Results 1 to 4 of 4

Thread: Elvanse - Shakazu, 15/10-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Elvanse - Shakazu, 15/10-2019

Hej SD medlemmer, jeg har tidligere været trail på (Kojner?) som raider, men kørte meget hurtigt død igen efter at have joinet SD, grundet de 3 jeg primært havde gamet WoW med hele expansionen også quittede (Lucz, Tonze og en der hedder Rune). Vi var i et guild på Stormscale der hed Falderebet, som gik i opløsning, hvor der var en del vi kendte rimelig godt. Og der mistede jeg egenligt mest lysten til at spille wow, fordi jeg skulle til at igang med at finde nyt guild og lære et helt nyt guild og kende. Og tror også mine med spillere jeg spillede med gjorde det samme. Havde det faktisk meget sjovt med at progress med jer, men mistede lysten til at spille WoW. Men nu har mig og Tonze og ham Rune valgt og starte igen, pga den nye patch. Så jeg har fået blod på tanden igen, og har startet den lede grind igen. Undskylder til Kojner holdet for at spilde jeres tid sidste gang, og vil gerne have en chance mere

Jep

Discord: Tizsu#4933

Er begyndt med wow igen efter at være quittet i 3 måneder, og spiller en sjældent gang LoL.

Vil gerne med i SD, fordi i har et godt sammenhold, og er træt af guild der bare expander fra ene dag til den anden. Og kunne godt lide det sidst jeg var her

Hørte om jer igennem jer en jeg spillede med som fandt jer.

Kender lidt til folket på Kojner holdet, men ikke nogen jeg som sådan har snakket med udover når vi raidede.

Jep det har jeg, og ja!

Er altså ikke så kreativ, så i får de 3 samme facts

Jeg er en søvnig fætter, så her for noget tid siden bankede jeg næsen ned i bordet fordi jeg faldte i søvn. Hvilket resulterede i et ar på snuden.
    Ved ikke om jeg elsker mors mad, eller hardstyle mest.
    Jeg har en svaghed for sushi, hvilket gør jeg tit bruger en god del af månedslønnen.

Navnet er Oliver, eller Elvanse i den store WoW verden! Er næsten lige fyldt 22 år, bor i Viborg!
    Last edited by Elvanse; 11-07-2019 at 23:35.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen til Semper Danica

Rigtig fin ansøgning

- Stakkels din næse iøvrigt

God fornøjelse herinde.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Najsen // Rekrutteringsholdet
    Last edited by Najsen; 16-07-2019 at 20:20.

SD Trial "Hi, my name is _____"

Quote Originally Posted by Najsen View Post

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Najsen // Rekrutteringsholdet
    Mange tak Najsen! Ser frem til en god ny patch med SD! :-)