Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 80 of 80

Thread: Ny Forum Struktur

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Jeg begynder faktisk og blive lidt interesseret i hvor mange der oplever problemer med Discord. De er jo meget medgørlige, og mange af de ting som bliver tilføjet til Discord er på baggrund af kommunikation fra deres brugere.
    Kunne være vi skulle lave en poll omkring det.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Shakazu View Post
    Jeg begynder faktisk og blive lidt interesseret i hvor mange der oplever problemer med Discord. De er jo meget medgørlige, og mange af de ting som bliver tilføjet til Discord er på baggrund af kommunikation fra deres brugere.
    Kunne være vi skulle lave en poll omkring det.
    Dette problem har været der i flere år og Discord er udemærket godt klar over det. Jeg tænker dog, at de ikke ved hvordan de skal løse problemet og derfor har valgt at ignorere det, da det måske ikke er størstedelen af brugere, der oplever problemet.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Acolyte

Jeg bruger discord til alt, har aldrig nogensinde oplevet problemer udover latency, og her er alt det kræver et serverskifte.
    Sønnike bruger ligeså discord og de spiller alt muligt på steam og bruger discord i klassen - her har der ikke været problemer heller - jeg siger ikke der ikke er problemer - men når man kigger på brugerbasen af discord så vil det undre mig hvis ikke der er løsninger til de problemer man oplever med discord og uden at ligge hovedet på blokken så tror jeg de skal findes andre steder end netop discord.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Azazu View Post
    Jeg bruger discord til alt, har aldrig nogensinde oplevet problemer udover latency, og her er alt det kræver et serverskifte.
    Sønnike bruger ligeså discord og de spiller alt muligt på steam og bruger discord i klassen - her har der ikke været problemer heller - jeg siger ikke der ikke er problemer - men når man kigger på brugerbasen af discord så vil det undre mig hvis ikke der er løsninger til de problemer man oplever med discord og uden at ligge hovedet på blokken så tror jeg de skal findes andre steder end netop discord.
    Glæder mig til din løsningspost
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Acolyte

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Glæder mig til din løsningspost
    Ikke at vi skal bruge denne tråd til den diskussion - men jeg kan ikke løse noget som jeg ikke har et problem med.