high-fives er at "sigte efter" den andens albue. Alts, ikke for at ramme vedkommendes albue, men se mod albuen, mens du stadig prver p at ramme vedkommendes hnd! Det har kureret mig
    ff

Tak for invitationen.
    Jeg skal huske det med albuen ^^

Hep