Results 1 to 8 of 8

Thread: Tavion (Classic) - Shakazu, 1/10-2019

SD Medlem Forum Hatchling

Default Tavion (Classic) - Shakazu, 1/10-2019

• Er du over 18 år: Ja jeg er lige blevet 31 år

• Discord Navn: Tave#7684

• Hvilket spil spiller du: WoW på casual plan og HS

• Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg har spillet wow siden vanilla og jeg glæder mig til at genopleve det, men desværre er mange af de venner jeg har spillet med stoppet, så jeg kunne rigtig godt tænke mig at spille sammen med andre danskere og få nogle nye venskaber i spillet. Jeg har selv mest spillet i internationale guilds og kunne derfor også godt tænke mig at prøve en ren dansk guild.

• Hvor har du hørt om Semper Danica: Jeg har før ansøgt om medlemskab under navnet Nihm, som jeg mener var min Shaman og jeg tror det var tilbage i WotLK, men jeg tror aldrig jeg kom til at raide eller spille med jer desværre ( Mener at jeg skiftede Realm for at spille med irl venner).

• Kender du nogen i Semper Danica: Kender desværre ikke nogen - men håber da på at komme til det

• Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: ja og jeg vil meget gerne være med til at få en god Classic guild, som bygger på jeres værdier.

• Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg spiller golf med et venstrehåndssæt og jeg er højrehåndet Har aldrig set Matador og jeg har stadig en Amiga 600

• Fortæl noget om dig selv: Jeg hedder Brian, er uddannet Laborant og arbejder ved DTU på 9. år. Jeg er stor fan af Ishockey og spiller det selv på motionsplan og om sommeren kan jeg godt lide at spille lidt golf. Sidste år flyttede jeg i hus, hvilket også har taget meget af min fritid, men jeg er så småt på plads og vil meget gerne bruge noget tid på classic wow når det udkommer.

SD Medlem Forum Warden

Golf. I like!

Velkommen til. En af vores rekruteringsfolk vil kigge forbi, når der er tid til det ��

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen til Semper Danica

Rigtig fin ansøgning. Held og lykke med den

Og god fornøjelse herinde!
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Tak for det begge

Guest Forum Convert

velkommen til

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Berleburg @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).
    Classic: Da du ansøgere til classic, skal du være obs på at din trial er længere end normalt, da spillet endnu ikke er udkommet endnu. Derfor vil din trial minimum strækker sig til en mdr efter classic er gået i gang.

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Najsen// Rekrutteringsholdet

Fedt! - mange tak for det

SD Medlem Forum Warden

Godkendt som medlem!