Results 1 to 7 of 7

Thread: Fresh (Classic) - Shakazu, 1/10-2019

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Default Fresh (Classic) - Shakazu, 1/10-2019

• Er du over 18 år: Ja, 29
    • Discord Navn: Fresh
    • Hvilket spil spiller du: Jeg er lidt in between games lige nu.. Men, jeg kommer til at spille wow classic. Lige nu lvler jeg en paladin på elysium, dog skal jeg spille mage i classic
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: SD virker udefra som et aktivt guild med mange medlemmer. Jeg startede wow i wotlk, og jeg ser frem til at opleve vanilla
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Jeg husker navnet fra min tid i wotlk, og så faldt jeg over et opslag i "vanilla hyggestuen" discord
    • Kender du nogen i Semper Danica: Nej
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: dårlig humor, kan ikke huske nr 2, og prøver bedst muligt at undgå sådan nogle spørgsmål
    • Fortæl noget om dig selv:
      Jeg har spillet wow retail on/off siden wotlk, og har spillet lidt wotlk (og lidt mindre vanilla) på private servers. Grunden til at jeg ansøger, er at jeg regner med at bruge meget tid i classic, og et godt guild gør oplevelsen en del sjovere.
      Udenfor Azeroth har jeg arbejdet som system administrator, så mine interesser ligger generelt i den tekniske afdeling. Jeg arbejder ikke for tiden, så jeg er helt klar til classic!

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa!

Velkommen hertil.
    Fin ansøgning. Dog vil jeg gerne høre lidt mere om dette:

Quote Originally Posted by Fresh View Post
    Fortæl 3 sjove ting om dig selv: dårlig humor, kan ikke huske nr 2, og prøver bedst muligt at undgå sådan nogle spørgsmål
    Samler du på tegnstifter? Er du typen der bare vender sokkerne, for at undgå at vaske? Hopper du over stregerne på en fodgængerovergang?

Jeg glæder mig til at høre hvad du er for en fisk ellers

God fornøjelse.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Officer Forum Warden

Quote Originally Posted by Pilinias View Post
    Hejsa!

Velkommen hertil.
    Fin ansøgning. Dog vil jeg gerne høre lidt mere om dette:

Samler du på tegnstifter? Er du typen der bare vender sokkerne, for at undgå at vaske? Hopper du over stregerne på en fodgængerovergang?

Jeg glæder mig til at høre hvad du er for en fisk ellers

God fornøjelse.
    Hvis man har lige så dårlig humor som ham, så tænker jeg ikke det er nødvendigt med en uddybning af det svar

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Hvis man har lige så dårlig humor som ham, så tænker jeg ikke det er nødvendigt med en uddybning af det svar
    Måske? Men jeg har ikke sort humor. Jeg får kun at vide, at jeg har en mærkelig humor. Sådan en: Jeg-griner-af-mine-egne-jokes-inden-jeg-har-nået-at-fortælle-dem-færdigt-agtigt!
    Så jeg håber på lidt uddybelse alligevel :P
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Quote Originally Posted by Pilinias View Post
    Måske? Men jeg har ikke sort humor. Jeg får kun at vide, at jeg har en mærkelig humor. Sådan en: Jeg-griner-af-mine-egne-jokes-inden-jeg-har-nået-at-fortælle-dem-færdigt-agtigt!
    Så jeg håber på lidt uddybelse alligevel :P
    Helt i orden -Jeg kører mc(når den virker..), nr. 2 er jeg stadig ikke kommet på, kigger på stjerner, og så passer jeg 2 utaknemmelige katte

Quote Originally Posted by Fresh View Post
    Helt i orden -Jeg kører mc(når den virker..), nr. 2 er jeg stadig ikke kommet på, kigger på stjerner, og så passer jeg 2 utaknemmelige katte
    Hvor er du god! Tak Så kan selv jeg være med. Juhuuu.
    Det er sgu da også lidt uheldig med den nummer to... Den er nok ikke så vigtig så!
    Og gud hvor kender jeg godt det med utaknemmelige katte. Lidt for godt en gang imellem
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Berleburg @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).
    Classic: Da du ansøgere til classic, skal du være obs på at din trial er længere end normalt, da spillet endnu ikke er udkommet endnu. Derfor vil din trial minimum strækker sig til en mdr efter classic er gået i gang.

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Najsen// Rekrutteringsholdet