Results 1 to 5 of 5

Thread: Hpala - Ansøgning

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Post Hpala - Ansøgning

• Er du over 18 år: Jeps, jeg er 20.
    • Discord Navn: Greve31#7444
    • Hvilket spil spiller du: Pt spiller jeg WoW, World of Tanks og Star Wars The Old Republic.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg søger nye udfordringer og dermed lyder Semper Danica som en fed guild, derudover kunne det være fedt med en helt ny gaming community som man selv bliver en del af.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Igennem #2 Trade chat.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Desværre ikke.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Har altid en plat joke i ærmet, en skive snus i kæften og en bajer i hånden.
    • Fortæl noget om dig selv: Ja jeg er jo 20, udadvendt, energisk og utrolig positiv. Derudover går jeg på HHX på 3. år og er færdig her til sommer, hvor jeg så skal til at begynde min tømmeruddannelse.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa!

Velkommen hertil Fedt du fandt vej til os. Det varer nok ikke længe inden der kommer nogen forbi og hilser på. Rekrutteringsholdet finder også snart vejen mod din ansøgning, så de kan guide dig videre herfra.

Held og lykke med ansøgningen.

De bedste hilsner
    Pilinias, Rådet

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej og velkommen til vores forum.
    Jeg vil inden længe komme med mere info ang. din kommende trial.

Mvh
    Najsen

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag d. 17.4.2019
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Berleburg @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Du skal selv tage kontakt til os med henblik på in-game invite. Oplys dit forumnavn og at du er ny trial. Brug vores kodeord når du bliver spurgt af en officer (Invitationskode).
    Tip: World of Warcraft: Skriv "/who Semper Danica" og hør om der er nogen der kan invitere dig. Alts er velkomne, blot du lige gør opmærksom på dette.

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord her.

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Najsen // Rekrutteringsholdet

Velkommen som member