Results 1 to 5 of 5

Thread: Ansøgning WoW Classic - Qobra

SD Medlem Forum Recruit

Default Ansøgning WoW Classic - Qobra

Det jo utroligt svært at undgå alt den Classic hype, så jeg har genåbnet min wow account.

• Er du over 18 år: Jeg er over 18, faktisk en hel del over 18
    • Discord Navn: Qobra
    • Hvilket spil spiller du: pt. Division 2
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Har for det meste gamet med SD'ere i action shooters og kunne være sjovt at se hva i andre (WoW) spillere er for nogen
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Puhhh så skal vi meget langt tilbage i hjernen men mon ikke jeg fandt frem til SD via google og dansk guild under sandstormene i 30'erne.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Yup og listen er li lovlig lang til jeg kun kan nævne nogle få, vil jo ikke offende nogen, tænk hvis de havde fedt loot til mig
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Yep
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg har sultet en led edderkop ihjel, kan fløjte på kinesisk, hmmm var det 3... er ik så god til at tælle.
    • Fortæl noget om dig selv: Er fra københavnstrup, når jeg ikke gamer roder jeg som regel med musik eller støver af. Er typisk med på alle nye spille trends i SD
    • da jeg har rigelig af tid som pensionist. Udover det er jeg nok bare en der prøver at få tiden til at gå med et eller andet der gi'r mening og der er SD jo et fint udgangspunkt.
    i9-9900K, Asus Z390-E Rog Strix, DDR4-3000 Corsair 32 GB, Samsung EVO 970 EVO M.2 500 GB, Asus RTX 2070 8 GB Rog Strix

Forum Elder Deadlock's Avatar

Du er medlem så du behøver ikke ansøge

SD Medlem Forum Recruit

Det var også mere ment som en "advarsel"
    i9-9900K, Asus Z390-E Rog Strix, DDR4-3000 Corsair 32 GB, Samsung EVO 970 EVO M.2 500 GB, Asus RTX 2070 8 GB Rog Strix

Guest Forum Convert

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Du allerede medlem, så flytter din tråd