Results 1 to 12 of 12

Thread: udmeldt??

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Default udmeldt??

Jeg er åbenbart blevet meldt ud af SD

Jeg har været offline fra internettet et stykke tid af personlige årsager.

Har kun spillet lidt CS:GO af og til.

Men jeg håber da at jeg kan få lov til at komme ind i guilden igen??

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Iznogood
    Ja, du er blevet udmeldt, da vi ikke har vidst du var afk.
    Den 6/6 skrev @Desoco en PM til dig ang det, som du havde 14 dage til at svare på, det er nu 20 dage siden, uden du reageret. Så er reglen desværre sådan i SD at man ryger ud.
    Du er selvfølelig meget velkommen til at genansøge.

Vores krav er jo, at hvis vi ikke har fået en headsup ang. at man af den ene eller anden grund er afk, så SKAL man tjekke forum mindst én gang om måneden. Ellers er det man får en PB, og reagere man ikke på den, så ryger man ud.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

He iznogood
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Hej @Iznogood
    Ja, du er blevet udmeldt, da vi ikke har vidst du var afk.
    Den 6/6 skrev @Desoco en PM til dig ang det, som du havde 14 dage til at svare på, det er nu 20 dage siden, uden du reageret. Så er reglen desværre sådan i SD at man ryger ud.
    Du er selvfølelig meget velkommen til at genansøge.

Vores krav er jo, at hvis vi ikke har fået en headsup ang. at man af den ene eller anden grund er afk, så SKAL man tjekke forum mindst én gang om måneden. Ellers er det man får en PB, og reagere man ikke på den, så ryger man ud.
    og her kommer den gode gamle thumps up

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Så må jeg jo hellere få genansøgt.

SD Medlem Forum Senior Noggs's Avatar

Må hellere sætte et script op der kan gå på forum regelmæssigt
    Så går jeg igang med mit spil - eller prøver da
    "Are you threathing me Master Jedi?"
    Fac Venatorem Captivum

[Signature overflow error]

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Quote Originally Posted by Noggs View Post
    Må hellere sætte et script op der kan gå på forum regelmæssigt
    Eller erkende at du ikke længere aktivt ønsker at være en del af guilden? Det er ihvertfald det signal du sender hvis du har brug for automatisere dit forumbesøg. Jeg håber virkelig du bare siger det for sjov og fjoller, for det er ret ærgeligt for guilden ellers.

SD Medlem Forum Senior Noggs's Avatar

Quote Originally Posted by Mushizo View Post
    Eller erkende at du ikke længere aktivt ønsker at være en del af guilden? Det er ihvertfald det signal du sender hvis du har brug for automatisere dit forumbesøg. Jeg håber virkelig du bare siger det for sjov og fjoller, for det er ret ærgeligt for guilden ellers.
    Nu mener jeg det bare for sjov Det kan jo ske at man ikke har været på forum i noget tid og jeg har selv prøvet at ryge ud på den konto.
    Så går jeg igang med mit spil - eller prøver da
    "Are you threathing me Master Jedi?"
    Fac Venatorem Captivum

[Signature overflow error]

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Nu mener jeg det bare for sjov Det kan jo ske at man ikke har været på forum i noget tid og jeg har selv prøvet at ryge ud på den konto.
    Man kan besøge forummet mens man morgenskider
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Jeg kan godt forstå hvad du siger, men jeg mener der ligger noget mere bag når man holder op med at komme på SD forum i så lang en periode, og dette skal ikke tolkes som et personligt angreb på hverken Izno eller andre som er røget ud pga inaktivitet.

Vi snakker altså om 1 gang om måneden, hvis det misser så får man en privatbesked som bør pinge op på ens email-konto og så har man yderligere 14 dage at reagere i før man bliver fjernet. Jeg kan ikke forestille mig et scenarie i denne moderne tid hvor man ikke har adgang til smartphone, internet på computeren, og har 5 minutter til at koble fra sit real life og lige tage et kig ind på forum og ser hvad ens guild-venner bedriver tiden med.... 1 gang om måneden... Man behøver ikke engang deltage og skrive en post.

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Mushizo View Post
    Jeg kan godt forstå hvad du siger, men jeg mener der ligger noget mere bag når man holder op med at komme på SD forum i så lang en periode, og dette skal ikke tolkes som et personligt angreb på hverken Izno eller andre som er røget ud pga inaktivitet.

Vi snakker altså om 1 gang om måneden, hvis det misser så får man en privatbesked som bør pinge op på ens email-konto og så har man yderligere 14 dage at reagere i før man bliver fjernet. Jeg kan ikke forestille mig et scenarie i denne moderne tid hvor man ikke har adgang til smartphone, internet på computeren, og har 5 minutter til at koble fra sit real life og lige tage et kig ind på forum og ser hvad ens guild-venner bedriver tiden med.... 1 gang om måneden... Man behøver ikke engang deltage og skrive en post.
    Hmm måske jeg har været heldig indtil videre så.
    Jeg er hvert år, offline mere end 1 måned af gangen. enkelte år mere end 1 gang endda.
    Ikke fordi jeg ikke gider mens jeg "morgenskider" eller fordi jeg ikke har "5 minutter til at koble af fra real life", men ganske enkelt fordi der hverken er internet eller telefon forbindelse hvor jeg er.

Ellers kan dette måske registreres som min heads up.
    Er på i dag, muligvis et par gange mere i løbet af juli har jeg internet, ellers ikke før 8-10 dage inde i september som det ser ud nu
    Last edited by Turbo; 15-07-2019 at 22:07.

Quote Originally Posted by Turbo View Post
    Hmm måske jeg har været heldig indtil videre så.
    Jeg er hvert år, offline mere end 1 måned af gangen. enkelte år mere end 1 gang endda.
    Ikke fordi jeg ikke gider mens jeg "morgenskider" eller fordi jeg ikke har "5 minutter til at koble af fra real life", men ganske enkelt fordi der hverken er internet eller telefon forbindelse hvor jeg er.

Ellers kan dette måske registreres som min heads up.
    Er på i dag, muligvis et par gange mere i løbet af juli har jeg internet, ellers ikke før 8-10 dage inde i september som det ser ud nu
    Du ved på forhånd at du er væk fra nettet og kan skrive en post om at du er AFK i perioden X til Y plus minus det løse. Så er det jo ikke noget problem om det er 1 måned eller 3 måneder, du har gjort en indsats for at informere din guild om dit fravær. subforum for AFK og medlemstatus er her hvis du ikke var klar over hvor det var henne: https://www.semperdanica.dk/forums/431-Medlemsstatus