Results 1 to 5 of 5

Thread: Sharros - Hatthealer, 1/10-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Sharros - Hatthealer, 1/10-2019

Er du over 18 år:
    Det er jeg - 35 år (Halvvejs til 70 :O)

Discord Navn:
    #8707 Sharros

Hvilket spil spiller du:
    World of Warcraft

Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:
    Efter en årrække med pause fra WoW, kom jeg tilbage til WoW som den eneste af de irl gutter jeg havde spillet med. Forsøgte lidt forgæves at finde nogle random groups til at lære dungeons igen, men det gav bare ikke ret meget, hverken socialt eller spillemæssigt. Så grunden til jeg gerne vil være medlem er helt klart at finde nogle gode mennesker at have nogle hyggelige stunder med i spillet, om det så er pvp, quests, dungeons, mounts, pets eller hvad. IRL forhindrer mig i at køre en masse raids, så det er mest af alt fællesskabet der trækker. Og det lyder på det jeg kan læse som om at SD er stedet hvor man faktisk går op at have det godt med hinanden når man spiller.

Hvor har du hørt om Semper Danica:
    Tror faktisk jeg så SD-tag på en tilfældig spiller i Orggrimmar, og så blev det ellers googlet.

Kender du nogen i Semper Danica:
    Det gør jeg ikke, men håber på det kan ændre sig!

Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:
    Ja, og de er rigtig fornuftige og passer godt til mig

Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
    - Startede min online-karriere ved at spille det gamle MUD-spil Valheru, der var ren tekstbaseret i de gode gamle dial-up dage. Sammen med min storebror præsterede vi en telefonregning på 1400 kr. over 14 dage. Vi var ikke populære hos mine forældre tør jeg godt sige
    - Er ret god til volleyball
    - Kan bunde en flaske hvidvin på under 20 sekunder (derefter kan det så godt blive lettere sløret, og med 50/50 om jeg skal hilse på ulrik bagefter).

Fortæl noget om dig selv:
    Jeg hedder Henrik, er 35 år og bor i Randers, sammen med min kæreste og snart 4 uge gamle dreng. De ting gør at min tid er lidt sporadisk, og online-tiden ikke længere er 4-5 timer hver dag som dengang det var single og studieliv. Derudover spiller jeg som nævnt volley, hvor vi er en flok efterhånden halvgamle mænd der tæver nogle af de unge seriøse knægte, og så bagefter drikker et par kolde øl. I forhold til WoW, spillede jeg fra release og raidede hardcore frem til Burning Crusade, hvor 40 man raids stoppede og mit raiding community gik i stykker. Siden da jeg har mere eller været væk fra WoW, og fokus for mit vedkommende vil helt klart være at lave lidt dungeons og hygge med folk, hvis det lykkes mig at slipper igennem nåleøjet til SD. I min WoW hiatus spillede jeg meget EVE-Online, hvor jeg fik skudt en mase rumskibe, så helt væk fra MMORPG-verdenen har jeg ikke været.

Forum Warden Lingmao's Avatar

tillykke med drengen
    Held og lykke med ansøgning, som btw er rigtig godt lavet og giver et godt billed af dig som person

Edit:
    Tjaa. det eneste der taler imod er du kommer fra randers, meeen mon ikke det går :P :P :P
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Officer Forum Initiate

https://www.semperdanica.dk/attachme...9&d=1550497325

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag d. 02-07-2019.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

https://www.semperdanica.dk/attachme...0&d=1550497451 https://www.semperdanica.dk/attachme...1&d=1550497526 https://www.semperdanica.dk/attachme...2&d=1550497616https://www.semperdanica.dk/attachme...3&d=1550497701

Mvh
    Hatthealer// Rekrutteringsholdet

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen til Semper Danica!

Rigtig fin ansøgning du har lavet.
    Held og lykke med den
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Trial "Hi, my name is _____"

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    tillykke med drengen
    Held og lykke med ansøgning, som btw er rigtig godt lavet og giver et godt billed af dig som person

Edit:
    Tjaa. det eneste der taler imod er du kommer fra randers, meeen mon ikke det går :P :P :P
    Tusind tak! Det er sgu en vild, men fantastisk omvæltning af ens hverdag.

Angående Randers: Do dælme smart, ikke?!?