Page 9 of 13 FirstFirst ... 5678910111213 LastLast
Results 201 to 225 of 301

Thread: Semper Danica i Division 2

Officer Forum Adept Berleburg's Avatar

Jeg er frisk. Bare smid mig en besked.
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce GTX 1070 8 GB GDDR5 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | ASUS ROG Swift PG278QE (27"/2560x1440@144 Hz) | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G703

Bare ikke mandag, så er jeg som regel frisk de andre dage, gerne mellem 19-21/22
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Godt at se at der er flere der er med på at køre lidt sjovere og udfordrende content

Jeg lader lige posten stå til mandag eller tirsdag, så kan vi se om der kommer et par stykker mere med på vognen - det ville i så fald give mulighed for måske at få 2 grupper kørende på samme tid.

Hvad dage ville i generelt kunne køre @Panser Anden @Arantixe @JesperM (din post melder ikke lige om du specifikt havde interesse i HC projektet eller om det bare var spillet generelt).

Jeg sidder lidt og tænker at det måske var noget der skulle køre fast, mandag - fredag mellem 19-21 (weekender plejer at være besat med RL stuff, så der kan tage det lidt mere on the fly, hvis folk er online). Med dem der har meldt interesse indtil nu burde der være mulighed for at skifte lidt ind og ud alt efter hvis nogen ikke lige kan på givne dage.

Hvordan lyder det?
    @Deadlock @Panser Anden @Arantixe @JesperM @Ithilas @Berleburg @Desoco

Sidder der flere med lyst, så byd endelig ind. Der kunne blive mulighed for en yderligere gruppe og/eller udskiftninger. Så jo flere, jo bedre

Forum Elder Deadlock's Avatar

Det lyder fint

SD Medlem Forum Recruit

jeg er også frisk på noget hc content hvis i mangler
    PRIzz

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Planen var bare at komme tilbage til spillet for mit vedkommende som jeg har nævnt før er jeg ikke vild med at binde mig til specifikke dage og så videre.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Quote Originally Posted by prizz View Post
    jeg er også frisk på noget hc content hvis i mangler
    Super Prizz

Det er helt ok @JesperM Du ved hvad tidsrum vi planlægger at køre i, så melder lysten sig kan du springe på og se om der er plads

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Super Prizz

Det er helt ok @JesperM Du ved hvad tidsrum vi planlægger at køre i, så melder lysten sig kan du springe på og se om der er plads
    Jeps skal nok se om jeg kan få min rumpet online de dage hvis nu i ender med at mangle en person.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

jeg kan 3 hverdage om ugen ca. mandag, onsdag og fredag fra kl. 18

frisk på alle former for Heroic.
    Death Star...I like the sound of that!

Hvad med dig @Berleburg Kan du have lyst til at binde dig til nogen dage, hvis det var? Eller er det kun hvis vi mangler afløsere og du er online?

SD Medlem Forum Recruit

jeg kan mandag og fredag
    PRIzz

SD Medlem Forum Convert

Passer mig bedst Mandag, Onsdag og fredag..men ved ikke lige om jeg er med på alle dage er faste.. Skal jo også passe træning, kærsten job osv. :-)

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

jeg er så "heldig" at få en betændt slimsæk i venstre skulder, så ingen computerbrug for mig de næste ca 10 dage... Total ro til skulderen.. fedt.. eller noget

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Hvad med dig @Berleburg Kan du have lyst til at binde dig til nogen dage, hvis det var? Eller er det kun hvis vi mangler afløsere og du er online?
    Hvis vi har nogle konkrete dage som jeg lige kan forholde mig til, så er jeg sandsynligvis klar. Lige nu er jeg ikke så aktiv da jeg venter på patchen.
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce GTX 1070 8 GB GDDR5 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | ASUS ROG Swift PG278QE (27"/2560x1440@144 Hz) | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G703

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Quote Originally Posted by Manics View Post
    jeg er så "heldig" at få en betændt slimsæk i venstre skulder, så ingen computerbrug for mig de næste ca 10 dage... Total ro til skulderen.. fedt.. eller noget
    hvis du ikke allerede gør det kan du måske fjerne en dag eller 2 ved at spise noget anti-inflamatorisk (ibuprofen for eksempel). Tal med din læge om det hvis du ikke allerede har gjort det. im not a doctor. God bedring, håber skulderen bliver god igen i en fart

bare ikke mandag ellers kan jeg de andre dage.
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

SD Medlem So long, and thanks for all the fish

Er der snart plads til klanen?

Jeg er også klar, hvis i mangler
    Division 2: DuskyReaper

Quote Originally Posted by Arantixe View Post
    Passer mig bedst Mandag, Onsdag og fredag..men ved ikke lige om jeg er med på alle dage er faste.. Skal jo også passe træning, kærsten job osv. :-)
    Jeg mente nu heller ikke fast, på den måde. Bare at tidspunktet 19-21 man - fre er tidsrummet man (alle der har meldt ud her i tråden at de har interesse i HC med SD) kan logge ind for at køre HC. Så kan du, og vil dedikere de 3 dage (?), så er du bare med de dage. Så er forhåbningen at der er andre der har tid og lyst de andre dage.

Generelt set er ideen stort set bare at få gang i lidt vi kan samles om som guild, med lidt udfordring. Lige nu ser det ud til at de fleste lidt kører for dem selv - jeg har selv gjort det i en periode. Det synes jeg er lidt en forspildt chance nu hvor vi endelig har fået en guild i the div og har nemmere ved at lege sammen

Jeg ved ikke om guilden er fyldt lige p.t @Sch men jeg ved men 100% sikkerhed at der er nogen, som ikke allerede er røget ud og som ikke har været aktive meget længe. De må vige pladsen for at gøre plads til andre aktive. Havde håbe guild cappen var hævet nu, men det lader ikke til at ske, så vi må arbejde med hvad vi har at gøre med.

Så for jer der har interesse, skriv hvilke dage i tidsrummet man-fre, mellem 19-21 i kan (@Berleburg, @reaper). Alt efter hvordan puslespillet kommer til at se ud, så vil jeg forsøge at gøre plads til så mange som muligt og/eller køre en form for rotation. Det kunne godt se ud til at der kunne være nok til en ekstra gruppe.

HC er bare sjovere generelt, men specielt med SD'ere hvor man stille og roligt kan sidde på discord og køre i det tempo der passer. Har aldrig været til random pug's for man ved sgu aldrig hvilke sygdomme man kommer derfra med
    Last edited by Moody; 13-05-2019 at 3:14.

Jeg kan alle dagene. Men bare ikke hver af dagene. Dvs. jeg er klar 1 eller 2 aftener hver uge. Men er fleksibel ift. hvilke af dagene.

Officer Forum Warden Caligo's Avatar

Quote Originally Posted by Mushizo View Post
    hvis du ikke allerede gør det kan du måske fjerne en dag eller 2 ved at spise noget anti-inflamatorisk (ibuprofen for eksempel). Tal med din læge om det hvis du ikke allerede har gjort det. im not a doctor. God bedring, håber skulderen bliver god igen i en fart
    Han kan yderligere fremskynde processen ved at spise ekstra hvidløg hvis jeg husker ret ^^
    Men ja god bedring.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Apprentice Eckhunter's Avatar

Jeg er også frisk og kan godt binde mig til mandag. fredag der kan jeg så ikke særlig tit.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Sch View Post
    @Xean @Mushizo

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Quote Originally Posted by Sch View Post
    Ja der skulle meget gerne være plads
    I7 8700k 4.8Ghz - Asus Prime Z370-A - Noctua NH-D15S
    Corsair LPX 16Gb 3000Mhz
    Samsung NVMe M.2 960 EVO 500Gb
    RTX 2070 - Asus ROG SWIFT PG278QR 1440p 165hz 1Ms G-Sync

@Moody - jeg kan mandag-torsdag ideelt set fra kl. 20.00, men hvis det bare er en enkelt gang om ugen, så kan jeg godt kl. 19. Jeg vil nok foretrække 1 ugentlig raid, men kan nok godt 2 gange hvis det er.
    Last edited by reaper; 13-05-2019 at 18:06.
    Division 2: DuskyReaper