Results 1 to 7 of 7

Thread: Ansøgning til Classic WOW - Priest / Melanai 12/08-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Ansøgning til Classic WOW - Priest / Melanai 12/08-2019

• Er du over 18 år: Ja, jeg er 41
    • Discord Navn: MrEarlGray#1913
    • Hvilket spil spiller du: Jeg spiller lidt wow retail, men det er ikke så sjovt mere. Ellers så spiller jeg skak og lidt blandet.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Vil gerne være med i en dansk guild som jeg også var i vanilla /nostalgia
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Semper Danica er en guild, jeg kan huske fra de gamle dage, det var ikke en guild jeg var i, men virkede som en god guild på Ravencrest.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Der er ikke noget jeg kender som sådan, men der er nogle navne som jeg kan huske. HolgerDK kan jeg huske fra dengang.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja, det har jeg.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Åh nej, skal jeg nu være sjov. "Det sagde hun også i går"
    • Fortæl noget om dig selv: Til dagligt arbejde jeg som så mange andre, så når jeg kommer hjem skal jeg bare slappe af med noget gaming. Jeg elsker wow selvom jeg ikke elsker det nuværende wow. Jeg kan næsten ikke vente med at spiller classic.
    Last edited by Zummy; 12-08-2019 at 17:43.

med hensyn til de 3 sjove ting, så er det personen bag skærmen vi tager ind i SD. Derfor ønsker vi at vide noget om DIG. Elsker du at plukke mælkebøtter, samler du på kapsler, finder du det sjovt at kigge på fugle osv. Glæder mig til at høre fra dig

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hej Zummy

Velkommen til Semper Danica
    Fin ansøgning. Jeg ser frem til at læse nogle sjove ting om dig

God fornøjelse herinde.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Officer Forum Warden

Hej og velkommen til! Vi er mange som næsten ikke kan vente til d. 27

Fedt at du kan huske os fra Ravencrest. HolgerDK spiller stadig aktivt og er vores GM i retail Wow

@Zummy Vil lige høre om du har set hvad narintharat Skrev? Da jeg kan se det er et par dage siden der blev skrevet i tråden her

SD Trial "Hi, my name is _____"

@Melanai
    Jo, jeg har set det.
    Ok, hvis jeg skulle skrive om ekstra ting jeg laver.
    Jeg spiller skak i en skakklub og på chess.com, hvis der var nogen der havde lyst til en par partier.
    Jeg øver mig på at spille klaver, men er ikke særlig god. Guitar har jeg også prøvet og det går endnu værre.
    Jeg prøver også at holde mine planter i min lejlighed i live. Ikke altid lige succesfuldt.

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato. 12/08-2019
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet