Page 13 of 14 FirstFirst ... 391011121314 LastLast
Results 301 to 325 of 350

Thread: Semper Danica i Division 2

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

- Skills får et massivt (see what i did there!) overhaul/buff inden længe, så skill builds rent faktisk ser ud til at blive rigtigt gode.
    - Flere exotic weapons (endnu en AR og en LMG i TU5. En rifle og handsker senere - handsker med fokus på hybrid builds).
    - Heroic bosser kommer til droppe exotics.
    - Exotics kommer nu til at rulle max stats hver gang (i forhold til deres gear score).
    - Lommelygter til sidearms .
    - Special vendor (Cassie) kommer til at sælge exotics og GS 500 items.
    - Crafting kommer til at give mulighed for at crafte GS 500 items og crafted gear vil nu kunne blive recalibrated.
    - Schematics "drop pool" bliver shared mellem vendor/weekly/daily/control points, så man kan nu grinde alle schematics fra controls points hvis man vil samle dem alle "hurtigt".

- Vigtigst af alt, så arbejder de på ændringer til loot og RNG, så det ikke føles som om man skal slå 20 6'ere i streg på en terning for at få et stykke man leder efter. Hvad de ændringer bliver kom de ikke ind på i dag i state of the game, men det er klart noget jeg ser frem til at høre mere om. Det er lige P.T. en af de primære ting der holder mig fra at gide at spille.

Hvornår disse ting bliver implementeret kom de ikke nærmere ind på, end at noget - måske det meste, kommer i Update 5. Hvornår den update dropper vides ikke. Men jeg gætter på det nok kommer til at passe nogenlunde med deres 1. episode DLC ting. Så det passer mig ok. Holder sommerferie indtil da

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Quote Originally Posted by Moody View Post
    - Skills får et massivt (see what i did there!) overhaul/buff inden længe, så skill builds rent faktisk ser ud til at blive rigtigt gode.
    - Flere exotic weapons (endnu en AR og en LMG i TU5. En rifle og handsker senere - handsker med fokus på hybrid builds).
    - Heroic bosser kommer til droppe exotics.
    - Exotics kommer nu til at rulle max stats hver gang (i forhold til deres gear score).
    - Lommelygter til sidearms .
    - Special vendor (Cassie) kommer til at sælge exotics og GS 500 items.
    - Crafting kommer til at give mulighed for at crafte GS 500 items og crafted gear vil nu kunne blive recalibrated.
    - Schematics "drop pool" bliver shared mellem vendor/weekly/daily/control points, så man kan nu grinde alle schematics fra controls points hvis man vil samle dem alle "hurtigt".

- Vigtigst af alt, så arbejder de på ændringer til loot og RNG, så det ikke føles som om man skal slå 20 6'ere i streg på en terning for at få et stykke man leder efter. Hvad de ændringer bliver kom de ikke ind på i dag i state of the game, men det er klart noget jeg ser frem til at høre mere om. Det er lige P.T. en af de primære ting der holder mig fra at gide at spille.

Hvornår disse ting bliver implementeret kom de ikke nærmere ind på, end at noget - måske det meste, kommer i Update 5. Hvornår den update dropper vides ikke. Men jeg gætter på det nok kommer til at passe nogenlunde med deres 1. episode DLC ting. Så det passer mig ok. Holder sommerferie indtil da
    Så det er godt og vel det en del af os sagde til dem skulle til inde på ubisofts eget forum, og nu ender de med at få deres rumpet i gang håber ikke det er for sent de får det ordnet inden folk får nogle nye spil.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Men.... Det er netop for sent ….

Ja, det er desværre alt for sent. Man skal virkelig ramme plet første gang, når man laver sådan et spil. Men de fik rettet rigtigt godt op på 1'eren, så det er jeg personligt overbevist om at de også vil få gjort her

SD Medlem Forum Recruit

Sommer perioden er netop den periode hvor spil for det meste går på vågeblus mht. antal spillere osv.. håber da vi får fyret op under Divsion 2 igen i løbet af efteråret
    for jeg hyggede mig da fint da vi alle fes rundt og geared op. Så må vi se om de kan levere et end game som kan spises
    i9-9900K, Asus Z390-E Rog Strix, DDR4-3000 Corsair 32 GB, Samsung EVO 970 EVO M.2 500 GB, Asus RTX 2070 8 GB Rog Strix

Med alle de spændende skill ændringer og episode 1 som dropper d. 23. (hvis man har season pass, 30. hvis man ikke har), så har jeg planer om at komme ind og spille lidt d 23. og de efterfølgende dage. Andre der har samme tanke og har lyst til at lege lidt omkring den tid?

Forum Elder Deadlock's Avatar

Med alle de spændende skill ændringer og episode 1 som dropper d. 23. (hvis man har season pass, 30. hvis man ikke har), så har jeg planer om at komme ind og spille lidt d 23. og de efterfølgende dage. Andre der har samme tanke og har lyst til at lege lidt omkring den tid?
    Jeg er i London der, men er hjemme den 24. så er frisk når jeg er hjemme

Det kunne jeg sagtens være
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

SD Medlem Forum Recruit

Regner også med at troppe op
    i9-9900K, Asus Z390-E Rog Strix, DDR4-3000 Corsair 32 GB, Samsung EVO 970 EVO M.2 500 GB, Asus RTX 2070 8 GB Rog Strix

Har ikke seasonpass & det er jeg faktisk glad for

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Ville egentlig have kastet mig over spillet igen efter en længere pause.
    Men deres Easy Anti-Cheat software skaber så mange problemer at jeg ikke kan komme i gang.

Jeg kan pga. EAC ikke starte spillet da det både falder over mit ASUS RGB software (Lightingservice.exe) og mit antivirus (Kaspersky Free). Begge disse programmer gør, at Div2 ikke vil starte op fra launcheren.
    Det er så absurd! Især ift. Kaspersky.
    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

SD Medlem Forum Recruit

Ja så det ved at være tid til at prøve igen og dem af os som har bestukket ubie kan spille det nye indhold fra i dag tirsdag, i andre må vente til d. 30.
    Hvis man synes det er uretfærdigt så overvej lige at vi i grunden bare beta tester det nye indhold så i andre kan komme og opleve et forhåbentlig mere poleret indhold.

Jeg håber alle er friske på vi forsøger et push på gamet igen og lad nu være med at komme dumpende om 3 uger fordi du tvivler,
    det sgu vigtigt vi forsøger i flok nu og ikke spredt ud over en måned eller 2.

Kom så folkens, lad os få lidt liv i Division Discord igen

Jeg er på fra på torsdag 😁

Bliver nok også tidligst torsdag for mit vedkommende. Jeg har ikke så meget overskud og lyst til spil de her dage, men det skal nok komme ligepludselig

Der er kommet en ny classified mission og nogle andre våben og så et par missioner vil ikke spoil for meget, så der er lidt nye ting at se på.

Regner med at være online i aften dog lige igang med aftens mad så der går nok lidt endnu før jeg er klar til noget.

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

hvad med os, der ikke har 1 year pass - kommer vi ikke til at kunne spille det nye content?

SD Medlem Forum Recruit

Jo da fra den 30 juli

Quote Originally Posted by Manics View Post
    hvad med os, der ikke har 1 year pass - kommer vi ikke til at kunne spille det nye content?
    Klap du dig selv på skulderen, lisom mig & vær glad for du ikke købte year pass

Bliver nok også tidligst torsdag for mit vedkommende. Jeg har ikke så meget overskud og lyst til spil de her dage, men det skal nok komme ligepludselig
    Vores drone builds kan godt være en god ide nu Moody jeg rendte rundt med Drone og seeker mines igår og nakkede alt næsten med det samme.

Smed en invite til dig @Qobra til testing af online del af Breakpoint.

Jeg ved ikke om det er varmen eller om det bare er generel mangel på lyst, men division trækker bare ikke. Så jeg kommer nok ikke ind i spillet foreløbig. Har også fået online tech test invite til breakpoint, som kører d.26-29, så det skal prøves. Har 3 invites hvis nogen har lyst til at prøve

Jeg er helt flad idag, kom hjem klokken lort i nat og det har smadret hele min dag, så tror først jeg kommer på i morgen.

Jeg ved ikke om det er varmen eller om det bare er generel mangel på lyst, men division trækker bare ikke. Så jeg kommer nok ikke ind i spillet foreløbig. Har også fået online tech test invite til breakpoint, som kører d.26-29, så det skal prøves. Har 3 invites hvis nogen har lyst til at prøve
    Du må godt sende en til mig hvis du har flere.
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

Quote Originally Posted by Desoco View Post
    Du må godt sende en til mig hvis du har flere.
    Der skulle være sendt en invite på uplay. Kan pre-load, starter kl 12 og slutter kl 12 mandag

SD Medlem Forum Recruit

Tak for breakpoint inviten Jesper, vil da også li se hva det breakpoint er for noget. Kunne godt se ud til at der er større chance for at lege co-op i breakpoint denne weekend end der vil være i Division 2.
    Download er 28 gb.

Hvis det er breakpoint folk vil spille denne weekend så vil jeg da også gerne have en invite hvis der er flere tilbage