Results 1 to 7 of 7

Thread: Sprgsml omkring optagelse af nye medlemmer.

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Sprgsml omkring optagelse af nye medlemmer.

Hey alle SD'ere!

Frst og fremmest vil jeg gerne sige tak for at jeg har fet et invite til guilden.

Dog har jeg lige et sprgsml.

Nu ved jeg jo at i gr op i at i finder de rigtige spillere til guilden og at man er indforstet med jeres regler.

Jeg har en god kammerat, som jeg har spillet med hele BFA, som jeg gerne ville hre om han havde mulighed for at joine guilden uden at skulle skrive en application herinde p forum.

Han lider desvrre af ordblindhed og er ikke den bedste til at skrive grammatisk korrekt.

Men han er helt sikkert klar til at tage en snak p discord, hvor i kan forhre ham om diverse ting.

De bedste hilsner

Lucas / Shamzone
    Shamzone in game

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Hej Lucas

Han skal slet slet ikke vre bange for at lave stavefejl eller grammatiske fejl overhovedet. Vi har flere medlemmer, som er mere eller mindre ordblinde og jeg er ganske sikker p, at de rekrutterrings ansvarlige tager det i betragtning, nr de modtager hans ansgning.

Han skal bare kl p og gre det s godt som han kan. Man er aldrig forpligtiget over evne.

/Manics

Officer Forum Learner Xean's Avatar

Lucas, vil anbefale dig. At du stter dig sammen med din ven evt. over discord, hvor du s kan hjlpe ham. Du kan jo event skrive det mens i laver den sammen, s han bare skal lave en profil og post hans ansgning.

Eneste er de gr meget op i at ders skema er fyldt ud.

GL
    I7 8700k 4.8Ghz - Asus Prime Z370-A - Noctua NH-D15S
    Corsair LPX 16Gb 3000Mhz
    Samsung NVMe M.2 960 EVO 500Gb
    RTX 2070 - Asus ROG SWIFT PG278QR 1440p 165hz 1Ms G-Sync

Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Hej Lucas.
    Vi er rekruttering lige ved at snakke om, hvordan vi bedst kan hjlpe ham.
    Vi vender tilbage.

Rdsmedlem Forum Convert Pilinias's Avatar

Hej Lucas,

Hvor er det frst og fremmest rigtig fornemt, at du vlger at lave en trd omkring dette emne. Vi lrer jo alle imens vi lever. Det str ikke skrevet nogle steder, hvordan vi som guild egentlig forholder os til det emne. S tak fordi du havde mulighed og tid til at skrive sdan et sprgsml til os.

Jeg kan godt forst det kan fles overvldende at sende en ansgning, hvis man er lidt usikker p hvordan og hvorledes. Vi er som guild generelt set meget hjlpsomme over for hinanden. Vi er selv en stor blandet slikmix, og vi har hver vores en gang imellem. Men vi vil rigtig gerne hjlpe ham godt p vej, samt hjlpe ham (og andre) s godt som muligt. Skulle det vre nemmere at tage fat i ledelsen og tage en snak p tomandshnd, s er det selvflgelig bare det vi gr.

Kan se p ovenstende post (Najsens) at rekrutteringen er godt i gang med at tage en snak omkring dette, s det er jo bare hurtig og god service!

Jeg glder mig til at lse hans ansgning og byde ham velkommen !

De bedste hilsner
    P
    Last edited by Pilinias; 10-04-2019 at 8:00.

SD Medlem Forum Trainee

hi vil lige ogs sige at ordblind, drlig til skrive/ stave og drligt til det skriftlig sprog generelt(mig), er ikke noget han skal vre bange for at udtrykke her i SD, folk her er meget forstligt og respektere at man har nogle svagheder i det skriftligesprog .
    Jeg har vrt med siden 2009, og skrevet nogle indlg med mine elendige skrivekundskaber, du m meget gerne sige til ham at han ikke skal holde sig tilbage ikke kun nu mht. et ansgning men ogs i fremtiden hvis han vil skrive et indlg eller vre med i en diskusion. Sdan er vi jo alle vi har vores styrker og svagheder vi kan ikke alle vre god til alt
    Last edited by Actoprimos; 10-04-2019 at 7:56.

Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Hej igen.

Jeg vil sige som rigtig mange andre allerede har gjort, ordblindhed er ikke noget han skal vre "bange" for stter ham "tilbage" her i SD.
    Vi har faktisk rigtig mange ordblinde.

Nr det er sagt, s vil jeg gerne tilbyde at hjlpe ham, hvor vi kan tage en snak via discord, og jeg s kan udfylde skemaet for ham, sende ham, og han s selv poster, for vi kan ikke komme uden om at der skal laves en ansgning, men vi kan kunne uden om at han selv skal skrive det.
    Dog skal han jo vre OBS p der kan komme tidspunkter hvor han skal beg sig p forum, og mske skrive her inde, hvad tnker han om det?

S frste skridt er, at han laver en bruger her inde, og han s kontakter mig, enten in game, p discord, eller via PM her inde, og s kan ham og jeg aftale hvornr vi lige kan stde hovederne sammen og f skrevet den.