Results 1 to 9 of 9

Thread: Folmer - Shakazu, 1/10-2019

SD Medlem Forum Egg

Default Folmer - Shakazu, 1/10-2019

• Er du over 18 år: Yes, jeg bliver snart 33
    • Discord Navn: Christian - Folmer#9657
    • Hvilket spil spiller du: WoW, D3, LoL, Overwatch, WC3 og enkelte FPS
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg søger ind i SD som social/raider - Ved ikke om i har et hold der raider efter 21, da det er det primærer tidspunkt jeg kommer online for tiden, nu knægten stadig er lille. Ellers søger jeg et raid 1 (måske 2) gange om ugen. Jeg spiller MW med WW som offspec
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: SD har eksisteret lige siden jeg startet med at spille wow (vanilla) Tror måske jeg har været medlem engang, men er ikke sikker.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Kender Rune Rendbæk og Martin Munk som er i guilden, men de har vist travlt med det virkelig liv
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: De er godkendt og forstået
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: 1) En af de gange jeg har været allermest stresset i mit liv, var da jeg sked i bukser på Roskilde Festival. 2) Jeg har engang skidt i min kammerats kærestes forældres skraldespand ved garagen efter en Rammstein koncert i Horsens/bytur efterfølgende - De havde låst døren ind til huset og vi sov i telt i haven. 3) Jeg har engang spillet mur med nogle kammerater på en hyttetur. Muren vi brugte til mur havde to toiletdøre i hver side, med materet glas ind til to store toiletter. Folk havde sagt flere gange at vi nok skulle smadre en rude på et tidspunkt. Det formåde jeg at gøre. Jeg havde endda fået helt ro omkring mit spark inden det skete - da jeg lossede til bolden råbte jeg "PUUUUH" da jeg ramte bolden. Den røg direkte sporenstrejs over i ruden....
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg hedder Christian, bliver snart 33 og bor i Aalborg med min kæreste og min snart 6 måneder gammel søn. 1/8-2019 flytter jeg i hus, så man må sige at der efterhånden er fyldt godt op med voksen-point på kontoen.
      Jeg arbejder som pædagog på en folkeskole i Aalborg, hvor jeg arbejder med børn i indskoling i skole og SFO. Udover gaming, så har jeg metal musik og fodbold på stadion som de store hobbyer

Guest Forum Convert

Hej Christian, velkommen til.

SD Medlem Forum Egg

Mange slags tak Xean

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Folmer og velkommen her til.
    Det at du kender @Rune trækker selvfølgelig LANGT ned :P

Jeg kommer snart med mere info

Mvh
    Najsen // Rekruttering

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej Christian
    Da jeg sådan lige ved, at du arbejder på den skole min datter begynder på efter ferie, så må jeg sgu heller lukke dig ind.

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Najsen // Rekrutteringsholdet

SD Medlem Forum Egg

Haha, ja så er det vist bedst for alles skyld

Tak for trial. Vi ses ingame

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Velkommen helt klart SD materiale
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Velkommen

Officer Forum Warden