Results 1 to 8 of 8

Thread: Mage ansøgning - 410 ilvl

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Default Mage ansøgning - 410 ilvl

Skema

• Er du over 18 år: Ja, jeg er 26.

• Discord Navn: Thastum #5548.

• Hvilket spil spiller du: World of Warcraft.

• Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg søger en dansk semi-dedikeret guild. Jeg betragter mig selv som lidt mere end casual, men samtidig langt fra en hardcore spiller. Derudover leder jeg efter en guild, hvor det sociale er vægtet højt, men hvor der samtidig er tilpas fokus på progression. Jeg må ærligt indrømme, at jeg havde ikke hørt om Semper Danica før samme dag som min ansøgning. Men hvis jeg kigger igennem jeres værdier og ikke mindst jeres hjemmeside, så virker det som en rigtig god og engageret guild/guilds, som kunne være noget for mig!

• Hvor har du hørt om Semper Danica: Igennem Moonfallz (in-game).

• Kender du nogen i Semper Danica: Nej, det gør jeg ikke.

• Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Yes!

• Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Den bliver svær, jeg er den mest kedelige person jeg har mødt

• Fortæl noget om dig selv: Jeg er tilbagevendende wow spiller. Jeg peakede tilbage i vanilla og crusade, men er nu vendt tilbage efter mange års League of Legends. Dermed sagt, at jeg har styr på alt det basale omkring wow, men har stadig massere at lære. Jeg er lige blevet færdig med min kandidat og har ikke landet et job endnu, så for tiden bruger jeg nok alt for meget tid på wow. Jeg er meget stille og rolig og nok en mand af få ord, men samtidig er det sociale i gaming, for mig, altafgørende for hvorvidt det er sjovt at spille. Som jeg kunne forstå på det hele, er ansøgning nok mest rettet imod guilden "VKPT", og her skal det siges, at jeg er helt okay med at være backup som udgangspunkt. Min erfaring med raiding i BFA for nu, har været i en guild der puggede hver gang, hvilket ganske enkelt forfærdeligt. Så vil hellere have få gode raids, end en masse dårlige!
    Last edited by Thastum; 15-04-2019 at 16:55.

Officer Forum Adept Berleburg's Avatar

Hej Thastrum!

Mange tak for din ansøgning. En fra rekrutteringsafdelingen vil vende tilbage indenfor kort tid. I mellemtiden er du velkommen til at slå dig løs her på forummet, eller at joine vores Discord (https://www.semperdanica.dk/threads/59478-Discord).

Mvh Berle
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce GTX 1070 8 GB GDDR5 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | ASUS ROG Swift PG278QE (27"/2560x1440@144 Hz) | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G703

Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Thastum og velkommen til vores forum.

Der lige et par ting jeg vil tage fat på før jeg sender dig videre i vores system.

SD er én guild. I WoW (som er det du spiller) har vi 3 forskellige raidhold.
    Der i blandt er det ene VKPT. Men det er hele guilden man joiner, og så kan man jo være heldig at der er plads på et hold
    Jeg tagger lige @Konrax da det er ham der står for VKPT, så ham du skal snakke med om et spot der

Der udover, så er vores ansøgning skema så kort, at vi også forventer det er udfyldt godt. Du har været godt omkring det meste, men vi vil gerne høre 3 sjove ting om dig selv, også selv om du er pisse kedelig :P
    Måske er du en gang kælket ind i et træ, samler på (kedelige) frimærker som du bruger dine fridage på at tørre støv af på, måske elsker du at håndfodre frøer.
    Glæder mig til at høre mere fra dig.

Mvh.
    Najsen // Rekrutterinsholdet

Tak for det!

Jamen lidt sjove ting om mig, om det så er sjovt ved jeg ikke

- Jeg er stor Brøndby fan (hvad ellers...?)

- Jeg træner en masse i fitness, men bliver åbenbart aldrig større.

- Jeg har en roomie der plager om mad hele tiden, vækker mig om natten og vil have konstant opmærksomhed, det er forresten også min kat.
    Last edited by Thastum; 15-04-2019 at 16:38.

Quote Originally Posted by Thastum View Post
    Tak for det!

Jamen lidt sjove ting om mig, om det så er sjovt ved jeg ikke

- Jeg er stor Brøndby fan (hvad ellers...?)

- Jeg træner en masse i fitness, men bliver åbenbart aldrig større.

- Jeg har en forfærdelig roomie der plager om mad hele tiden, vækker mig om natten og vil have konstant opmærksomhed, det er forresten også min kat.
    Altså jeg grinte af nr 2 og 3, så det kan man da sige er godkendt :P
    Vi har en masse sindsyge.... øøøh mener søde, kattefolk her i guilden, så måske de kan relatere !

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til
    Øff

Mange tak!

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag d. 15.4.2019
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Berleburg @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Du skal selv tage kontakt til os med henblik på in-game invite. Oplys dit forumnavn og at du er ny trial. Brug vores kodeord når du bliver spurgt af en officer (Invitationskode).
    Tip: World of Warcraft: Skriv "/who Semper Danica" og hør om der er nogen der kan invitere dig. Alts er velkomne, blot du lige gør opmærksom på dette.

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord her.

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Najsen // Rekrutteringsholdet