View Poll Results: Division 2 Agent status SD (for alle)

Voters
47. You may not vote on this poll
  • Aktiv agent, mission early access (købt med headstart)

22 46.81%
  • Aktiv agent, mission day one (købt uden headstart)

11 23.40%
  • Sleeper Agent, mission missed the train (køber spillet senere)

11 23.40%
  • Dark Agent, mission infiltrate hq (jeg vil bare gerne være agent men skal ikke spille)

3 6.38%
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27

Thread: Division 2 Optællingspoll

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Post Division 2 Optællingspoll

Hej folkens,
    Lad os lige få talt antallet af agenter vi har klar på at spille Division 2 når det udkommer her i marts måned.

Officer Forum Adept Berleburg's Avatar

Har fået det gratis med min CPU, så skal helt sikkert spille det.
    Men med WoW, Anthem, Overwatch, Dawn of Man osv. også i min daglige rotation, så er min tid i Div2 nok begrænset. Men jeg vil da være der.
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce GTX 1070 8 GB GDDR5 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | ASUS ROG Swift PG278QE (27"/2560x1440@144 Hz) | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G703

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Regner med at være med fra normal release, har dog ikke købt det endnu.

Edit:
    Det lokker ekstra meget, da vi starter spillet op i SD og spillet understøtter guilds:

The Division 2 will allow you to join a Clan, and a recent developer post explained how it works.

Clans in The Division 2 are sort of like guilds, in that you can create and manage your own group of Agents. You can also recruit others to join your own exclusive club.

Each Clan will allow up to 50 accounts with up to four characters each, which means you will have plenty of like-minded folks to play with you in The Division 2.

Creating one is easy, and is unlocked early in-game during the story progression. Anyone who has unlocked the feature can create their own, but to start progressing a clan, a total of four members is required.

With so many members, it may sound as though it would be a bit troubling to keep up with the goings on. Thankfully, the feature includes a feed specific to your clan that’s keeps members up-to-date with activity and progression. They can also leave messages on the feed and the clan leader can also pin messages in order to coordinate events.

In addition, each clan will have access to two voice channels for up to 25 members each.
    Last edited by Jay; 07-03-2019 at 8:15.
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Jeg er normalt ikke en fan af preorders og prøver at afholde mig fra det. Men med det antal timer jeg har lagt i 1'eren så er der bare ingen chancer for at jeg ikke skal igang i 2'eren. Så jeg faldt i og købte gold edition og er derfor klar til at gå igang ved early access d. 12

SD Medlem Forum Learner Orcblood's Avatar

Det samme som Jay siger. Jeg spillede en god del af det første spil. Og efter som jeg har lagt WoW på hylden for good, så har jeg små kigget og tænkt over at hoppe ind i 2'eren og joine SD

Jeg er helt sikkert klar! Jeg regner med bare at købe standard edition tingeling, så jeg er først klar d. 15 må det være?
    Ondskab i World of Warcraft / Obscene#2100 Battle.net / Obscene#2659 Discord / OB5CENE Origin / OB5C3NE Uplay.

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Ville lige bump den her tråd hvis ikke folk har haft set den poll.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

fedt 15 spillere klar til... hvornår det nu er det går igang... og 5 som støder til nogle dage senere... Det ser fornuftigt ud Hvis du har set tråden men endnu ikke stemt, så gør det venligst lige , så vi har et indtryk af hvem der er med, hvornår de er med, og hvem der ikke er med

Der står på deres site at vi kan spille kl 00.00 tirsdag d. 12 marts... så... engang efter midnat? Shiiiiiieeeeet

Jeg har lavet denneher tickcounter, håber den er rigtig, har ihvertfald skrevet hvad der stod i det billede UbiSoft har posted med launch-timers.

https://www.tickcounter.com/countdow...-headstart-cet

Jeg kommer på i morgen tidlig, kan ikke spille så sent i nat

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

regner med at komme ind i spillet imorgen ved 12 tiden eller deromkring når jeg er hjemme igen.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Har godt nok købt det men jeg overvejer om jeg ikke skal spille det på PS4 istedet

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Neiro View Post
    Har godt nok købt det men jeg overvejer om jeg ikke skal spille det på PS4 istedet
    Du skal da hygge med os andre på PC

SD Medlem Forum Learner Ramstein's Avatar

Quote Originally Posted by Neiro View Post
    Du møder nok færre cheaters på ps4.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Jeg regner med at spille fra release eller deromkring. Skal lige have overstået min føsdag lørdag, hvor vi tager på Flammen i Glostrup

SD Medlem Forum Convert HrLind's Avatar

Jeg er ved at købe det til min samling, så hold på hat og briller HrLind er på vej

@HrLind det lyder godt Jeg tror også du vil hygge dig med det, der er masser at lave og ret god variation i spillestil, når du er kommet igang så skriv dit Uplay brugernavn så vi kan invitere dig til klanen

SD Medlem Forum Convert HrLind's Avatar

Quote Originally Posted by Mushizo View Post
    @HrLind det lyder godt Jeg tror også du vil hygge dig med det, der er masser at lave og ret god variation i spillestil, når du er kommet igang så skriv dit Uplay brugernavn så vi kan invitere dig til klanen
    Der er HrLind1

Ratkuul er urplay name

DarthChrisDK er det en SD'er? Nogen der ved det?

Quote Originally Posted by Moody View Post
    DarthChrisDK er det en SD'er? Nogen der ved det?
    Det er Berleburg
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

Forum Elder Deadlock's Avatar

Hvorfor bruger folk ikke bare de samme navne?

Det ville være nemmere for os SD'ere. Men har de nu et navn som de er kendt som blandt andre venner, på uplay, steam osv., i længere tid, så ville de måske også synes det var lidt mærkeligt at de ændrer det.

Så beklager jeg at din request har ligget lidt længe @Berleburg . Ville bare lige sikre mig at det ikke var en stalker ex eller noget i den stil!

Der er allerede fyldt på på clan roster?

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Ratkuul View Post
    Der er allerede fyldt på på clan roster?
    Jep
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    Hvorfor bruger folk ikke bare de samme navne?
    Fordi de kan være optagede på forskellige platforme...
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce GTX 1070 8 GB GDDR5 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | ASUS ROG Swift PG278QE (27"/2560x1440@144 Hz) | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G703

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Det ville være nemmere for os SD'ere. Men har de nu et navn som de er kendt som blandt andre venner, på uplay, steam osv., i længere tid, så ville de måske også synes det var lidt mærkeligt at de ændrer det.

Så beklager jeg at din request har ligget lidt længe @Berleburg . Ville bare lige sikre mig at det ikke var en stalker ex eller noget i den stil!
    Haha, no worries.