Results 1 to 8 of 8

Thread: Kneehumper (Classic) - Shakazu, 15/11-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Kneehumper (Classic) - Shakazu, 15/11-2019

Er du over 18 år: Det kan i tro, er 28 år

Discord Navn: Kneehumper#5734

Hvilket spil spiller du: uhh lige for tiden er det begrænsede titler (sådan er det at blive far ), men det bliver mest til en gang classic wow på private server og så er slag CS. Ellers kære jeg normalt i det fleste genre fra strategi som Tropico til FPS og mmorpg, så jeg er vild med det meste.

Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Semper Danica virkede som det oplagte valg for min kammerat og jeg til classic holdet. Grunden til dette er klart vi tænkte selvfølgelig det kunne være fedt for en gangs skyld at prøve noget ren dansk guild da det klart giver et lidt andet forhold til hyggen ved projektet. Vi ønsker noget der holder ved og noget der har et stort socialt spectrum og der har mange år på bagen og en masse gamle spiller, der viser dette her er noget der holder, det her er et guild der virkelig arbejder for det sociale og alle der er medlemmer skal have lov til at være en del af det hele, hvilket tiltaler mig meget.
    Endnu en ting jeg syntes er lækkert, er det brede sammenhold smidt ud på et utal af titler, det viser det er folk der gerne vil dette.

Hvor har du hørt om Semper Danica:
    Uhh helt ærlig kan jeg ikke sige hvor jeg hørte om jer første gang, uden at have spillet på servere , er Semps Danica et guild navn der bliver ved med at poppe op igennem årene og har egentligt i wow altid kendt til jer. Men denne gang var det Reddit der åbnede øjnene da jeg var en min jagt på netop et dansk classic projekt.

Kender du nogen i Semper Danica:
    Jeg kender Ingen decideret nej, jeg har kun skrevet lidt frem og tilbage med Caligo og Gadrielz omkring jer inden ansægning, og for at høre om alt var som jeg tænkte i var, og vil glæde mig til at være en del af jer (forhåbentligt )

Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Det har jeg. Der er intet vigtigere for mig en sammenhold og en god tone ved gaming. Endnu en grund til en ansøgning

Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
    Jeg fandt min kone på tinder.

Jeg syntes børneforlystelserne i Legoland er lige så sjove som min 2 en halv årige syntes...

Jeg kan tydeligvis ikke holde liv i akvariefisk lige meget hvor meget jeg prøvede som 12 årige.

Fortæl noget om dig selv:
    Jeg hedder Tobias. Jeg er en 28 år gammel smed/maskin reparatør på et teglværk. Jeg bor med min kone som jeg har været gift med i 2 år snart, og vi har en søn på 2 et halvt år. Jeg har en stor interesse for spil og computer (hardware) og min familie.
    Jeg er en meget social type der er rigtig glad for at snakke, og man kan lige så godt gøre noget hyggeligt ud af at grinde Mobs i 8 timer. Jeg ligger meget vægt på at have nogle at snakke med, for spil er sjovt ja.. men spil er lige dobbelt så sjovt hvis du har nogle at hygge dig med samtidig, ellers kunne man jo bare joine et hvilket som helst guild hvis man ikke gik op i sammenhold.

Jeg glæder mig til at høre fra jer, og forhåbentligt blive en del af jeres classic team, da jeg savner den gode gamle sociale stil, som jeg kan se i er en af de få der har ført videre og holdt ved i alle disse år.

Arhaa det er ravencrest jeg kan huske jeg fra første gang, det gik lige op for mig

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Velkommen til

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen til

Jeg tænker der måske kan blive noget med dit navn, i forhold til vores navne politik @Pilinias

Og mange tak

Officer Forum Warden

Hey og velkommen til.

Fedt og se din ansøgning efter vores hyggelige snak =)

Officer Forum Convert Xean's Avatar

God historie med dit navn, er jo perfekt til en gnome warrior

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Navnet ligger lige på grænsen, men med den historie bag navnet giver det meget god mening

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag d. 10/8-2019.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Mvh
    Shakazu // Rekrutteringsholdet