Results 1 to 2 of 2

Thread: Ansøgning som social / Moonkin

Default Ansøgning som social / Moonkin

• Er du over 18 år: Jep
    • Discord Navn: Moon
    • Hvilket spil spiller du: World of Warcraft og Path of Exile
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Mit guild ovre fra en anden server er dødt og hvad jeg har læst mig til på jeres forum og den sociale del så virker Semper Danica til at være interessant (:
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Søgte efter danske guilds på google.
    • Kender du nogen i Semper Danica: soulchok
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja (:
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg har spist legohoveder som lille. jeg har næsten samlet alle pokemons i wow. Er jyde selvom jeg bor på sjælland
    • Fortæl noget om dig selv: Mit navn er Jesper og Jeg bor i Hvidovre men kommer fra Vejle. Synes selv jeg er venlig, hjælpsom og social. Mine store hobbyer er Computer spil og tv serier/film
    • i wow kan jeg godt lide at lave bg, raide og mythic+ sammen med venner

SD Officer Forum Nestling Vubbi's Avatar

Du skal være så velkommen på Trial hvis du stadig har lyst. Vi vil forsøge at gøre vores bedste for du føler dig velkommen hos SD. Så starter din Trial fra idag. læs venligst nedestående med info.
    Den char du joiner med som main skal være lvl mindst 110

Jeg selv og @Najsen er ansvarlige for trials. Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil ha’ vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i SD https://www.semperdanica.dk/threads/...-Semper-Danica
    Du tager selv kontakt ingame for character invite. Lav evt. et /who på Semper Danica & hør om enten Neiro eller jeg er online.
    Henvis til at din ansøgning på forum (og dit forum nick) er blevet accepteret af rekr. teamet
    HUSK at komme på forum 1 gang om måneden (Ja - det er et krav)
    Udover det forventer vi også at man er aktiv på voicedelen af discord, da det her igennem er lettest at komme ordentlig ind i SD. Du finder vores discord her; https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.
    Hjemmeside: www.test.semperdanica.dk/SD
    SD facebook: www.Facebook.com/Semperdanica
    Instagram: www.instagram.com/semperdanica
    Youtube: www.youtube.com/channel/UCYQAwUtzQ5jrmRIJ5q2Gq8Q
    Happy Wife, Happy Life

Det er ikke en børnehave det her, vel?