Page 10 of 14 FirstFirst ... 67891011121314 LastLast
Results 226 to 250 of 334

Thread: Semper Danica i Division 2

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Quote Originally Posted by reaper View Post
    @Moody - jeg kan mandag-torsdag ideelt set fra kl. 20.00, men hvis det bare er en enkelt gang om ugen, så kan jeg godt kl. 19. Jeg vil nok foretrække 1 ugentlig raid, men kan nok godt 2 gange hvis det er.
    Det er 100% op til dig selv hvor lidt og hvor meget du har lyst til.

Det eneste jeg sætter stor pris på er at hvis man (gælder alle) skriver sig op til en eller flere dage, at man så prøver at prioritere at komme eller melde fra i så god tid man kan, da det er så øv at sidde og vente på en der ikke dukker op.

Men bare lige så du er 100% med på den, så er det ikke signups til raid, men rettere til HC 4 mands content. Raid styrer @Xean. Dette er bare et forsøg på at få lidt mere gang i noget socialt. Jeg sætter mig lige ned og lægger puslespil i morgen eller onsdag for at se om vi kan få skruet nogen hold sammen hvor alle i et eller andet omfang kan komme med.

Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Time to suit up!
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

ingen buffs til tac-50 lol

Jeg har endnu ikke fået Nemesis. Venter på at få blueprint. Suk.
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

SD Medlem Forum Recruit

Torsdag kl. 18.00 skulle der blive åbnet for RAID

Huskeliste til RAID:

Sygedag (Meddele arbejdsgiver vi desværre er blevet syg og ikke kan møde op Fredag)
    Lommetørklæde (Til at tørre øjnene når vi ser vi får tæv)
    Extra Toilet papir (Til dem som i forvejen ved at vi kommer på skideren)
    Biograf Billet (Til Konen så vi ved hun er UDE af huset)
    Blomster til Svigerforældrene (Så vi kan lettere overtale dem til at passe ungerne)
    Microovn Tjek (Til genoplivning af Pizza rester )
    Forslag til fællessang på Discord (Evt. Vi har lejrbål her i mangel på bedre)
    Drikkevarer (Kaffe, Energy eller whatever keeps you going!)
    Batteri (Frisk batteri i mus og keyboard hvis det behøves)
    Vil ikke forstyres (Skilt til at hænge på fordøren hvis Jehovas vidner skulle dukke op)

Og sidst men ikke mindst:

Gear Tjek (Tjek at skills og talents funker EFTER updaten.)
    i9-9900K, Asus Z390-E Rog Strix, DDR4-3000 Corsair 32 GB, Samsung EVO 970 EVO M.2 500 GB, Asus RTX 2070 8 GB Rog Strix

Torsdag, nice. Det var noget før jeg ville have gættet. Havde regnet med der ville gå 1-2 uger. Hvad siger du @Xean? Skal vi have samlet et hold og prøve at komme afsted torsdag?
    @Qobra Smed Jehovas ud på røv og albuer og jagtede dem ned ad gaden med et baseballbat mens mit tourettes kørte på fuld udblæsning - tror ikke de kommer igen. Så den den kan jeg da permanent tjekke af listen . Gear tjek er nok den værste. Frygter at det er helt i skoven, men kommer ind efter aftensmaden og tager et kig på det

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Jo trode også først det kom om 1-2 uger, men syns vi skal prøve at komme afsted på torsdag. Må vi lige snakke om i aften @Moody

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

Jeg har været ved at kigge på at sætte nogen hold til HC og det ender med at alle får max 1-2 faste aftener om ugen fra kl 19-21.

Mandag: @Panser Anden / @prizz / @Arantixe / @Eckhunter

Tirsdag: @Moody / @Ithilas / @Desoco / @Deadlock

Onsdag: @Desoco / @Panser Anden / Åben Plads / @reciver

Torsdag: @Moody / Åben Plads / @reaper / @Deadlock

Fredag: @Moody / @Ithilas / @prizz / @Arantixe

Det er et udkast af hvordan det kan se ud. Please meld tilbage om det passer og om det er noget i vil "binde" jer til. Afløsere kan som regel findes ret nemt, ellers kan diverse Checkpoints og bounties i open world køres med færre spillere uden af det bliver for besværligt. Jeg tænker at hvis listen passer folk, så kan vi sætte den i kraft fra på mandag, så har folk lidt tid til at melde tilbage om det lyder ok eller ej. Plus torsdag er p.t. reserveret til det nye raid, så sæt kryds i kalenderen, jer der er skrevet op til det - der kommer mere om dette i division 2 raid tråden snart. Hvis i gerne vil have andre dage end dem på listen ovenfor, så sig til, så kigger jeg på det.

Jeg har i ovennævnte grupper sat mig selv på 3 dage, fordi jeg ikke vidste om nogen ville sætte sig på mere end 2 dage. Hvis der sidder nogen af jer som gerne vil flere end 2 dage, så er i velkommen til pladsen. Den dag vi lægger raidet på, indtil videre torsdage (vi ved ikke så meget endnu, mere om dette når vi har testet raidet på torsdag og ved hvad vi kan forvente) vil self. blive skippet.
    Last edited by Moody; 16-05-2019 at 22:58.

Hej @Moody. Hvis det er okay, så vil jeg gerne nøjes med torsdag fast fra 19-21?

Kan evt. være afløser onsdag eller en af de andre dage (undtagen fredag).
    Division 2: DuskyReaper

SD Medlem Forum Apprentice Eckhunter's Avatar

Fredag er stor bededag, så jeg har fri uanset og kunne godt være klar torsdag aften i et forsøg på raid. er dog ikke helt 100% på det endnu. hvis jeg ikke er klar torsdag er jeg nok klar noget af fredag (skal dog lige se pokalfinalen i tv).

Quote Originally Posted by reaper View Post
    Hej @Moody. Hvis det er okay, så vil jeg gerne nøjes med torsdag fast fra 19-21?

Kan evt. være afløser onsdag eller en af de andre dage (undtagen fredag).
    Det er ikke noget problem (med mindre raid bliver sat fremover til torsdag, så bliver torsdag med sandsynlighed fjernet). Jeg sætter din plads onsdag som en åben plads indtil videre og er der ikke andre der kan, så kan jeg overtage den.

Forum Elder Deadlock's Avatar

Jeg vil nok også have mulighed for at fylde ud fra tid til anden, folk skal bare lige huske at skrive i tide når de ikke kan, så andre ved der måske mangler og kan springe til.

QQ Please ikke sæt raid dagen til torsdag >.<

Jeg har lige fundet ud af at jeg ikke kan i aften, men det skulle ikke være et problem fremover.
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

Quote Originally Posted by Ithilas View Post
    QQ Please ikke sæt raid dagen til torsdag >.<
    Vi kører den lige en enkelt gang på torsdag for at få en ide om hvor omfattende og svær den er. Når vi har en ide om det så ved vi hvad vi har at arbejde med

SD Medlem Forum Greenhorn

Så har jeg sendt en request til klanen @Xean

Quote Originally Posted by Sch View Post
    Så har jeg sendt en request til klanen @Xean
    Det er Sch0sler?

Forum Recruit reciver's Avatar

Er frist på en eller to fast dag, med HC/raid, skal bare vide hvilken et par dag i forvejen.
    Star Citizen
    Drake Interplanetary Cutlass
    MISC Freelancer

Quote Originally Posted by reciver View Post
    Er frist på en eller to fast dag, med HC/raid, skal bare vide hvilken et par dag i forvejen.
    Hvis ovenstående plan/hold kommer til at køre, så er der en plads onsdag. Vil du have den? Der kan sikkert godt findes en plads mere hvis du vil have flere?

Jeg bliver desværre nødt til at trække med fra det hele. Jeg kan ikke forpligte mig til en fast dag i ugen, så derfor vil jeg ikke optage en plads fra nogen anden. Beklager meget, men det er lidt travlt for tiden.

Forum Recruit reciver's Avatar

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Hvis ovenstående plan/hold kommer til at køre, så er der en plads onsdag. Vil du have den? Der kan sikkert godt findes en plads mere hvis du vil have flere?
    Onsdag vil være ok med mig
    Star Citizen
    Drake Interplanetary Cutlass
    MISC Freelancer

Quote Originally Posted by Berleburg View Post
    Jeg bliver desværre nødt til at trække med fra det hele. Jeg kan ikke forpligte mig til en fast dag i ugen, så derfor vil jeg ikke optage en plads fra nogen anden. Beklager meget, men det er lidt travlt for tiden.
    Ok Berle, har taget dig af listen
    @reciver har sat dig på onsdag

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

@Moody hvorfor er du selv på 3 dage om ugen når du skriver max 1-2? :P

du bør sætte dig på alle åbne pladser!
    Last edited by Panser Anden; 16-05-2019 at 23:31.
    Death Star...I like the sound of that!

Jeg ville som sagt ikke give andre for mange dage og påtvinge nogen noget. Så jeg valgte selv at sætte mig på den ekstra dag, med mindre nogen ville have den

Så hvis du synes du vil have flere dage, så overtager du bare en af mine pladser eller tager de par åbne der er