Results 1 to 5 of 5

Thread: Ansøgning til raidhold - Roselilla

Post Ansøgning til raidhold - Roselilla

• Er du over 18 år: Ja, faktisk 19
    • Discord Navn: Egholmen#9037
    • Hvilket spil spiller du: World of Warcraft
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg søger at være medlem af en stærk dansk guild, da jeg tidligere har været medlem af to danske guilds, der desværre led døden, da officererne enten stoppede, eller raiderne stoppede med at dukke op. Derudover vil jeg gerne være en del af et dansk commmunity.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: WoWprogress.com
    • Kender du nogen i Semper Danica: Nej, desværre
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler? Ja, jeg har læst reglerne igennem, og jeg synes de både lyder fornuftige og rimelige.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg hader lyden af børster og koste, jeg er verdens mest upædagogiske lærervikar, jeg kan æde tre stykker pizza i en mundfuld.
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg hedder Oliver, og jeg bor på Østerbro i København. Til dagligt jobber jeg som lærervikar for mellemtrinnet, hvor jeg underviser i alt fra idræt til tysk grammatik.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til
    Øff

SD Rådsmedlem Forum Convert Pilinias's Avatar

Hejsa og velkommen hertil!
    Det varer ikke længe inden vores dygtige rekrutteringsteam slår et smut forbi og hjælper dig videre herfra.
    Held og lykke med ansøgningen

Edit:
    Fik lige genlæst din ansøgningstråds navn. Jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at ansøgere søger ind i Semper Danica som guild. Det kan ikke garanteres at der er et spot på vores raidhold, men der er altid en mulighed for at høre dem ad herinde på forum, om de har en plads eller ej
    Last edited by Pilinias; 10-02-2019 at 20:55.

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar
    Spil
    WoW

Hej Oliver du skulle vel ikke være lærervikar på Greve Privatskole? For så er verden Fandeme lille
    Under alle omstændigheder, velkommen til

SD Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Blindemus og velkommen til vores forum

Ud fra din overskrift kan jeg se du søger om et raidspot i SD.
    I SD har vi 3 hold som er styret af forskellige medlemmer. Vi kan derfor ikke garantere at der er et raidspot til dig.
    Hvordan ser det ud hvis du ikke kan komme til at raid i SD, søger du så en anden guild eller hvordan?

Mvh.
    Najsen