Results 1 to 3 of 3

Thread: Ansøgning til Classic WOW - Warrior

Default Ansøgning til Classic WOW - Warrior

Er du over 18 år: Ja jeg er 35 år

Discord Navn: Pallic

Hvilket spil spiller du: Jeg spiller Retail wow det er sådan set det eneste

Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: det er fordi jeg gerne ville være medlem af en dansk guild i classic jeg har ansøgt hos jer før men den blev standby fordi at jeg skulle være så valgte jeg at jeg ikke ville ansøge til det mere men så så jeg i skal spille ally i classic og derfor har jeg valgt og ansøge hos jer til wow classic i stedet for da jeg kommer til og spille det som ally

Hvor har du hørt om Semper Danicaå nettet wowprogress youtube og raider io og facebook også videre men i laver nogle fantastiske videoer

Kender du nogen i Semper Danica: nej desvære men i ser ud til og ha et fantastisk sammenhold

Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: ja det har til punkt og prikke og forstår godt de regler

Fortæl 3 sjove ting om dig selv: jeg ved ikke hvad der er sjov ved mig selv det lader jeg andre beslutte men jeg kan fortælle en sjov historie fra mig selv på mit arbejde skulle vi til københavn og i radioprogrammet De Sorte Spejder som var på p3 en overgang men det sjove er at det var kun planlagt at jeg skulle bare ind og se studiet men så der jeg skulle se studiet så sætter de mig på live i radioen
    for over 1 million lyttere det var sjovt syntes jeg

Fortæl noget om dig selv: jo jeg hedder Carsten og er 34 år gammel og bor i Esbjerg men er oprindelig fra Varde til daglig arbejder jeg på en Tv Station som hedder Tv Glad jeg elsker at game se film sport mest fodbold og så elsker jeg selvfølgelig også at være sammen med venner

Last edited by Pallic; 10-08-2019 at 16:35.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej igen.
    Nu er det vist 3. Gang du ansøger
    Sidste gang sagde du også at du virkelig ville SD, men trak alligevel din ansøgning tilbage.
    Hvad er anderledes nu??

anderledes denne her gang er at jeg har fortrudt det og jeg trækker ikke den tilbage denne her gang der mener jeg det og denne her gang er det classic og jeg har faktisk fortrudt at jeg trækkede den anden tilbage ansøgningen til retail men håber at jeg må kunne også godt finde på og starte en på tarren mill og lave en ansøgning for retail når jeg bliver level 100 og denne gang er jeg også blevet mere tålmodig og jeg mener stadig det ligner at i har et mega godt sammenhold og det er mega godt syntes jeg
    Last edited by Pallic; 10-08-2019 at 23:07.