Results 1 to 2 of 2

Thread: Ansøgning til Semper Danica :) Hatthealer 5/11-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Ansøgning til Semper Danica :) Hatthealer 5/11-2019

• Er du over 18 år: Ja og lidt til
    • Discord Navn: Rookie
    • Hvilket spil spiller du: World of Warcraft
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg har fået en god anbefaling fra et medlem (Graphx), derudover er det rart at være i en del af noget større, kontra at man bare render rundt alene.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Igennem (Graphx)
    • Kender du nogen i Semper Danica: (Graphx)
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja, og dette er ligeledes noget jeg efterlever til hverdag.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
    • Jeg er forholdsvis god til at lave min stemme om via mikrofon på discord (hvis man f.eks. er ved at fortælle en historie)
    • Jeg er til tider ret hyper, og det får oftest nogle ret sjove elementer frem i min "optræden/spillestil".
    • Falder tit i søvn på gulvet sammen med hunden efter en bytur, man skulle jo lige sige hej når man kom hjem
    • Fortæl noget om dig selv:
    • Jeg er en udadvent gut med en alder på 35 år og 121 dage, som bruger en del tid i det virtuelle univers, er udlært som tømrer og er bosat i København.
    • Er altid klar med en god kommentar, og altid i venlig tone.
    Last edited by Rookie; 03-08-2019 at 23:16.

Officer Forum Initiate

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag d. 06/08-2019.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Hatthealer // Rekrutteringsholdet