Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 93

Thread: Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Quote Originally Posted by Lummer View Post
    Er du kommet på eller driller den stadig?
    Ja kørte en repair over natten så virkede den. Nåede bare ikke at prøve igår

SD Medlem Forum Apprentice Eckhunter's Avatar

ooh damn...mon stam+NB stadig er en ting?

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hvor mange hopper på vognen?
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Hvor mange hopper på vognen?
    Uha jeg er godt nok fristet. Jeg har dog ikke spillet det siden beta, så jeg ved, at en del er ændret. Jeg er dog ret fristet, når der ingen abonnement er dertil, for så kan man jo købe spillet en gang og så ellers spille det i lang tid. Jeg ved dog ikke, om tiden er til at sprede min gaming ud på flere spil end Red Dead Redemption 2 og World of Warcraft, da jeg forsømmer dem begge en del for tiden. Jeg tror dog, at det ender med, at jeg køber basisspiller for 20 Euro og prøver det stille og roligt, og så kan jeg jo altid købe udvidelserne, hvis det griber mig.
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

De mangler lidt en trial så man kan teste om det er noget man gider bruge tid, og penge, på.

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

https://www.elderscrollsonline.com/e...ews/post/56269

Så kan man spille den nye expansion med både drager, necromancer og resten

Forum Warden Dake's Avatar

@Shakazu kan du ikke lige tilføre at vi spiller Ebonheart Pact i PVP

RIGTIG dårlig idé, da vi oprindeligt var Daggerfall Covenant. Det er slet ikke sikkert, at mange af de gamle tager det op igen - men alle som har en character, som er levelet op fra sidste gang den er lavet på DC.
    Til alt andet content end PvP er det dog totalt ligegyldigt med faction. I modsætning til sidste gang vi var i gang

Jeg er også med på at give det en chance mere
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Quote Originally Posted by Dake View Post

RIGTIG dårlig idé, da vi oprindeligt var Daggerfall Covenant. Det er slet ikke sikkert, at mange af de gamle tager det op igen - men alle som har en character, som er levelet op fra sidste gang den er lavet på DC.
    Til alt andet content end PvP er det dog totalt ligegyldigt med faction. I modsætning til sidste gang vi var i gang

Jeg er også med på at give det en chance mere
    Dake du skal jo også spille en Necro op så kan du jo bare lave ham på E-Pact
    PS. Stavefejlene er helt gratis

@ZanZan og andre som ikke har prøvet det før

Mht. free trial:
    Jeg er ikke sikker på, at der findes en trial (jeg er pt. låst ude af spillet til jeg har fundet disk plads til dagens patch ) men det koster ikke meget mere end en pizza at købe det uden den allernyeste udvidelse. Den kan så købes til for totalt næsten samme pris.
    Kun base game 75,- 2 dage mere:
    https://www.humblebundle.com/store/t...nline-standard

Din favorit key store :
    Base game + Morrowind 75-100,- (Summerset er ca. samme pris - eller de kan kombineres)
    https://www.kinguin.net/category/372...wnload-cd-key/

Har man købt ovennævnte så kan man lande Elseweyr upgrade for 200-220,- (man vil så mangle Summerset for at have alle expansions - dog er der også DLC'er, som er gratis hvis man har subscription og i øvrigt kan de sagtens undværes)
    https://www.kinguin.net/category/596...wnload-cd-key/

Det hele samlet Base og alle 3 expansions for ca. 300,- (jeg købte i sin tid Summerset hos cdkeys.com så den virker - kunne kun finde den fra en store på kinguin)
    https://www.cdkeys.com/pc/games/the-...ine-elsweyr-pc

Base game har 4 classes (som er meget åbne, da man sammensætter sin egen class men får lidt forskellige basis værktøj)
    Morrowind giver adgang til Warden class
    Summerset giver adgang til Jewel crafting (jeg kan crafte alt gear, så bare smid en ingame mail - dog kræves mats for noget af det)
    Elsweyr den helt nye giver adgang til Necromancer class og naturligvis det sidste nye content (der er dog MASSER af content og alt content er samme levels, så er man ny behøver man ikke være bange for at løbe tør, selvom man ikke har sidste nye expansion)

Dake du skal jo også spille en Necro op så kan du jo bare lave ham på E-Pact

Jeg overlever nok (må jo bare finde en anden guild ) - men de 60+ som blev kicket og alle dem, som selv har leavet SD tidligere var alle på Daggerfall. Det virker lidt dumt med en ekstra hurdle, at folk skal starte forfra. Bedre at gøre det lettest muligt, så flest muligt kan fristes

Last edited by Dake; 20-05-2019 at 23:30. Reason: Elsweyr er naturligvis kun med ét S :)
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Humlen er bare at jeg ikke gider bruge 100 kr, hvis det efter 3-4 timer viser sig at være et spil jeg ikke gider spille nogensinde...hvilket jo er tåbeligt fordi jeg så har fået 3-4 timers underholdning for de 100 kr, mens jeg godt vil betale 180 kr for en imax biografbillet der varer 2 timer.

Quote Originally Posted by ZanZan View Post
    Humlen er bare at jeg ikke gider bruge 100 kr, hvis det efter 3-4 timer viser sig at være et spil jeg ikke gider spille nogensinde...hvilket jo er tåbeligt fordi jeg så har fået 3-4 timers underholdning for de 100 kr, mens jeg godt vil betale 180 kr for en imax biografbillet der varer 2 timer.
    Godt du selv kan se det :P
    Det jo generelt ikke særlig mange spil der tilbyder gratis prøve timer, eller en demo efterhånden.

SD Medlem Forum Senior Thalanoth's Avatar

Hvordan fungere det med de spillere der kun har basis spillet og de spillere der har alle expansions. Hvad er begrænsningerne for hvad de kan sammen ?

og Zanzan, der er free weekends indimellem, men det er jo knap så fedt at skulle vente på, når lysten er til at prøve lige nu
    "Hotkey baseret combat er fyldt med nederens nektar" - Kebra

Quote Originally Posted by Thalanoth View Post
    Hvordan fungere det med de spillere der kun har basis spillet og de spillere der har alle expansions. Hvad er begrænsningerne for hvad de kan sammen ?

og Zanzan, der er free weekends indimellem, men det er jo knap så fedt at skulle vente på, når lysten er til at prøve lige nu
    Du kan kun spille det du har købt, så hvis dine venner går rundt i en expansion zone kan du ikke spille sammen med dem, præcis ligesom WoW og vist nok alle andre MMO spil.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Thalanoth View Post

Som Shak siger, så skal man have expansion for at spille i den.
    MEN Uanset hvor du er i Basic zone, så vil alle kunne joine dig, da der ikke er nogen level, class eller anden begrænsning på hvem der kan spille hvor.
    Så hvis 2-4 bliver enige om at gruppe, og ikke alle har en ekpansion, så vælger man bare en zone i basic, som alle har lys til.
    Basic gamet er MONSTER stort, så der vil altid være en zone som en gruppe kan blive enige om som ingen har været i, så kan man queste sammen der.

Et problem ved release var jo at hver af de 3 factions havde sin egen kæmpe faction zone med mange leveling zoner, og når man var lvl 50 i sin egen factions, så var man tvunget til at spille igennem de 2 andre factions bagefter.
    Det gjorde level til "endgame" til en hjernedød lang opgave. Alt det har de ændret, så du uanset din faction, kan spille i alle zoner, uanset level. Alt hvad der hed level content på forskellige niveauer er normaliseret, så alle kan følges uanset om du er lvl 3 eller 48, og uanset om du er den ene eller anden zone..
    Det eneste sted for de 3 factions er opdelt, er i PVP zonen, hvor de er imod hinanden.

Så du kan altså sagtens spille med andre selvom du ikke har expansions, for de andre kan nemt hoppe med ind og spille basic med dig uden restriktioner.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Så fik jeg købt base game for 10 Euro. Det var sgu godt nok billigt! Så må jeg se, hvornår jeg får tid til at tjekke det ud :-P
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

hmm måske skulle man starte op igen... fristende :P

Har vi stadig en guild i ESO, og hvordan kommer man med i den?

Quote Originally Posted by Cox View Post
    Har vi stadig en guild i ESO, og hvordan kommer man med i den?
    Står i den første post jeg lavede i denne tråd nede i bunden. Ville gerne kopier det til dig, men jeg kan ikke finde ud af det på min telefon

Min acc navn er @Lummer
    Og jeg kan inv til guilden

Det som expansions giver er især en ny zone med en ny dungeon eller to og en ny trial (raid) - alt sammen noget som man er pænt mange timer inde i spillet for at savne.
    HVIS nu SD havde et fyldt guild, hvor alle havde spillet i flere år, så var expansion mere vital (så alle skal se det nye content) - men eftersom næsten alle har været væk i flere år eller aldrig har spillet er der MASSER at lave.
    Bare i base game er der virkeligt mange dungeons, og mindst en trial og utallige zone - samt ikke mindst PvP zonen, som er seperat fra de andre og battlegrounds.

Morrowind expansion giver så en ny class (Warden) og Elsweyr giver Necromancer. Men da der er 4 klasser i base spillet er der allerede der righoldig mulighed for at lave din helt egen tank/healer/dps class (og foruden danske kroner, så kan Warden/DLC/etc. i øvrigt købes for "Crowns" som man får hver måned, hvis man er subscriber)
    @ZanZan Hvis ikke du vil ofre 100,- så nøjes med 75,- Hvis du siger der er totalt lige gyldigt for dig, så vil jeg endda tilbyde dig, at købe din account for de samme 75,- så vi har en fælles trial account til folk.
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

ok tager godt nok nogen tid at patche et game man ikke har spillet i 3-4 år... ses nok imorgen

Jeg hopper på om ca. 10 min, så kan folk få inv til guilden

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

den er jo helt gal... vi er 3 Daggerfall Covenant i guilden og resten har lavet Ebonheart, det er ikke gennemtænkt i forhold til pvp. Vi stemte oprindeligt på Daggerfall.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Quote Originally Posted by Mushizo View Post
    den er jo helt gal... vi er 3 Daggerfall Covenant i guilden og resten har lavet Ebonheart, det er ikke gennemtænkt i forhold til pvp. Vi stemte oprindeligt på Daggerfall.
    Har det ikke noget af gøre med, at The Danish Guild er Ebonheart?

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Quote Originally Posted by Tristanas View Post
    Har det ikke noget af gøre med, at The Danish Guild er Ebonheart?
    Det kan godt tænkes, jeg ved bare at jeg ville være Nord (Ebonheart) i release, og så stemte SD på Daggerfall :P og så måtte jeg jo bøje mig