Results 1 to 13 of 13

Thread: Joust (Classic) - Shakazu, 1/10-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Joust (Classic) - Shakazu, 1/10-2019

• Er du over 18 år: Jeg er 24 år.
    • Discord Navn: Joust#3332
    • Hvilket spil spiller du: Jeg spiller Classic world of warcraft.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg har før været med i en dansk wow guild, og det var klart en af de bedste guilds jeg har været med i. Jeg har set jeres værdier samt læst jeres opslag på Reddit.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Reddit
    • Kender du nogen i Semper Danica: Disværre ikke.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja det har jeg.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Kan de mest gængse love stort set uden ad, laver aldrig selv mad og jeg kan bruge en hel dag på at se youtube videoer.
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg hedder Emil, er 24 år, bor i København og arbejder til daglig. Jeg har spillet wow siden Vanilla, og har raidet i stort set alle expansions, med få untagelser. Jeg har planer om at spille Warrior tank i Classic.

Ser frem til at høre fra jer.

mvh. Emil

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa!

Velkommen hertil
    Rigtig fin ansøgning.

God fornøjelse.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Hej Navn bror, velkommen til

håber at få lov til at høre mere om alle de love du kan uden ad

Mvh. Emil

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

Hej. Tusin tak.

Hvordan og hvorledes, er man garanteret plads på raiding teamet, når Classic kommer?

haha, ja det skal du nok få lov til, nu må jeg heller få læst op, når du får hængt mig op på mit ord

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Quote Originally Posted by Joust View Post
    Hej. Tusin tak.

Hvordan og hvorledes, er man garanteret plads på raiding teamet, når Classic kommer?
    Normalvis er det medlemmerne selv der har div raid hold.
    Så tilmelder man sig der og så køre det stille og roligt derudaf.
    Nu bliver Classic jo en større omgang, men det er bare at tilmelde sig.

Officer Forum Warden

Hej. Tusin tak.

Det er lidt svært at svare på nu her, da der jo stadig er et par måneder til release. Men som udgangspunkt så arbejder ledelsen på at alle SD Members får mulighed for at nakke de bosser de har behov for/lyst til. Det er ihvertfald vores mål. Hvordan det kommer til at udspille sig helt præcist, det arbejder vi stadig på.
    Vi vil i ledelsen højst sandsynlig, stå for raiding delen, eller støtte op omkring personer som har mod på at stå for denne store opgave.

Grunden til det er et lidt vag svar, er at SD stadig er i opbygningsfasen omkring Classic. Vi har vidst vi ville starte op i længe, men det er først den seneste måned vi har fået sammensat den endelige ledelse frem til release. Så lige pt. har vi ikke et reelt billede af hvor mange SD'ere der starter op. Men med 200 members på tværs af spil, så har vi store forhåbninger til mange herfra - samt vi ønsker at rekruttere stærkt så vi får en bæredygtig guild.

Et reelt billede af hvor mange vi bliver der skal spille ved vi nok først op til release, da der jo er ved at gå sommerferie mode i folk nu. Når vi så er kommet igang så vil det også give os et billede af hvor mange vi har på raiding fronten. Bliver vi 30? 50? 70? - det finder vi ud af.

Vi arbejder pt. i ledelsen på at få skabt et nordisk samarbejde på tværs af guild. Dvs. få skabt en server med massere "like minded", hvilket vil give os en mulighed for et samarbejde omkring raids, hvis det bliver nødvendigt. Er vi 30 klar i SD, så finder vi 10 mere til at få fyldt op. Ender vi på fx. 45 så kan det være noget rotation kommer på tale, kommer vi højere op, så vil et samarbejde give mulighed for raid nr. 2 kan komme afsted. An so on - håbder det giver et billede af nogle tanker.

Håber det gav dig det svar du søger.

TLDR; Vi vil arbejde på at du som SD Member får mulighed for at raide de raids du gerne vil raide.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Berleburg @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).
    Classic: Da du ansøgere til classic, skal du være obs på at din trial er længere end normalt, da spillet endnu ikke er udkommet endnu. Derfor vil din trial minimum strækker sig til en mdr efter classic er gået i gang.

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Najsen // Rekrutteringsholdet

Tak for det gode svar Gadrielz.

Tak Najsen. Det vil jeg sørger for at få gjort.

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

• Er du over 18 år: Jeg er 24 år.
    • Discord Navn: Joust#3332
    • Hvilket spil spiller du: Jeg spiller Classic world of warcraft.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg har før været med i en dansk wow guild, og det var klart en af de bedste guilds jeg har været med i. Jeg har set jeres værdier samt læst jeres opslag på Reddit.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Reddit
    • Kender du nogen i Semper Danica: Disværre ikke.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja det har jeg.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Kan de mest gængse love stort set uden ad, laver aldrig selv mad og jeg kan bruge en hel dag på at se youtube videoer.
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg hedder Emil, er 24 år, bor i København og arbejder til daglig. Jeg har spillet wow siden Vanilla, og har raidet i stort set alle expansions, med få untagelser. Jeg har planer om at spille Warrior tank i Classic.

Ser frem til at høre fra jer.

mvh. Emil
    Hvad hed din mail char. i Wow Vanilla?

Jeg spørger, fordi jeg spillede med en gut dengang der boede i København og som ikke var særlig gammel (Du har vel været omkring 10-11 år i Vanilla), så jeg ville blot undersøge, om du var en jeg spillede med dengag :-)
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

Quote Originally Posted by Cox View Post
    Hvad hed din mail char. i Wow Vanilla?

Jeg spørger, fordi jeg spillede med en gut dengang der boede i København og som ikke var særlig gammel (Du har vel været omkring 10-11 år i Vanilla), så jeg ville blot undersøge, om du var en jeg spillede med dengag :-)

Jeg kan simpelt hen ikke huske hvad min hunter hed, men den character min far lavede til mig den gang, var en warrior, der hed Anette, og det var på serveren Chromaggus.

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Jeg kan simpelt hen ikke huske hvad min hunter hed, men den character min far lavede til mig den gang, var en warrior, der hed Anette, og det var på serveren Chromaggus.
    Okay jeg spillede på Dragonmaw, så det har nok ikke været samme guild :-) Tak for svar og held og lykke med idn ansøgningsproces.
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox