Results 1 to 5 of 5

Thread: ansøgning fra satanhippie

Default ansøgning fra satanhippie

• Er du over 18 år: yep langt over er 33
    • Discord Navn: dduck
    • Hvilket spil spiller du: world of Warcraft og elderscroll
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: har hørt det er et hyggeligt guild… jeg bruger meget wow til at være soisial… ud over det er mange af mine venner hopppede over i sd så jeg vil gerne med
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: første gang jeg hørte om det var det hende der kalder sig selv for luxi
    • Kender du nogen i Semper Danica: ja der er flashdrive lama takina og kæresten og så luxi selvføgelig
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: mange af de ting i skrive ligger jeg selv meget vægt på
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: jeg siger altid godmorgen om det er dag eller nat det er ligemeget. jeg har engang bokstavligtalt faldet i søvn stod i køkkenet det skal man ikke gøre mens man er mega træt.... mange af mine venner er enig i at jeg har det mest kompliseret forhold de kender... det sjove i det er at jeg er er aseksuel...
    • Fortæl noget om dig selv: jeg er en mand som sagt på 33 år med autisme og andre skavanker... jeg bor i Silkeborg på et opholdssted sammen med min kæreste der teknisk set er mig selv med mere info omkring det hvis man er intraserret kan man spørger.... og nej jeg er ikke bare selvglad

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Hej satanhippie

Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag, d. 18/2-2019.

Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.
    Jeg selv, Najsen, Vubbi og Narintharat er ansvarlige for trials. Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, må du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i SD https://www.semperdanica.dk/threads/...-Semper-Danica

Du tager selv kontakt in-game for character invite. Lav evt. et /who på Semper Danica og forhør dig om der er nogen, der kan invitere dig til trial.
    Henvis til at din ansøgning på forum (og dit forum nick) er blevet accepteret af rekrutteringsteamet.
    Husk at komme på forum mindst én gang om måneden da det er et krav.
    Udover det forventer vi også at man er aktiv på voicedelen af Discord, da det her igennem er lettest at komme ordentlig ind i SD. Du finder vores Discord her: https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.
    Hjemmeside: https://test.semperdanica.dk/SD/index.html
    Facebook: www.Facebook.com/Semperdanica
    Instagram: www.instagram.com/semperdanica
    YouTube: www.youtube.com/channel/UCYQAwUtzQ5jrmRIJ5q2Gq8Q

Mvh
    Berleburg / Rekruttering
    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Bare nysgerrig
    Som jeg læser det, så er din kæreste allerede i SD?
    Og så skriver du der kæreste med dig selv?
    Du behøver ikke uddybe dine personlige forhold, jeg fandt det bare lidt pudsigt
    Held og lykke med opholdet.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Bare nysgerrig
    Som jeg læser det, så er din kæreste allerede i SD?
    Og så skriver du der kæreste med dig selv?
    Du behøver ikke uddybe dine personlige forhold, jeg fandt det bare lidt pudsigt
    Held og lykke med opholdet.
    Han mente Takina og hendes kæreste.. aka mig

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Melanai View Post
    Han mente Takina og hendes kæreste.. aka mig
    Ah på den måde cool nok. Det andet var ellers et ret interessant scenarie
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.