Results 1 to 12 of 12

Thread: Mage Ansøgning som Raider

Default Mage Ansøgning som Raider

• Er du over 18 år: Ja 42 😊
    • Discord Navn: Software#6460
    • Hvilket spil spiller du: WoW – The Division 2 – Fifa19
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Min nuværende Guild har lige meddelt at raid stopper. Så jeg tænkt at det er på tide at finde nye græsmarker og denne her gang skulle det være en Dansk Guild. Jeg søgte og da jeg fandt jeres Guild og fik læst om hvad I står for, synes jeg det lød rigtig godt. Derfor søger jeg ind i jeres fold.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Nej. Fandt jer på wowprogress.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Desværre ikke i nu.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja. De er fornuftige
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Sort humør – Kan rulle med maven – Positiv
    • Fortæl noget om dig selv: Bor i Midtjylland nær Herning. Gift på 15 år, og har 2 børn på 13 og 10. Spiller computer og lidt fodbold med drengen. Til dagligt arbejder jeg som IT-konsulent i et lille firma. Derud over går der tid i motion center hvor jeg styrketræner.
    • Link til min Mage på Armory og Wowprogress
    • https://worldofwarcraft.com/en-gb/ch...zzak/softwaree
    • https://www.wowprogress.com/characte...zzak/Softwaree

Skulle der være noget I synes der mangler svar på , så skriv det endelig og så vil jeg besvar så godt jeg kan.
    Glæder mig til at høre fra jer.
    Ps. Beklager de stavefejl der må forekomme.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa!

Velkommen hertil. Rigtig fin ansøgning du har sendt. Held og lykke med den

- P
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Velkommen til. Hvis alt din tid ikke går med wow, så drop endelig forbi i division og få en spiller med os andre . Vi kører dog lidt på lavt blus (jeg gør i hvert fald) til den nye patch og raid lander der, men der er altid nogen på alligevel og indimellem også på discord (mest sidst på eftermiddagen eller først/midt på aftenen).

Held og lykke med ansøgningen!

Det vil jeg gøre Moody. Har mest solo det indtil videre og det er ret kedelig.

God ansøgning. Dejlig med en moden mand der melder sig under fanen.
    jeg spiller på holdet VkP(vi koiner på trash) vi tager gladeligt mod nye spillere
    find os på forummet under wow-pve. Der kan du finde raidtidspunkter mm. Og
    som familiefar kender jeg alt for godt, hvor vigtigt det er, at raidaftner er clearet med familiekalenderen ��������

god vind med din ansøgning, måske vi ses

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Der skulle ikke meget til og overtale dig
    Velkommen om bord, der kommer en fra rekruttering i løbet af en dag eller to

Tak Stormcarp. Og det håber jeg.

Hello. Vwlkommen til og held og lykke emd ansøgningen.

Officer Forum Initiate

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag d. 30/4-2019.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Berleburg @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Du skal selv tage kontakt til os med henblik på in-game invite. Oplys dit forumnavn og at du er ny trial. Brug vores kodeord når du bliver spurgt af en officer (Invitationskode).
    Tip: World of Warcraft: Skriv "/who Semper Danica" og hør om der er nogen der kan invitere dig. Alts er velkomne, blot du lige gør opmærksom på dette.

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord her.

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Hatthealer // Rekrutteringsholdet
    Last edited by Shakazu; 30-04-2019 at 11:11.

Hej.
    Mange tak. Jeg transfer med det samme.

Hej Hatthealer men jeg har desværre ikke adgang til at kunne se (Invitationskode).

Den skriver dette.
    Softwaree, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Quote Originally Posted by Softwaree View Post
    Hej Hatthealer men jeg har desværre ikke adgang til at kunne se (Invitationskode).

Den skriver dette.
    Softwaree, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
    Du har adgang nu