Results 1 to 3 of 3

Thread: Warr - Prot Ansøgning til social

Post Warr - Prot Ansøgning til social

• Er du over 18 år: Ja, har små 22år på banen snart 23!
    • Discord Navn: sion#4409
    • Hvilket spil spiller du: WoW. Starter måske op på SWTOR igen, når den nye udvidelse kommer
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Er lige startet med at spille wow igen efter 1års pause. Så mangler et sted og hygge og være social. Måske en dag jeg finder lysten til raiding igen. Men det ude i fremtiden. Da Semper Danica lyder og virker til og ha' det jeg søger, hvilket er en social guild med et godt sammenhold, hvor man hjælper hinanden. Er min ansøgning landet ved jer.Også selvfølgelig pga. de videor på youtube fra jeres arrangementer
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Søgte over danske horde guilds på google og fandt flere post der nævnte jer.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Ikke endnu. Men håber da en dag jeg kommer til og kende en masse
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Det har jeg og de er forstået. Det helt rart og se en guild med værdier
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg er den i min omgangskreds der træner mest. Men også den eneste der spiser et glas nutella om ugen. Det svinger godt sammenJeg har en dag efter en hård bytur kørt ned og ville handle ind så mine livsfunktioner kunne komme op og blive operationelle igen. Heldigvis kom jeg ikke længere, end ved enden af min vej da jeg så jeg kun var iført bokseshort og kunne stille og roligt bakke tilbage :S
      Jeg har ligesom de fleste cyklet mange km. rundt som barn. En af de gange, der havde jeg noget siddende fast mellem hjulet som jeg selvfølgelig i den daværende situation mente var en god idé og fjerne, mens jeg cyklede... Fandt så ud af da jeg havde fløjet over styret, at jeg nok skulle have stoppet først :S
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg hedder Søren 22år er en rigtig bondeknold fra fynsland også arbejde jeg som en hest, som elsker dårlige jokes og selvironi. Har arbejdet 3,5år som kok dog ikke udlært. Da jeg i 2017 mente det var på tide at prøve noget helt nyt, begyndte jeg og arbejde for danmarks største medicingrossist. nu jeg så tilbage som kok (kun sommeren over) da der var en restaurant der manglede en der kunne hive nogle timer. Ellers er jeg er stille og rolig fyr der af sin unge alder har løbet det meste af hornene af sig.
      Som egentlig bliver mere opstemt af og sidde derhjemme en fredag aften og se x-factor end en vild tur i byen

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa!

Velkommen til Semper Danica
    Rigtig fin ansøgning du har lavet dig der. Giver et godt indblik i hvem du er som person, og det er helt klart dét, som tæller hos os.

Quote Originally Posted by sion View Post
    Også selvfølgelig pga. de videor på youtube fra jeres arrangementer
    og

Quote Originally Posted by sion View Post
    Ellers er jeg er stille og rolig fyr der af sin unge alder har løbet det meste af hornene af sig.
    Som egentlig bliver mere opstemt af og sidde derhjemme en fredag aften og se x-factor end en vild tur i byen
    Fedt du kan lide vores videoer!

Det lyder til, at SD vil være et godt sted for dig. Vi er mange forskellige slags mennesker samlet under ét tag. En god pose blandet slik
    Vi er en guild som er rigtig gode til at hygge os sammen. Hvadenten det er online eller IRL. Vi har også et sommerarrangement som afholdes her d. 1 juni, og vores fester er et rigtig godt sted at lære vores medlemmer endnu bedre at kende på.

Det varer ikke længe inden vores rekrutteringshold slår et smut forbi din ansøgning og hjælper dig videre herfra.

God fornøjelse med ansøgningen.

De bedste hilsner
    Pilinias, Rådet
    Last edited by Pilinias; 14-05-2019 at 19:33.

Videoerne giver et godt indblik i hvor højt i virkelig værdsætter det sociale. Så helt klar et thumps op