Results 1 to 4 of 4

Thread: Ansøgning Til Semper Danica

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Talking Ansøgning Til Semper Danica

Anthraz Reporting in

• Er du over 18 Ãr: Jeps 30år snart på den forkert side af det tal

• Discord Navn: Anarchy

• Hvilket spil spiller du: World of Warcraft og World of Warships

• Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Trænger til en nyt sted at hænge ud efter den guild jeg kom tilbage til var mere eller mindre DOA (dead on arrival) og nogen til at udforske BFA med muligvis også raids når rusten lige er blevet banket af

• Hvor har du hørt om Semper Danica: gennem flere venner som selv er medlemmer den dag idag

• Kender du nogen i Semper Danica: Takina og hendes bedre halvdel Melanai + det løse kan ikke huske alle navne men der er flere man har spillet med igennem tiden

• Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Jeps de er læst, Forstået og kan ståes indenfor

• Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Dårlig/underbæltestedet humor (''arbejdsskade'') en mester i et køkken men kan ikke lave en ordentlig sovs (som hvor mor lavede den) og sidst men ikke mindst finder morskab i at skyde små hvide kugler efter folk

• Fortæl noget om dig selv: Er en frisk fyr fra det flade Falster også kendt som Udkantsdanmark til dagligt arbejder jeg som murer (nogen gange også weekender der skal jo være lidt ekstra til de nye spil der kommer ud) bruger det meste af min fritid (udover gaming) på at spille hardball på diverse baner omkring i DK (derfor de hvide kugler) så der kan forekomme nogen perioder hvor man lige er væk et par dage pga roadtrip med crewet men ellers er jeg nede på jorden og kan snakke med alle så længe emnet ikke er paradise hotel eller X faktor for der står ''bonderøven'' sku af .

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa! Velkommen hertil

Held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Hej Anthraz

Tak for din ansøgning. Fedt at du spiller hardball. Gad godt vide hvad du bruger af udstyr. Har selv en HK416, men har den mest som wallhanger, som memento for mine mange timer i Battlefield 4.

Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag, d. 19/2-2019.

Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.
    Jeg selv, Najsen, Vubbi og Narintharat er ansvarlige for trials. Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, må du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i SD https://www.semperdanica.dk/threads/...-Semper-Danica

Du tager selv kontakt in-game for character invite. Lav evt. et /who på Semper Danica og forhør dig om der er nogen, der kan invitere dig til trial.
    Henvis til at din ansøgning på forum (og dit forum nick) er blevet accepteret af rekrutteringsteamet.
    Husk at komme på forum mindst én gang om måneden da det er et krav.
    Udover det forventer vi også at man er aktiv på voicedelen af Discord, da det her igennem er lettest at komme ordentlig ind i SD. Du finder vores Discord her: https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.
    Hjemmeside: https://test.semperdanica.dk/SD/index.html
    Facebook: www.Facebook.com/Semperdanica
    Instagram: www.instagram.com/semperdanica
    YouTube: www.youtube.com/channel/UCYQAwUtzQ5jrmRIJ5q2Gq8Q

Mvh
    Berleburg / Rekruttering
    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | Dell U2719D (27"/2560x1440@60 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

God & sjov ansøgning

Velkommen til