Results 1 to 17 of 17

Thread: Velo, en fleksibel og socialt anlagt warrior

Default Velo, en fleksibel og socialt anlagt warrior

• Er du over 18 år: Ja, jeg er 37.
    • Discord Navn: Velo
    • Hvilket spil spiller du: WoW
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg hørte fra en Dánsk, at I har hele tre raid-teams, og at det lød for mig som om, at guilden var aktiv. Min erfaring med guilds siger mig også, at det sociale fungerer bedst, når folk taler deres modersmål. Mit overordnede mål var at begynde at raide igen, men hvis det viser sig, at jeg ikke får en plads, så sætter jeg pris på, at guilden er levende til eksempelvis M+ og generel hygge.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Dánsk, en mage fra guilden, skrev et opslag i den åbne kanal i "1. General - Dazar'alor", hvori han oplyste at guilden var åben for nye medlemmer.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Nej, jeg kender ingen i guilden. Jeg har kun skrevet med Dánsk i en halv times tid. Han inviterede mig i øvrigt til en tråd til mulige medlemmer.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja, og jeg er meget enig.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: 1. Jeg begyndte faktisk først at spille computer sådan rigtig i 2016, og der var det WoW. Før var mit spil Civilization-spillene og SC fra tid til anden. Der kunne dog gå år, hvor jeg ikke spillede. 2. Det tog mig næsten 1 år at blive max. level. Jeg begyndte i WoD, og det var først langt inde i HFC, at jeg blev level 100 og begyndte at raide. 3. Jeg har mange alts, og hovedårsagen til at jeg fik dem, var at jeg af en eller anden underlig grund er blevet helt vild med professions. Mine alts blev primært til, så jeg kunne prøve de mange professions.
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg går ud fra, at det skal have en relation til wow og guilden. Jeg har tidligere fungeret som retshjælp i en anden dansk guild, fordi jeg er jurist. Jeg sætter pris på et godt online community, og jeg lægger især vægt på, at folk hjælper hinanden i det omfang, det nu kan lade sig gøre, uden at det kræver meget af folk. Jeg sætter pris på en åben og ærlig dialog. Raiding svarer til at få til fodbold, så når folk ikke kan komme på holdet af forskellige årsager, så synes jeg, at man skal give ærlige og åbne svar, så der ikke opstår en rygtebørs, og så folk har noget at forholde sig til.

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Hej Velo, velkommen til. Rigtig fin ansøgning.

Der kommer nok nogle flere og siger hej i løbet af dagen når de ellers er stået op ��
    I7 8700k 4.8Ghz - Asus Prime Z370-A - Noctua NH-D15S
    Corsair LPX 16Gb 3000Mhz
    Samsung NVMe M.2 960 EVO 500Gb
    RTX 2070 - Asus ROG SWIFT PG278QR 1440p 165hz 1Ms G-Sync

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa! Velkommen til Semper Danica

Rigtig fin ansøgning.

Quote Originally Posted by Velo View Post
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg går ud fra, at det skal have en relation til wow og guilden. Jeg har tidligere fungeret som retshjælp i en anden dansk guild, fordi jeg er jurist. Jeg sætter pris på et godt online community, og jeg lægger især vægt på, at folk hjælper hinanden i det omfang, det nu kan lade sig gøre, uden at det kræver meget af folk. Jeg sætter pris på en åben og ærlig dialog. Raiding svarer til at få til fodbold, så når folk ikke kan komme på holdet af forskellige årsager, så synes jeg, at man skal give ærlige og åbne svar, så der ikke opstår en rygtebørs, og så folk har noget at forholde sig til.
    Vi går meget op i personen bag skærmen, og optager ikke på baggrund af vores ingame characters og spil. Derfor vil vi gerne vide lidt om hvem du er som person IRL
    Jeg ser frem til at høre mere.

Der går heller ikke så længe inden vores dygtige rekrutteringshold slår et smut forbi din ansøgning og hjælper dig videre herfra.

De bedste hilsner
    Pilinias, Rådet
    Last edited by Pilinias; 06-05-2019 at 10:38.

De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Velkommen til!

Jeg kan se, at du, ligesom jeg, lægger stor vægt på det sociale i World of Warcraft, og jeg kan derfor kun bekræfte, at det er en stor del af SD. Vi har to årlige officielle fester (sommerfest i Nordjylland, julefrokost i hovedstadsområdet), og så arrangeres der biografture, turen på Bakken og andet, som folk kan melde sig til. Jeg er derfor sikker på, at du vil finde dig godt tilrette i SD, hvis du vægter de sociale højt.
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

Jeg bliver altså nysgerrig @Velo!.. Sorry..
    Men hvad laver en jurist oppe kl. 01:48 om natten til en dum hverdags mandag og laver ansøgning??
    Hvordan arbejder du? møder du sent, styre din egen tid eller hvordan hænger det lige sammen?? :P

Det gælder sådan set også dig @Xean! 03:22.. Gå dog i seng for pokker!! hehe

Officer Forum Neophyte

Hej Velo
    Tak for din fine ansøgning, enten jeg eller en anden fra rekrutterings holdet vil svare dig inden for de næste par dage.

Med venlig hilsen
    Hatthealer // Rekruttering

@Xean - Det var godt nok et hurtigt svar! Og tak
    @Pilinias - Ok, der kommer sikkert mere personlig info som tiden går
    @Cox - Det lyder jo svært hyggeligt. Jeg ved dog ikke, om jeg vil kunne deltage i IRL-aktiviteter; det kan være svært at få tid, når man har små børn.
    @Bluetiger - Jeg har en søn på knapt et halvt år, så af og til er man vågen på nogle underlige tidspunkter Jeg har et almindeligt juristjob, hvor jeg godt nok i nogen grad selv kan vælge min mødetid, men den efterfølgende dag var jeg bare træt

@Alle - Jeg ser frem til at blive en del af guilden, og jeg vil skifter server til Tarren Mill, når jeg lige får bekræftet serveren her.

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

@Xean - Det var godt nok et hurtigt svar! Og tak
    @Pilinias - Ok, der kommer sikkert mere personlig info som tiden går
    @Cox - Det lyder jo svært hyggeligt. Jeg ved dog ikke, om jeg vil kunne deltage i IRL-aktiviteter; det kan være svært at få tid, når man har små børn.
    @Bluetiger - Jeg har en søn på knapt et halvt år, så af og til er man vågen på nogle underlige tidspunkter Jeg har et almindeligt juristjob, hvor jeg godt nok i nogen grad selv kan vælge min mødetid, men den efterfølgende dag var jeg bare træt

@Alle - Jeg ser frem til at blive en del af guilden, og jeg vil skifter server til Tarren Mill, når jeg lige får bekræftet serveren her.
    Velo - Jeg kender godt til problematikken mht. små børn. Jeg har selv en datter på 3 år og en søn på 1 år, så man er nød til at prioritere, og der rangerer børnene og familien selvfølgelig højest. Der er heller ingen krav om at deltage IRL, Discord og Forum er også aktive dele af guilden :-)
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre

Quote Originally Posted by Bluetiger View Post
    Jeg bliver altså nysgerrig @Velo!.. Sorry..
    Men hvad laver en jurist oppe kl. 01:48 om natten til en dum hverdags mandag og laver ansøgning??
    Hvordan arbejder du? møder du sent, styre din egen tid eller hvordan hænger det lige sammen?? :P

Det gælder sådan set også dig @Xean! 03:22.. Gå dog i seng for pokker!! hehe
    Hmm er det misundelse jeg kan lugte?
    Corsair LPX 16Gb 3000Mhz

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

Quote Originally Posted by Xean View Post
    Hmm er det misundelse jeg kan lugte?
    Lugte?.. Neej, det sikkets @Velo 's knægt der skal skiftes igen

Haha, min søn er godt opdraget; han skider aldrig før 5!

Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Velo og velkommen til vores forum.
    Som tidligere nævnt her i tråden, så er det dig som person vi ligger vægt på, og ikke din char(s) in game
    Så jeg vil gerne du smider lidt mere personligt på din ansøgning før jeg lukker dig ind som trial.

Er fan af din søn aldrig skider før klokken 5 haha

Mvh.
    Najsen // Rekrutteringsansvarlig

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Hej @Velo og velkommen til vores forum.
    Som tidligere nævnt her i tråden, så er det dig som person vi ligger vægt på, og ikke din char(s) in game
    Så jeg vil gerne du smider lidt mere personligt på din ansøgning før jeg lukker dig ind som trial.

Er fan af din søn aldrig skider før klokken 5 haha

Mvh.
    Najsen // Rekrutteringsansvarlig
    Mere personligt om mig... Hm, altså jeg er fra København, men pga. udflytning er jeg flyttet til provinsen. Jeg har spillet fodbold i mange år, og jeg er lidt træt af, at Lyngby og især Arsenal spiller så dårligt, som de gør. Jeg er til far-jokes og grov humor. Den grove humor skyldes muligvis, at en del af mig stadig er i hæren

er til far-jokes
    Hep hep hep
    Corsair LPX 16Gb 3000Mhz

Nå, men jeg er nu at finde på Tarren Mill, så jeg håber, at jeg kan blive lukket ind i aften

Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Berleburg @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Du skal selv tage kontakt til os med henblik på in-game invite. Oplys dit forumnavn og at du er ny trial. Brug vores kodeord når du bliver spurgt af en officer (Invitationskode).
    Tip: World of Warcraft: Skriv "/who Semper Danica" og hør om der er nogen der kan invitere dig. Alts er velkomne, blot du lige gør opmærksom på dette.

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord her.

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Najsen // Rekrutteringsholdet

Fedt! Det var SÅ fedt at raide med folk i går. Jeg glæder mig til at skulle hygge lidt mere de næste par uger.