Results 1 to 6 of 6

Thread: Abatidor - Hatthealer, 1/8-2019

Abatidor
    Guest

Default Abatidor - Hatthealer, 1/8-2019

• Er du over 18 r: Jeg er 29 r
    • Discord Navn: Abatidor#2610
    • Hvilket spil spiller du: WoW, EU4, Overwatch...
    • Hvorfor vil du gerne vre medlem af Semper Danica: Jeg vil lre mere dansk
    • Hvor har du hrt om Semper Danica: Jeg sgte efter en dansk guild med www.wowprogress.com
    • Kender du nogen i Semper Danica: Nej
    • Har du lst, og godkendt vores 5 vrdier og aktivitet regler: Ja!
    • Fortl 3 sjove ting om dig selv: Jeg har en spansk tastatur s jeg bruge ALT + 248 for , ALT+ 134 for og ALT+ 145 for , men jeg kan skriver nemmere. Jeg studeret p Sverige fr et r s jeg havde nogle probleme da jeg startede op med dansk fordi jeg sadge "inte" i stedet "ikke" eller "Jag" i stedet "jeg", og efter nogle tid, startede jeg at sige det korrect og min kolleger sige det forkert! Jeg har en lillebror der nsker at drbe alle de engelske folk... og jeg ved ikke hvorfor...
    • Fortl noget om dig selv: Hej! Jeg hedder Luis. Jeg er en spansk mand, der bor I Snderborg med min kreste og voras lille pige (hun er 6 mneder gamle ), vi flyttet til Danmark for 8 mneder siden fordi min firma i Spanien bad mig til at komme her (Det er en dansk firma). Jeg spillet WoW p Classic, BC, WOTLK and WoD og jeg var nsten "vengeful gladiator". Nu, har jeg lidt tid (og min kreste kan ikke lide at jeg spile mange tid) s jeg sger for en dansk guild hvor jeg kan lre mere dansk mens jeg spile. Jeg kan lide aktier og lse firmas rapporter (eller kun lse nogle ting).

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Abatidor og velkommen til vores forum.

Rigtig fin ansgning, der vil snart komme mere info

Mvh.
    Najsen // Rekruttering

Rdsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa

Velkommen til Semper Danica.
    Rigtig fin ansgning.

Held og lykke med den.

De bedste hilsner
    Pilinias, Rdet
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rdet

Du kan typisk finde mig online flgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Officer Forum Initiate

Velkommen p Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag d. 19/5-2019.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Berleburg @Hatthealer er ansvarlige for ansgere.
    Skulle du have nogen sprgsml, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Du skal selv tage kontakt til os med henblik p in-game invite. Oplys dit forumnavn og at du er ny trial. Brug vores kodeord nr du bliver spurgt af en officer (Invitationskode).
    Tip: World of Warcraft: Skriv "/who Semper Danica" og hr om der er nogen der kan invitere dig. Alts er velkomne, blot du lige gr opmrksom p dette.

Huskeliste:
    Kom p forum mindst n gang om mneden - det str ogs i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste mde, at komme ordentlig ind i Semper Danica p er, at vre aktiv p vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord her.

Flg os:
    Du er ogs velkommen til at flge os p vores andre medier – her bliver der slet nyheder op, som ikke altid bliver delt p forum.

Mvh
    Hatthealer // Rekrutteringsholdet

---

Ret den endelig til hvis jeg har glemt noget, synes bare lige vi skulle gemme den p forum.
    Last edited by Shakazu; 19-05-2019 at 13:41.

SD Medlem Forum Recruit Luxi's Avatar

velkomme til hber du vil finde dig godt til rette her

Officer Forum Initiate

Hej Abatidor
    Som det ser ud til lige nu s har du ikke vre p forum lnge, husk at man skal vre p forum en gang om mneden. Giver dig 14 dage fra d.d. til at komme p forum ellers stopper din trail.

Med venlig hilsen

Hatthealer
    Rekrutteringsholdet.