Results 1 to 5 of 5

Thread: Sinath - Shakazu, 1/10-2019

SD Trial Forum Trainee Sinath's Avatar

Default Sinath - Shakazu, 1/10-2019

Fandt min gamle ansøgning og har i samme ombæring læst en del af mine gamle posts. Sjov læsning, som en lille time capsule

Et link til min main:

Er du over 18 år: 35 år.

Discord Navn: Sinath#8268

Hvilket spil spiller du: Stort set alt der lugter af RPG eller har RPG elementer. World of Warcraft, The Division 2, Destiny 2, Assasins Creed Origins / Odyssey, Skyrim, Fallout etc

Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg savner det sociale samt casual raiding.

Hvor har du hørt om Semper Danica: Tidligere medlem.

Kender du nogen i Semper Danica: Hovedsageligt Metahut. Der er også en del navne jeg stadig genkender fra "gamle" dage men om de kan huske mig ved jeg ikke. Fx Najsen, HolgerDk, Harpos etc.

Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja.

Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Ja den er jo lidt svær...

• Jeg kan godt lide billig rom....
    • Jeg kan godt lide billig gin...
    • Skal finde på noget andet... Jeg har 3 børn og min kone har 4

Fortæl noget om dig selv:
    Jeg er nu 35 år. Jeg har kone og 3 børn. Jeg har egentlig aldrig officielt forladt Semper Danica men røg ud for en del år siden. Gaming trådte i baggrunden med små børn og fik ikke holdt min "konto" ved lige. Da jeg senere begyndte med WoW igen joinede jeg et guild som mine kollegaer spillede i og har været der siden. Det har dog altid manglet det sociale aspekt jeg husker fra SD og raiding har stortset kun været semi hardcore og det har jeg ikke lyst til.

Jeg spiller stort set hver eftermiddag og aften, det er dog om aftenen jeg kan fokuserer på noget så der laver jeg som regel PVP/raiding/dungeons. Med 3 unger er der alt for mange afbrydelser om eftermiddagen, så der laver jeg dailies etc. Jeg er i fuld gang med opdrage ungerne til at være gamere og har forsøgt at få dem til at spille WoW men der mangler stadig lidt år tror jeg. Tænker de kan farme guld til mig.

Udover det så håber jeg i kan finde plads til mig. Jeg har ikke ændret mig væsentligt siden sidst jeg var i SD men er forhåbentlig blevet lidt klogere og mere erfaren med alderen.
    Det kan godt være i er mange, men jeg er flest!

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Halløj
    Jeg kan godt semi huske dit navn :P

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Najsen @narintharat @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Najsen // Rekrutteringsholdet

SD Trial Forum Trainee Sinath's Avatar

Mange tak. Jeg er pt i sommerhus indtil lørdag næste uge. Jeg får lige fulgt op på min trial når jeg er tilbage 😋

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Velkommen tilbage
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Velkommen tilbage