Results 1 to 11 of 11

Thread: Skjorten (Classic) - Shakazu, 1/10-2019

SD Trial Forum Apprentice Skjorten's Avatar

Default Skjorten (Classic) - Shakazu, 1/10-2019

S blev der endelig bnet op for at sge tilbage til SD, s her er min ansgning!

• Er du over 18 r: Det er jeg bestemt, jeg er 32.
    • Discord navn: Skjorten. Jeg m indrmme, at udover at have brugt Discord nogle f gange, s kender jeg meget lidt til dets funktioner og skal nok vende mig til at "bruge" det, som SD tnker man skal.
    • Hvilket spil spiller du? Ikke noget pt. Men jeg skal selvflgelig spille classic. Det er det frste mmo siden jeg forlod SD, som har givet mig lysten til at spille mmo igen.
    • Hvorfor vil du gerne vre medlem af Semper Danica: Som tidligere medlem kender jeg SD ganske udemrket. S jeg ved hvad jeg gr ind til. Men det vigtigste er det sociale og sammenholdet som altid har vret i fokus.
    • Hvor har du hrt om Semper Danica: Frste gang jeg stdte p SD var tilbage p Ravencrest i 04-05 i vanilla wow, som Alliance. Siden sgte jeg ind da SD skulle spille AoC.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Et par stykker er vist tilbage fra da jeg sidst var aktiv her, men @Gadrielz hvis han vil kendes ved mig Og @Acteaon
    • Har du lst, og godkendt vores 5 vrdier og aktivitet regler: Selvflgelig. De er lst, godkendt og accepteret!
    • Fortl 3 sjove ting om dig selv: En umulig opgave. Men jeg er nordjyde!
    • Fortl noget mere om dig selv: Jeg er gift med en super dejlig kvinde. Har to sknne brn, Sarah p 4(som faktisk var grunden til jeg i sin tid forlod SD). Og Lauge p 2. Til daglig arbejder jeg som bygningsstruktr p det nye supersygehus i Aalborg. Jeg er jo tidligere medlem af SD, og har deltaget aktivt i flere spil gennem rene, hvilket altid har vret en stor fornjelse. Da jeg blev forlder valgte jeg at trkke stikket med hensyn til gaming. Det har dog stille og roligt ndret sig gennem rene og som mine brn er blevet lidt ldre, samt en helt anden jobsituation. Nu er jeg blot som en lille teenager igen, der ikke kan vente p at spille det mmo som fik mig til at elske genren!

Uddybende sprgsml besvares selvflgelig, til n vis grad

-Skjorten.
    Last edited by Skjorten; 16-06-2019 at 8:59.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej og velkommen tilbage

Vi er lige ved at f et par ting p plads ang. classic ansgere, s giv mig lige et par dage, s vender jeg strkt tilbage

Mvh.
    Najsen // Rekruttering

Officer Forum Warden

Dejligt at se din ansgning Skjorten. Vidste jo godt den ville komme. Glder mig til vi skal nrde sammen igen, ligesom dengang i Aion og Rift

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

WB og bliv nu frdig med det syghus s min egendomsvrdi kan stige endnu mere :-P
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Hej og velkommen tilbage

Vi er lige ved at f et par ting p plads ang. classic ansgere, s giv mig lige et par dage, s vender jeg strkt tilbage

Mvh.
    Najsen // Rekruttering
    Det er bare fjong

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Dejligt at se din ansgning Skjorten. Vidste jo godt den ville komme. Glder mig til vi skal nrde sammen igen, ligesom dengang i Aion og Rift
    Jeg glder mig! Havde glemt alt om Aion faktisk.

Quote Originally Posted by Rune View Post
    WB og bliv nu frdig med det syghus s min egendomsvrdi kan stige endnu mere :-P
    Du kommer til at vente en del r endnu. De sidste bygninger er frdige og tages i brug 2027-28, hvis jeg husker rigtigt Men de frste tages i brug 2020

Rdsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen tilbage hertil

Rigtig god fornjelse, og held og og lykke med ansgningen.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rdet

Du kan typisk finde mig online flgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Rdsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Quote Originally Posted by Skjorten View Post
    Du kommer til at vente en del r endnu. De sidste bygninger er frdige og tages i brug 2027-28, hvis jeg husker rigtigt Men de frste tages i brug 2020
    Ej @Rune, du skal jo vente lnge s!
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rdet

Du kan typisk finde mig online flgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Quote Originally Posted by Pilinias View Post
    Velkommen tilbage hertil

Rigtig god fornjelse, og held og og lykke med ansgningen.
    Mange tak

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen p Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Berleburg @Hatthealer er ansvarlige for ansgere.
    Skulle du have nogen sprgsml, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).
    Classic: Da du ansgere til classic, skal du vre obs p at din trial er lngere end normalt, da spillet endnu ikke er udkommet endnu. Derfor vil din trial minimum strkker sig til en mdr efter classic er get i gang.

Huskeliste:
    Kom p forum mindst n gang om mneden - det str ogs i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste mde, at komme ordentlig ind i Semper Danica p er, at vre aktiv p vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Flg os:
    Du er ogs velkommen til at flge os p vores andre medier – her bliver der slet nyheder op, som ikke altid bliver delt p forum.

Mvh
    Najsen // Rekrutteringsholdet

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

WB
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604