Results 1 to 7 of 7

Thread: kaliza - Narintharat, 15/11-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default kaliza - Narintharat, 15/11-2019

• Er du over 18 år: 30 til september
    • Discord Navn:wowplayer00 jeg ved ikke hvordan man skifter navnet til noget andet.
    • Hvilket spil spiller du:World of warcraft BFA
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: vil gerne være med i en Dansk Guild igen.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica:fra mine venner.
    • Kender du nogen i Semper Danica: tja en gang gjore jeg men jeg ved ikke om de stadie spiller wow jeg joined SD fordi de var med og de holdte op med at spille wow så det blev lidt kedlidt for mig. men jeg vil gerne være med igen.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:ja jeg har læst og forstået dem.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv:hmm jeg ved ikke hvad jeg skal sige her jeg forstår aldrig når nogen laver en vits så tager jeg den bare seriøst.
    • Fortæl noget om dig selv:hmm tja jeg er snart 30 år gammel jeg arbejder for Coop. mit navn er Martin.
    • jeg started med at spille wow tilbage i start TBC som en paladin og spilled paladin for mange år og har spillet stor set alle classes til 120. jeg er en altoholic når der ikke er mere at lave på min main. ved ikke rigtig hvad jeg mere kan skrive here.
    • mange tak og Hilsen Martin håber at høre fra jer vis i har noget input til vis jeg mangler et eller andet bare sig til. jeg er ordblind så vis i finder nogen stavefelj så bare sig til så for jeg dem rettet. mange tak.
    Last edited by kaliza; 02-08-2019 at 13:39.

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Velkommen til

tak

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

@narintharat @Hatthealer

Velkommen til Semper Danica

Jeg tagger lige vores rekrutteringshold for god orden skyld.
    Fin ansøgning. Held og lykke med den
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

med hensyn til de 3 sjove ting, så er det personen bag skærmen vi tager ind i SD. Derfor ønsker vi at vide noget om DIG. Elsker du at plukke mælkebøtter, samler du på kapsler, finder du det sjovt at kigge på fugle osv. Glæder mig til at høre fra dig

tja jeg er en nørd vis du spøger min mor jeg ville heller spiller computer spil end lege med mine venner. tja jeg samler på basse blade and ander's and blade siden jeg var 5. og vis i spørger mine venner er jeg bare kedlig fordi jeg ikke drikker og ikke ryger og ikke tager stoffer. og jeg gøre ingen ting som de gør. tja jeg ved ikke om det var bedre nu for 3 sjove ting om mig. håber at komme ind mange tak @Pilinias @narintharat

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag d. 2019-08-06.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Narintharat // Rekrutteringsholdet