Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 65 of 65

Thread: SD starter p Firemaw i WoW: Classic

SD Medlem Forum Apprentice Skjorten's Avatar

Jeg er ogs sindssygt trt af den b k. Jeg havde en forventning om at vre net meget hjere op i lvl p nuvrende tidspunkt, og det er nok den strste grund til min egen frustration. Men m give ret i at det p sigt er det absolut bedste at vre p en server med et fedt nordisk fllesskab. S jeg er p bliv siden.

SD Medlem Forum Neophyte

Jeg syntes ikke vi skal skifte server, eller overhovedet overveje det.

Hvis vi rykker teltplene op er der en risiko for at nr 50% igen er faldet fra om et par uger, s str vi tilbage med en tom kedelig server uden nogen former for sammenhold udover SD - uden mulighed for transfers vk.
    Vi havde 67 online i gr til vores billed-tagning i SW, men hvor mange er p om et par uger? Det er der vi har brug for det strke community der er omkring Firemaw.

Allerede nu, med mit begrnsede level 15, har jeg oplevet at stde p <Kd>, <Entusiasterne>, <Semper Danica> doh og mange flere af de Nordiske guilde. Og ved i hvad? De genkender vores tag, og s fr vi os lige en lille sludder. Det er fanme hyggeligt.

Men hold nu op hvor er jeg trt af den queue ogs. Men jeg husker det prcis samme fra alle patches i Vanilla, TBC og Wrath. Det tog et par uger, og s var ken helt vk i peak-timerne. Det er "charmen" ved at spille p en full server. (eller noget)

Rds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Ledelsen har ogs taget en beslutning, og den er vi bliver p Firemaw.

1. Vi kan heller ikke skifte server, der er k p dem alle sammen, s hvad forskel ville det gre?
    2. Der har vret tt p 100 medlemmer som allerede er godt i gang med at level op p Firemaw, det ville ikke vre fair overfor dem.
    3. Det "Danske" fllesskab er p Firemaw.

Det er Blizzard som fr skylden her, ikke Semper Danica. De oplever prcis samme problem p den anden side af s'en. Der er desvrre ikke andet at gre end vente, og jeg sidder i prcis samme bd, for jeg har slet ikke vre inde endnu selvom jeg prver hver dag.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

100% det rigtige at gre, er at vlge en over aktiv server, og s bare bide ken i sig. Det gr over p X dage/uger, hvor de utlmodige falder fra, og s har i en sund og aktiv server med dem s har tlmodigheden.
    K sucks, men den er et sundheds tegn.
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Rdsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    100% det rigtige at gre, er at vlge en over aktiv server, og s bare bide ken i sig. Det gr over p X dage/uger, hvor de utlmodige falder fra, og s har i en sund og aktiv server med dem s har tlmodigheden.
    K sucks, men den er et sundheds tegn.
    Det har du helt ret i Det er nemlig med at se det fra den lyse side, selvom det ikke altid er nemt. Godt skrevet.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rdet

Du kan typisk finde mig online flgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Rdsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Aye & det bliver kun vrre
    aaarh.. det er da blevet bedre for hver dag der er get trods alt
    Dog hvis du mener strrelsen af ken s jo s er den lidt strre i max pt ^^

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Forum Trainee Zloth's Avatar

Jeg hber ikke i skifter, ogs selv om jeg ikke er Horde :P det minder lidt om Ravencrest i gamle dag, med alle de skandinavere.
    Trist med k, men om ikke andet s der liv p Firemaw. Man kan ogs risikere at komme til at spille p en de ...

S skal man heller ikke glemme at world PVP er som i gamle dage, og der er massere af ofre

Rdsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hov der var jo en hel side ekstra ^^
    Satme godt med noget positivitet! ... (selvom det er trls med den k )
    Vi ser hver dag forbedringer pt.. s det er da positivt, men jeg holder konstant je med hvordan ting udvikler sig med serverne og med det generelle community p Firemaw osv.
    Vi gr hvad vi kan for at give strst glde til flest.

Btw synes vi har et fedt community p serveren pt
    Jeg har ikke tal p antal /cheers jeg fr smidt afsted konstant og hvor mange jeg har proppet mine healtstones ned i halsen p ^^

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Neophyte

@Zloth Shorts er ogs begyndt. S er i 2 gamle NELF huntards fra gamle tider

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Ja k er lort, men den skal nok forsvinde. Jeg har ogs kun positive ting at sige om communitiet p serveren indtil videre. Jeg har nrmest kun mdt danskere og nordmnd, og det er fedt at kunne kommunikere sammen p et sporg der minder mere om modersmlet, selvom engelsk selvflgelig ogs kan lade sig gre :-)

JEg er derfor ogs helt p den side der gerne vil blive og vente ken ud. Jeg er kun level 14, og jeg havde ogs hbet p, at det gik lidt hurtigere, men det skal nok blive bedre! :-)
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

SD Medlem Forum Senior

Lvl 14 Har ikke kunne spille da jeg har et job..... Er helt gak det her, de m kunne gre et eller andet med de 15 rs erfaring.
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer nr jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Hellere K end Ekko nr det kommer til en MMORPG server Jeg hber snart den bliver mindre og i nemmere kan komme ind og spille nr det passer jer.

Quote Originally Posted by Sch View Post
    @Zloth Shorts er ogs begyndt. S er i 2 gamle NELF huntards fra gamle tider
    Jeg er Dwarf nu pew pew

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Zloth View Post
    Jeg er Dwarf nu pew pew
    Copycat
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Copycat
    Min aller frste char, var en Dwarf, p serveren Skullcrusher, senere blev det en Orc p RC, og s en Night Elf som nogle af jer lrte at kende p godt og ondt, hber dog at som rene er fet at alt er godt savner dog mine kampe med Holger, han var en kriger.

Kan ogs huske en kamp mod dig Woooot, det var i Blackrock Mountain, jeg var sammen med en guild mate, og s dig via track humanoids og rbte op p VT....GM fra SD GM fra SD....jeg kunne slet ikke styre mig selv selv om vi var to gav
    du os en fed kamp, og vi blev nakke flere gange

Det er s fedt WOW classic er kommet alle de minder.