Results 1 to 10 of 10

Thread: Ansøgning WoW (Classic) Dozer / Hatthealer 08/12-2019

SD Medlem Forum Greenhorn

Default Ansøgning WoW (Classic) Dozer / Hatthealer 08/12-2019

• Er du over 18 år: Jeg fylder snart 30.
    • Discord Navn: Dozer#8709
    • Hvilket spil spiller du: Jeg spiller WoW 1.12 på Kronos lige pt. Derudover en smule retail efter jeg resubbede igen.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg har altid godt kunnet lide idéen med nationale guilds. Og har i min WoW karrier været medlem af primært danske guilds. Jeg syntes det løfter kommunikationen og fællesskabet mere end en international guild ville. Efter at have læst om jer her på hjemmesiden får jeg et indtryk af et veletableret fællesskab som priortere de samme værdier som jeg selv gør. Og føler derfor at jeg kunne bidrage til fællesskabet, både socialt online og ved arrangementer. Samt at yde og præstere in-game.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Jeg er medlem af en gruppe på facebook, hvor i slog et opslag op angående rekutering af nye medlemmere til jeres fællesskab.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Nej det tror jeg ikke. Men det håber jeg at komme til skulle jeg blev accepteret.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja. Jeg er klar på at vise mit engagement til fællesskabet.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg har en sød men tyk british shorthair der hedder Miv. Jeg kan vende stortset alt til noget perverst. (My mind is twisted) Også har jegen ekstremt syg humor, som godt kan støde folk.
    • Fortæl noget om dig selv: I Virkeligheden hedder jeg Nicolai, er 29 år og bor i Aalborg sammen med min kone og vores tvillingedrenge på 2½. Pt. er jeg hjemmegående og det giver en frygtelig masse fritid. Tid jeg bruger på at spille WoW classic og dyrke mine andre fritids interesser. Jeg elsker at styrketræne, og generalt være udendørs. ellers kan jeg godt lide at gå i byen med venner og tæske dem i Pool eller rafle spil, eller bare snuppe en bajer.

Jeg har spillet WoW siden 2005 til idag på min skyggepræst . Jeg har lavet stortset alt i PVP og PvE. Jeg har endda lavet Pet battles... (ej okay, dog ikke)...
      her er et link for de nysgerrige: https://worldofwarcraft.com/en-gb/ch...gnaros/saronas
      Jeg har det sidste halve års tid spillet på en 1.12 klient der hedder Kronos. Som rogue. Har clearet lidt mc, ony og bwl og hygget mig med lidt bgs og world pvp, eller skulle jeg sige ganking?.
      I classic wow har jeg intentioner om at spille Warrior. Fortrækker Fury, men kan også være prot hvis guilden skulle bruge det. Har erfaring med begge dele.

Det var alt fra mig. Ser frem til at høre fra jer. Og spør' endeligt hvis der er noget.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hej Dozer,

Endnu en gang velkommen til Semper Danica!

Rigtig fin ansøgning. Held og lykke med den
    Inden for de næste dage vil vores rekrutteringsteam slå et smut forbi din ansøgning og hjælpe dig videre herfra.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Officer Forum Warden

Hej og velkommen til.

Fedt med en ansøgning fra dig =) Vi er nogle stykker der vil se om vi kan få lidt ud af stresstesten iaften. Du er mere end velkommen til at hoppe med på discord der =)

Jeg hopper lige på discord senere. Vi ses

Officer Forum Initiate

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag d. 09/08-2019.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Hatthealer // Rekrutteringsholdet

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Velkommen til, har haft fornøgelsen af at spille en del med @Dozer henover classic stress testen, super fin, og hjælpsom gut, kan klart anbefale herfra! <3

Tak for de søde ord Saxe.

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Bor i Aalborg? Er der nogen grund til at overveje noget, efter dette? :-P

Ej velkommen til og altid dejligt med endnu en fornuftig person fra Dobbelt A. Det passer jo fint med, at vores sommerfest som regel bliver afholdt i Aalborg! ;-) Det kan selvfølgelig blive et problem, hvis både du og fruen vil med til sommerfesten (Jeg mener at have set en ansøgning fra hende også), men så er det jo med at satse på en i netværket der gerne tager ungern! ;-)
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

@Cox Fedt. Jeg så godt nogle billeder fra seaport (tror jeg?) På discorden. Jeg er elendig til at bowle, men god til at æde.. Jeg er frisk på sommerfest.

Officer Forum Warden

Velkommen til som member!