Results 1 to 4 of 4

Thread: Ansøgning til guilden

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Ansøgning til guilden

Er du over 18:
    Yes er 25år
    Discord:
    Kryster#1315
    Hvilken Spil spiller jeg?
    Jeg spiller mange forskellige spil. et af dem er self Wow, det er spil jeg har spillet siden vanilla, har spillet meget hunter ind til warth hvor jeg beegyndt at spille Holy pala og det har jeg holdt ved lige siden her ud over spiller da Division 2, Assassin creeed, Pokemon TCG er et mine store passioner og ved at tage skridt vidre til et endnu højre plan
    Hvorfor vil jeg gerne være medlem i SD?
    kan godt li når ting er enkel og simple, at man bakker hinanden op og faktisk gerne vil være med at hjælpe andre, wow er gået hen og blevet et spil om MIG FØRST hvilket er en skam. så jeg vil gerne tilbage en guild der er hjælper og støtter hinanden og faktisk gider bruge engri på at hjælpe deres guild mates.
    Hvor har jeg hørt om SD?
    Så at i søgte medlemmer indgame i WOW og hev fat i "Fishfeast" for at høre mere og nu er jeg her
    Kender nogen fra SD?Ikke lige hvad jeg ved af, men håber da at jeg kommer til det
    Har du læst, og godkender jeres værdier og aktivit regler?
    Yes og ville med jeres værdier
    Fortæl 3 sjove ting om dig selv??
    1. Hardcore pokemon spiller
    2. kæmpe Marvel fan.. Sorry mener Ironman FAN!
    3. er vilde med døde baby jokes
    Fortæl noget om dig selv
    Mit Navn er Tobias men folk kalder mig bare Kryster er 25 år, bor i ejet række sammen med kærsten, er i gang med at tage min salgs uddannel, samt at jeg tager et par rejser over atlanten for at besøge min mor
    så når jeg ikke arbejder, gamer eller er i US og A, nyder at tage billeder som amatør fotograf i det at jeg er ordblind og selv de dårligeste billeder kan sige mere 1000 år. det er primært natur jeg tager billeder af, da vores Klode har så mange spænedene ting at byde og man skal ikke ret langt væk før det kan blive spænede.

Ser frem til at få et svar på denne ansøgning da et spænende sammen hold der er og som også har spredt sig mere til bare et spil
    Last edited by Kryster; 06-05-2019 at 14:51.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa!

Velkommen til Semper Danica rigtig fin ansøgning du har lavet.

Jeg plejer at beskrive SD som en stor familie. Vi er alle mulige forskellige slags fisk, og vi har generelt et godt fællesskab herinde. Så nu må vi jo håbe, at vi kan leve op til dine ønsker

Held og lykke med din ansøgning

De bedste hilsner
    Pilinias, Rådet

De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Officer Forum Neophyte

Hej Kryster
    Tak for din fine ansøgning. Enten jeg eller en fra rekrutterings holdet vil svare dig inden for et par dage.
    Med venlig hilsen
    Hatthealer // Rekruttering

Tak for din ansøgning
    Det var mig du snakkede med ingame

Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag. d. 07-05-2019

Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial
    Jeg selv, @Najsen @Berleburg @Hatthealer er ansvarlige for trials. Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil ha’ vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i SD https://www.semperdanica.dk/threads/...-Semper-Danica
    Du tager selv kontakt ingame for character invite. Lav evt. et /who på Semper Danica & hør om der er nogen der kan invite dig til trial
    Henvis til at din ansøgning på forum (og dit forum nick) er blevet accepteret af rekr. teamet
    HUSK at komme på forum 1 gang om måneden (Ja - det er et krav)
    Udover det forventer vi også at man er aktiv på voicedelen af discord, da det her igennem er lettest at komme ordentlig ind i SD. Du finder vores discord her; https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Du er også velkommen til at følge os på vores andre meider – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.
    Hjemmeside: https://semperdanica.dk
    SD facebook: www.Facebook.com/Semperdanica
    Instagram: www.instagram.com/semperdanica
    Youtube: www.youtube.com/channel/UCYQSwUtzQ5jrmRlJ5q2Gq8Q

Mvh
    Narintharat // Rekrutterings holdet.