Results 1 to 20 of 20

Thread: Mirwar er ude

Guest

Default Mirwar er ude

Jeg ligger posten her, selv om jeg godt ved det ikke helt er det rigtige sted, men jeg vil gerne kunne læse hvad folk skriver, når jeg bliver meldt ud af Forum.

Jeg vælger at stoppe med at spille WoW. Det er der flere grunde til:

1: Jeg har svært ved at finde lysten til at spille!
    2: SD fungerer ikke optimalt, da der er for mange medlemmer og det skaber for lidt sammenhold. Og jeg gider ikke bruge energi på at finde et nyt guild, så hellere stoppe helt!
    3: At der ikke er styr på tingene med at signe op - jeg har nu to gange gået glib af et raid, kun fordi systemmet ikke fungere og da raids er det eneste jeg spiller for, holder det bare ikke!
    4: Der sidder én mand (Newt) som imo køre hele showet, selv som en del af ledelsen har jeg ofte følt at det er svært at komme til for Newt!
    5: De folk jeg jeg har nydt mest at spille med (blandt andre: Liax og Minfetter) har alle forladt guilden, og siden har jeg bare ikke kunne finde den samme gejst!

Jeg ønsker jer alle sammen held og lykke... Og med den online tid jeg har haft den sidste måneds tid kommer i ikke til at savne mig, så I skal nok overleve - det gør SD jo altid =)

Default Re: Mirwar er ude

Quote Originally Posted by Mirwar
    Jeg ligger posten her, selv om jeg godt ved det ikke helt er det rigtige sted, men jeg vil gerne kunne læse hvad folk skriver, når jeg bliver meldt ud af Forum.

Jeg vælger at stoppe med at spille WoW. Det er der flere grunde til:

1: Jeg har svært ved at finde lysten til at spille!
    2: SD fungerer ikke optimalt, da der er for mange medlemmer og det skaber for lidt sammenhold. Og jeg gider ikke bruge energi på at finde et nyt guild, så hellere stoppe helt!
    3: At der ikke er styr på tingene med at signe op - jeg har nu to gange gået glib af et raid, kun fordi systemmet ikke fungere og da raids er det eneste jeg spiller for, holder det bare ikke!
    4: Der sidder én mand (Newt) som imo køre hele showet, selv som en del af ledelsen har jeg ofte følt at det er svært at komme til for Newt!
    5: De folk jeg jeg har nydt mest at spille med (blandt andre: Liax og Minfetter) har alle forladt guilden, og siden har jeg bare ikke kunne finde den samme gejst!

Jeg ønsker jer alle sammen held og lykke... Og med den online tid jeg har haft den sidste måneds tid kommer i ikke til at savne mig, så I skal nok overleve - det gør SD jo altid =)
    aah endelig, lige mine ord.

Edit: Er bare enig i hans synspunkter, jeg bliver stadigvæk :P om noget så holder jeg også højst en pause hvis det er.

Guest

hvad for noget af det er lige dine ord fisker?

Quote Originally Posted by Mirwar
    hvad for noget af det er lige dine ord fisker?
    Alt, plus mere til.

Guest

Ses Mirwar, (og Fisker?) - Håber du må finde din tabte lykke i et andet spil

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Jammen GL IRL

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ved ikke hvad der sker for Fisker her, om han tåger lidt rundt eller selv vil droppe SD nu?

Men jeg hælder Mirwar ud nu..

Tak for denne gang, ha det godt!

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Adept Fever's Avatar

Rimelig kryptisk besked fra Fisker der. :?

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar

Held og lykke mirwar det var fedt spille med dig i den tid det varede.

hvorfor valgte du ikke prøve guild wars først da mange er sprunget der over.

Ikke fordi jeg selv rigtig har tænkt mig gøre det men nu du quitter wow ville jeg seriøst have tjekket det ud og spillet med semper der.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Guest

Jeg har overvejet at kigge lidt på GW - men tager lige en pause først... Starter jeg med GW vil jeg klart søge ind i SD's del der...

Men først en pause!

Forum Trainee kadargo's Avatar

ville skrive en lang stil om dit og dat, men blev enig med mig selv om at sig held og lykke frem over istedenfor alt muligt mærkligt

var hygge så længe det varede.

Hey Mirwar

En skam du smutter.
    Har haft nogle gode aftener med dig. Men synes du har været svær at få fat i

Men håber du bliver glad for dig valg om at blive rigtig IRL'er... PFFFT... Det der ord "IRL" har sgu en grim smag i munden, men sådan er der jo nogen der vil have det...

GL derude..

Fisker ... You're not going anywhere !!!
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Surt at se dig smutte.

Havde håbet på du ville vokse med officers-titlen og arangere en masse ingame for SD.

Meeen RL har selvfølgelig første prioritet. Held og lykke derude.

Måske vi ses i et andet SD-spil en dag!
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Det var trist læsning, Mirwar

Jeg var en af dem som var meget skeptisk da du søgte ind i SD i anden omgang, men må indrømme at du gjorde mine indvendinger til skamme.

Det er åbenbart opslidende af være officer, men det er da en skam at du ligefrem melder dig helt ud. Man kan jo også bare tage en pause og så se hvordan det ser ud med lysten om et par måneder.

Ha det godt derude i den farlige virkelighed
    Guildboss - Danish Legacy

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Vil tilføje at jeg også har meldt til Mirwar at han burde ha holdt en pause.. For lysten kommer sikkert tilbage! Men nu er toget kørt.

Beklager men vi gider ikke se folk bruge SD som en svingdør..
    Vi har en politik der siger at hvis man er medlem, så spiller man aktivt med SD. Men hvis man bliver træt i et spil, så accepterer vi at folk tager en pause, specielt hvis der er et andet Spil på vej som SD vil spille, og man vil være med der..
    Det som vi ikke accepterer at man kommer ind, og skrider, kommer ind igen og skrider... der stopper festen.. Så ser jeg ikke folk som loyale medlemmer. Er man først skredet to gange, så skal der mere end almindelig god opførsel til at jeg lukker nogen ind for tredie gang..

SD er ikke en spille automat man bare kan bruge on/off som det passer en. Er man først i SD, så er man loyal indtil man ikke skal være i SD mere!

mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Trainee

Hmmmm... Tak for de flotte ord Mirwar. Det havde jeg ikke helt ventet, eftersom jeg jo har været lidt efter dig nogle gange hehe...

Men er ked af at se dig forlade spillet. SD har i sandhed mistet ikke alene en skilled priest, men også en god person som gad og tage noget ansvar når der var brug for det.

Held og lykke fremover.

Forum Disciple

Syntes ikk Mirwar har været aktiv som officer (sådan i det åbne), og det er self kalrt når han mister lysten ti lat spille =)

men GL med livet...
    Det der online gaming! Jeg giver det et halvt år! TOPS!
    --------------------------------------
    You can't write Slaughter without Laughter.

Forum Acolyte

Ja held og lykke fremover

Held og lykke.

Jeg troede ellers der var kommet ro på og det gik godt, som jeg bl.a. har fortalt til Royce. Så dette kommer som en stor overraskelse for mig.
    Men hvis folk har lyst til at kører det, "jeg er lidt utilfreds lad os brokke os i stedet for at se det positive" spil. I stedet for at tænke lidt over situationen og efterfølgende problematiker inden de poster eller melder sig ud, ville jeg personligt være glad og det ville resten af SD også blive.
    De små brokke posts laver kun splittelse, overvej hvordan småting bliver til store problemer. Hvis SD skal køre stabilt og gnidningsfrit, må man se sig som en del af noget størrere.

Det er ikke myntet på dig Mirwar, men fandt bare den her post til at skrive mine holdninger. Men mener de måske burde have overvejet det her lidt mere, og evt. ikke have meldt dig ind i Officer staben.

PS. Det er sikkert rodet skrevet, men jeg er lige kommet hjem fra intro/rus-tur. Så retter imorgen.

Forum Trainee Phul's Avatar

Hilsen herfra Mirwar..

Vi oplevede noget hæftigt PvP ved TM da vi var på toppen, jeg er selv pensioneret i WoW for tiden, med 3 x lvl 60 og besvær med at finde ordentligt sammenhold på nogen server er min lyst til at spille også faldet.

I feel you..

-OuT-
    Venter spændt på TESO release!

WoW - 90 Druid - Phul
    WoW - 60 Mage - Roomservice (retired)