Page 12 of 14 FirstFirst ... 2891011121314 LastLast
Results 276 to 300 of 343

Thread: Semper Danica i Division 2

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Jeg har i dag endeligt besluttet at smide the div 2 til side (bliver meget, meget casual hvis/når jeg kommer ind). Jeg har ingen lyst til at spille for at samle gear mere, da årsagen til dette var at blive bedre gearet til raids. Men da vi ikke kan formå at skrabe 8 mennesker sammen til det har jeg ikke lyst til at fortsætte. Jeg venter på en expansion eller ændringer der kan trække mig tilbage.

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Jeg har i dag endeligt besluttet at smide the div 2 til side (bliver meget, meget casual hvis/når jeg kommer ind). Jeg har ingen lyst til at spille for at samle gear mere, da årsagen til dette var at blive bedre gearet til raids. Men da vi ikke kan formå at skrabe 8 mennesker sammen til det har jeg ikke lyst til at fortsætte. Jeg venter på en expansion eller ændringer der kan trække mig tilbage.
    Skulle du have lyst til lidt totalt casual hygge, så spiller jeg stadig meget casual fra tid til anden, så skriver du bare, håber da at se dig igen

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Fanme utroligt de formåede at smadre et spil med så meget potientale - Det mig en kæmpe gåde!
    Jeg er brænd ærgerlig over det. Jeg sider som andre & håber på forbedringer, men som det er nu, gider jeg ikke bruge min tid på at malke det mere

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Jeg er blivet kontaktet af en som hedder GreatwhiteDK, som har en 3-4 venner som gerne ville joine os i division2. Detsvære har jeg også selv helt tabt motivation.

Umildbart vil jeg sige der er forskellige grunde til motivation er væk. Blandt andet var jeg ikke voldsom posetive over ders boss design i raided. Raided kom alt for sent ud til folk var stoppet med at spille.
    Vi var så mange i SD som skulle spille division2, men uden noget realt end game content, stoppet folk hurtigere end de bliv L30.

Men mht til Raid, og Greatwhite, må i give mig besked vis jeg skal arbejde mere i at få sat hold sammen til raid frem over.

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

@Deadlock Jeg er helt klart frisk på noget hygge spil indimellem. Jeg stopper slet ikke med spillet, det ryger bare i lommen til de kommer med noget nyt og får kigget lidt på deres loot system

Jeg synes fundamentalt de har lavet et rigtigt godt spil, som formår at lokke mig til at spille stort set hver dag. Det kunne jeg sagtens fortsætte med, hvis der var et endgame med det. Jeg kan bare ikke blive ved med at rende rundt og loote de samme items igen og igen, når der er så vanvittigt langt imellem at man samler noget nogenlunde brugbart op. Jeg var inde igår for at køre min loot runde og talte for sjov skyld hvor meget af mit loot var lilla og high end. 2/3 var lilla... Det kan godt være jeg var uheldig, men det virker ofte som om det er på den måde. Med Marcostyles matematik om at hvis du søger en speciel backpack - brand, talents, attibutes osv. (ikke størrelsen af stats på talents, men bare at den har den rigtige combo), så skal du loot 1/4 million... Det kræver så self. at du kan finde backpacks... Og med mit eksempel lagt oveni om at 2/3 var lilla, så er vi på 3/4 million items..!!??! *what!* Matematikken passer nok ikke 100%, men det er derhen ad. Det kan jeg virkelig ikke bruge min tid på og blive ved med at synes er underholdende og jeg fatter SLET ikke at udviklerne ikke ser at det er helt ude i skoven

@Xean hvis vi med dem, kan få et raid hold op at køre, så er jeg frisk på at fortsætte. Jeg har nedtur over at skulle misse raids i the div 2, da jeg har glædet mig i lang tid til at det skulle komme i spillet. MEN... Det ville for mig, kræve at vi har et (relativt) fast hold der dukker op til raid dagene. Jeg gider virkelig ikke at skulle sætte en aften eller mere af til det, bare for at finde ud af at vi igen ikke er nok. Så vil jeg trods alt hellere lave alt muligt andet i stedet.

Så hvis du føler der er en reel chance for at det er realistisk, så skal jeg gerne fortsætte. Vi har vist rigeligt med plads i guilden til dem, da vi ofte ikke er mere end 3-4 på, men trods alt er 50 i guilden. Der burde være nogen der kan vige pladsen. Det er bare vigtigt at de 3-4 gutter ved hvad de går ind til i form af vores lave aktivitetsniveau lige nu. Ellers smutter de bare inden ugen er omme og vi står her igen

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Som moody og jeg snakkede om den anden dag er interessen bare ikke i SD for det her, så jeg regner med at begynde at kigge efter en anden klan i spillet.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by JesperM View Post
    Som moody og jeg snakkede om den anden dag er interessen bare ikke i SD for det her, så jeg regner med at begynde at kigge efter en anden klan i spillet.
    Tror interessen er eller var der, men for mig dør den når jeg ikke har nogen at spille med.
    Ikke ment som kritik, for det er fandens umuligt at koordinere noget fast til 15 spillere, når alle kan forskellige tider.
    Men jeg gik kold i at logge ind og være alene.

Det og så at der er for meget micromanagement til min smag.
    Jeg orker ikke at logge ind, velvidende at jeg ikke kan spille før jeg har brugt 10 min på at rydde op i inventory.
    Og jeg skal kigge 100 trash items igennem fordi der er en lille chance for en upgrade.

De burde nedjustere item drops til 5% af hvad det er nu, men tilgengæld gøre alle andre drops til "upgrade mats", som så kan bruges på det mere sjældne gear der dropper.
    Jeg drukner i items som jeg skal tage stilling til. - Fucking ærgerligt, for jeg ELSKER gameplayet.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

@wOOOOt jeg tror årsagen til du manglede folk at spille med, var at du kom senere igang end os andre. På det tidspunkt var alle mere eller mindre max level og igang med endgame. Vi sad stort set på discord hver aften og havde gang i diverse grupper. Men noget af det skyldes jo også deres forbandede preorder lort med at nogen får early access mens andre ikke gør. Det holder bare ikke og er aldrig noget jeg bliver en fan af.

Men du har ret i det med loo(r)t. Det var bare for meget tid der skulle bruges på at kigge useless crap igennem inden man kunne gå igang eller efter man var færdig. Jeg så helst at de lavede en form for upgrade system, så man stadig skulle ud og finde et godt item, men når du så havde det, så havde du muligheder for at opgradere det. Men vi skal slet ikke over i det de havde i 1'eren med at man samler div. tech og kan nemt og relativt hurtigt opgradere gear til max stats - det er for meget. Vi må se om det er noget de overvejer - jeg håber det inderligt, for det er for mig, lige nu, achilleshælen ved spillet. Jeg synes der er en god sjat endgame content man kan rende allerede nu.

Med alt det sagt, så vil jeg gerne smide lidt en bombe, som jeg ved sikkert sender mig i modvind, og sige at det er sgu heller ikke nemt at få noget op at køre i SD mere. Jeg oplever at folk er gået hen og blevet meget casual og for fleres vedkommende, rimelig asociale. Er spillet ikke WoW så har folk bare ikke tid, lyst, overskud, energi, whatever til at lave noget der bare er marginalt tidskrævende og udfordrende og kræver mere end en håndfuld mennesker. Jeg har set det siden jeg joinede SD i Swtor og det er kun blevet værre. Det er gået hen og blevet lidt for meget kaffeklub hvor folk sidder og fortæller krigshistorier fra dengang spil var gode og mmo's var værd at spille. Alt kan dog ikke bebrejdes på SD og den holdning (måske er jeg den eneste der ser den og den slet ikke er der?), men også på den måde spil efterhånden skrues sammen. Alt skal bare være så skide mainstream og alle skal have muligheder for at være med i alt hvad spillene har at byde på. Men den diskussion har vi vist efterhånden haft mange gange

Syntes altid det kun er 10-20% (nok nærmest 10%) der kommer på discord og spiller, har alle dage jeg kan huske været størstedelen der sidder for sig selv og spiller helt alene i et multiplayerspil, sådan syntes jeg det har været i alle spil i SD, både MMO og alle andre.

Jeg syntes også det er ærgerligt fordi for mig er en stor del af spillet at spille med andre.

Jeg kan da også godt selv have behov for at bare koble af og være mig selv nogle gange, men syntes da jeg er på discord for det meste når jeg spiller, giver gerne en forklaring på discord hvorfor jeg more or less endte med at fravælge raid, men vil ikke tage den her

Jeg kunne godt være nysgerrig på årsagen. Hvad den end måtte være kunne det måske laves om på i fremtiden og gøre at man ikke kom til at støde folk væk. Det er med vilje jeg ikke har spurgt ind til det, for jeg tænkte det nok var noget du selv ville nævne hvis det var. Så den må vi lige tage næste gang på disc.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

@wOOOOt jeg tror årsagen til du manglede folk at spille med, var at du kom senere igang end os andre. På det tidspunkt var alle mere eller mindre max level og igang med endgame.
    Mange af jer havde købt med early access & var max lvl i løbet af en nat eller 2 dage
    Kan godt huske hvordan i sad & kedede jer imens os andre var i gang med at lvl - just saying
    Jeg indhentede jer dog, men i mit eget tempo

Ja, det var desværre en af "fordelene" ved at købe gold ed. og have for meget tid omkring den periode. Men er det anderledes end diablo 3, f.eks., eller et hvilket som helst andet mmo man har ventet længe på? Man giver den gas fra start, fordi man ikke kan få nok og nogen rammer max level i løbet af kort tid . Jeg tvivler dog på at vi har siddet og kedet os.

For mit vedkommende manglede jeg ikke ting at lave, jeg blev bare træt af de raids faldt igennem gang på gang og meget begrænset med folk online, og det gear grind bare blev forøget gang på gang af Massive.

Så det er nok mest det med ens gear grind er blevet så ekstremt nu, som har den største demotiverende effekt på mig, selve spillet har fede aspekter men mangel på specifikt loot og så gs 500 items skulle gerne være det som droppede i heroic content ikke det her random noget fra 480-500gs items og så lilla det er i forvejen svært at få opgraderinger til ens gear, men at de så ændrede det til ikke max gearscore items som ved world tier 4 var lidt et stort skridt tilbage her i world tier 5.

Så er det vist helt ovre for mig når den PTS build rammer spillet, de ændre også på merciless rifle nu så jeg kan ikke komme til at gøre min ting med heavies mere og hundene.

Synes der er rigeligt at lave i spillet, jeg har bare ikke lysten til at loot 5 mil. items for at få et jeg kan bruge.
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

jeg er pt stoppet med division 2 da City of Heroes er kommet tilbage.
    Death Star...I like the sound of that!

Quote Originally Posted by Panser Anden View Post
    jeg er pt stoppet med division 2 da City of Heroes er kommet tilbage.

hvad? samme som før? så man har det man havde før og hvor?

Der er jo kommet patch med gunner etc. og der er kommet det nye exotic holster, regner med at jeg vil prøve at samle dele til det fredag klokken 20 hvis nogen vil være med til det

Andet step er f.eks. dette som man kunne lave i en grp

• Ornate Leather Holster - Hyena Level 4 Control Point
    • Inverted Leather Holster - True Sons Level 4 Control Point
    • Oiled Hammer Guards - Outcast Level 4 Control Point
    https://www.newsweek.com/division-2-...olster-1444553
    Last edited by Deadlock; 20-06-2019 at 15:27.

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    Der er jo kommet patch med gunner etc. og der er kommet det nye exotic holster, regner med at jeg vil prøve at samle dele til det fredag klokken 20 hvis nogen vil være med til det

Andet step er f.eks. dette som man kunne lave i en grp

https://www.newsweek.com/division-2-...olster-1444553
    Det er et fedt holster især med min ide om brugen af 2 lmg :P, det er ikke så svært at få det samlet der er en enkelt ting med high noon hvor man skal være ved 12 tiden ved en cafe.

Quote Originally Posted by JesperM View Post
    Det er et fedt holster især med min ide om brugen af 2 lmg :P, det er ikke så svært at få det samlet der er en enkelt ting med high noon hvor man skal være ved 12 tiden ved en cafe.
    tænkte også det ikke var så slemt at samle, så var mere en undskyldning for at se om jeg kunne samle nogle folk

Jeg vil satse på at komme på fredag kl 20 til det @Deadlock

@Deadlock Der gik ged i mine planer og jeg kan ikke komme på i aften. Hvis du ikke får det klaret i aften er jeg frisk i morgen i stedet.

@Deadlock Der gik ged i mine planer og jeg kan ikke komme på i aften. Hvis du ikke får det klaret i aften er jeg frisk i morgen i stedet.

Ser om der dukker andre op her i aften, hvis der ikke kommer andre eller de ikke har noget imod at vente så venter jeg bare til i morgen

@Moody der var bare mig og @JesperM så venter med at lave det til lørdag, noget bestemt tidspunkt der passer dig eller skal vi bare sige samme tid?

Samme tid er ok med mig.