Results 1 to 7 of 7

Thread: Ansøgning WoW Classic / Hatthealer 08/12-2019

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Default Ansøgning WoW Classic / Hatthealer 08/12-2019

• Er du over 18 år: jow jow det er jeg. 41.5 år for at være helt præcis

• Discord Navn: Tænker det bliver vilbroe
    • Hvilket spil spiller du:Lige for tiden er det LOL, Dota 2, Pubg, Lineage 2. Men det er kun for at fylde ventetiden ud, frem til WoW Classic
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg har søgt en del, på det der internet, og i virker som en god solid guild, med en masse aktive spillere.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Har en ven der har spillet hos jer. Og han har kun sagt pæne ting om jer.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Ved ikke om han stadigvæk spiller. Men funjan var navnet. (kan godt være han spillede under et andet navn)
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Det har jeg. Det er også en af grundende, til jeg gerne vil blive medlem hos jer.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg er ikke særlig køn, men jeg er pisse flink. Jeg har givet min hund navnet Freddie, efter min ikke afdøde far. Og så bander jeg på finsk.
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg er ærlig og hjælpsom. Jeg forsøger altid at hjælpe guldies, hvis jeg har muligheden. Hvis jeg kommer ind, er jeg altid at finde på discord. Jeg har spillet wow siden beta. Og så jeg glæder mig sindsygt til at prøve kræfter med WoW Classic. Sidst men ikke mindst, så har lige lige købt helt ny pc, så jeg jeg er max klar.

På forhånd tak. Jeg ser frem til at høre fra jer.

Vilbroe

Officer Forum Warden

Hej og velkommen til.

Jeg tillader mig og slette din første tråd du postede, da jeg tænker en ansøgningstråd burde være nok! =)

Der vil kigge en fra rekrutteringen forbi - og hjælpe dig videre i forløbet.

/Gadrielz

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Mange tak...Ved ikke lige hvad der skete.

Officer Forum Warden

Quote Originally Posted by Pantheon View Post
    Mange tak...Ved ikke lige hvad der skete.
    Det må være den nye computer der er for hurtig til dig

Officer Forum Initiate

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag d.09/08-2019.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Hatthealer // Rekrutteringsholdet

@Pantheon

Kan du ikke lige opdatere din ansøgning med dit discord navn?
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

Officer Forum Warden

Velkommen til som medlem!