Results 1 to 4 of 4

Thread: Graphx - Hatthealer 03/10-2019

Arrow Graphx - Hatthealer 03/10-2019

• Er du over 18 år: Jeg er 38
    • Discord Navn: Graphx
    • Hvilket spil spiller du: Spiller World of Warcraft
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: 95% af dem jeg har spillet Wow med i mere en 8 - 10 år i er Semper Danica så det er lige som er komme Hjem :-)
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Det det er længe siden men en som hed Lookie.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Uuu Listen er Lang men Harpos, Stress, HolgerDk Osv
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: ja sådan en c en 100 gang igennem mit
    • Wow liv
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Lige det her tænker jeg at Stress, Harpos, en del flere kan udfylde bedre en mig :-) Men hvis det er et must så skal jeg helt sikker i tænke box :-)
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg er 38, hedder Ulrik og er i gang med at uddanne mig som elektriker og så gamer jeg og dyrker fitness.

Officer Forum Initiate

Hej Graphx.
    Velkomme til igen

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag d.4.8.2019
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Hatthealer // Rekrutteringsholdet

3 Sjove ting om mig er:
    1.Jeg er Skaldet. Forde jeg ikke gider morgenhår
    2.Jeg dyrker fitness fordi at. Arnold er mit store idol.
    3.Jeg drikker kun Te`quila, Alt andt er for bøsser.

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Velkommen tilbage