Results 1 to 5 of 5

Thread: Abatidor - Hatthealer, 1/8-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Abatidor - Hatthealer, 1/8-2019

• Er du over 18 år: Jeg er 29 år
    • Discord Navn: Abatidor#2610
    • Hvilket spil spiller du: WoW, EU4, Overwatch...
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg vil lære mere dansk
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Jeg søgte efter en dansk guild med www.wowprogress.com
    • Kender du nogen i Semper Danica: Nej
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja!
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg har en spansk tastatur så jeg bruge ALT + 248 for ø , ALT+ 134 for å og ALT+ 145 for æ, men jeg kan skriver ñññ nemmere. Jeg studeret på Sverige før et år så jeg havde nogle probleme da jeg startede op med dansk fordi jeg sadge "inte" i stedet "ikke" eller "Jag" i stedet "jeg", og efter nogle tid, startede jeg at sige det korrect og min kolleger sige det forkert! Jeg har en lillebror der ønsker at dræbe alle de engelske folk... og jeg ved ikke hvorfor...
    • Fortæl noget om dig selv: Hej! Jeg hedder Luis. Jeg er en spansk mand, der bor I Sønderborg med min kæreste og voras lille pige (hun er 6 måneder gamle ), vi flyttet til Danmark for 8 måneder siden fordi min firma i Spanien bad mig til at komme her (Det er en dansk firma). Jeg spillet WoW på Classic, BC, WOTLK and WoD og jeg var næsten "vengeful gladiator". Nu, har jeg lidt tid (og min kæreste kan ikke lide at jeg spile mange tid) så jeg søger for en dansk guild hvor jeg kan lære mere dansk mens jeg spile. Jeg kan lide aktier og læse firmas rapporter (eller kun læse nogle ting).

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Abatidor og velkommen til vores forum.

Rigtig fin ansøgning, der vil snart komme mere info

Mvh.
    Najsen // Rekruttering

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa

Velkommen til Semper Danica.
    Rigtig fin ansøgning.

Held og lykke med den.

De bedste hilsner
    Pilinias, Rådet
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Officer Forum Neophyte

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag d. 19/5-2019.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Berleburg @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Du skal selv tage kontakt til os med henblik på in-game invite. Oplys dit forumnavn og at du er ny trial. Brug vores kodeord når du bliver spurgt af en officer (Invitationskode).
    Tip: World of Warcraft: Skriv "/who Semper Danica" og hør om der er nogen der kan invitere dig. Alts er velkomne, blot du lige gør opmærksom på dette.

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord her.

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Hatthealer // Rekrutteringsholdet

---

Ret den endelig til hvis jeg har glemt noget, synes bare lige vi skulle gemme den på forum.
    Last edited by Shakazu; 19-05-2019 at 13:41.

SD Sergeant Forum Recruit Luxi's Avatar

velkomme til håber du vil finde dig godt til rette her