Results 1 to 7 of 7

Thread: Bold (Classic) - Shakazu, 1/10-2019

SD Medlem Forum Fledgling

Default Bold (Classic) - Shakazu, 1/10-2019

• Er du over 18 år: Jeg har taget 28 runder omkring solen i skrivende stund.

• Discord Navn: Bold#5293

• Hvilket spil spiller du: Har foruden MOBA genren, næsten spillet alle slags spil i et eller andet omfang. Det bliver en mindre stil, hvis jeg skal liste dem alle. Men for at nævne nogen et par stykker:
      Alle Blizzard spil et eller andet omfang. Venter pt på Classic
      Diverse strategispil, såsom, Stellaris, EU4, Civ serien, divierse RTS-spil som AoE2 mm.
      Samt utallige andre som CS-GO, Terraria, eller Tomb Raider spillende… Som sagt, listen er lang.

• Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: For fællesskabet – Jeg plejede at være konkurrence menneske, ville gerne vinde og være den bedste. Det hører fortiden tid, jeg er blevet klogere med alderen, og har nu indset at fællesskab, venner og gode historie har langt højere værdi i den virkelig verden. Jeg vil gerne kende dem jeg spiller med, jeg håber i fremtiden det kan blive mine venner, fremfor min ”raidgroup”.

• Hvor har du hørt om Semper Danica: Har et minde om Semper Danica tilbage fra WoW Vanillia, hvis jeg ikke tager fejl. Et kær kommet minde da jeg læste i ansøgte på /r/Classicwow.

• Kender du nogen i Semper Danica: Nej.

• Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja.

• Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg har lavet mit eget brætspil – Jeg er tonedøv, og kan ikke synge, men jeg elsker fællessang… ved ikke om folk elsker at jeg elsker fællessang… - I 25 år sagde jeg ”Jeg bære den ikke af”, i stedet for at sige at ”Jeg bære ikke nag”…

• Fortæl noget om dig selv: Jeg hedder Victor, 28 år, bor i København – nyuddannet på Københavns Universitet som læge, og savner friheden som studerende.
      Regner med at spille Warrior eller Mage når spillet kommer ud… er ualmindelig ligeglad med loot.

Guest Forum Convert

Hej Bold, velkommen til =)

Forum Warden Lingmao's Avatar

åhh. du lokker nysgerrigheden. hvilket kært minde? der må være en historie bag den sætning ^_^

Edit:
    Held og lykke med ansøgningen
    Last edited by Lingmao; 26-06-2019 at 17:08.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen til Semper Danica

Rigtig fin ansøgning, og tak for de ord om guilden, du lige gav os med på vejen Det er jo altid rart at vide, at vi bliver husket.

Al held og lykke med ansøgningen.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Fledgling

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    åhh. du lokker nysgerrigheden. hvilket kært minde? der må være en historie bag den sætning ^_^
    Min gode vens storebror, som ikke var en del af Semper Danica men kendte guilden, gav Semper Danica et "kvalitets stempel". Da jeg tilfældigt så at en fra Semper Danica ledte efter en spiller til dungeon, tog jeg straks chancen. Tror det var mit første succesfulde dungeon run, hvor at tingende bare gik som det skulle. Det er i hvert fald sådan jeg husker det... men der er 14 år siden :-O
    Kan huske jeg gerne ville være en del af Semper Danica dengang, men jeg var ikke gammel nok, og ikke ret lang tid efter skiftede min gruppe venner server. :-)

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Berleburg @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).
    Classic: Da du ansøgere til classic, skal du være obs på at din trial er længere end normalt, da spillet endnu ikke er udkommet endnu. Derfor vil din trial minimum strækker sig til en mdr efter classic er gået i gang.

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Najsen// Rekrutteringsholdet

Officer Forum Warden

Godkendt som medlem!