Results 1 to 3 of 3

Thread: balance druide Citronmås / Hatthealer 08/12-2019

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Arrow balance druide Citronmås / Hatthealer 08/12-2019

• Er du over 18 år: ja er 22
    • Discord Navn: Wisp65#1079
    • Hvilket spil spiller du: WoW, RS, og andre spil jeg har på steam og battle.net
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:jeg søger nogen at spille med, samt et fællesskab hvor jeg kan snakke med folk
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: gennem en ven
    • Kender du nogen i Semper Danica: nej
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: ja det har jeg
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: åndsvag(på den gode måde), er lidt for høj, så går tit ind i dørkarmen. har en gang spillet titanic musik under et langsomt raidwipe
    • Fortæl noget om dig selv: jeg er 22 år, og elsker at game WoW, RS og mange andre spil. spil betyder meget for mig, da det er en form for fælles interesse mig og mine venner har. jeg elsker at møde nye mennesker at game med, da det giver en anden form for relation uden press.

Officer Forum Warden

Hej og velkommen hertil.

Her vil du utvivlsomt møde en masse nye mennesker at game med.

En af vores rekrutteringsfolk vil kigge forbi på et tidpunkt og byde dig velkommen =)

/Gadrielz

Officer Forum Initiate

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag d. 09/08-2019.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Hatthealer // Rekrutteringsholdet