Results 1 to 11 of 11

Thread: Karriks (Classic) - Gadrielz 15-11-2019

SD Medlem Forum Egg

Default Karriks (Classic) - Gadrielz 15-11-2019

• Er du over 18 år: ja er gået hen og blevet 35
    • Discord Navn: Karriks#5246
    • Hvilket spil spiller du: Spiller lidt af hver fra Wow, battlefield til Factorio og prison architect.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg vil gerne være en del af fællesskabet der er i SD.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Jeg har tidligere været med da SWTOR var en af af de Officielle spil, og blev for nyligt anbefalet det afwolfffie.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Jawolfffie
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja helt enig.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Min guilty pleasuere musik er Britney med toxic.
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg hedder Kasper Graugaard, bor i Ribe med min kone Jette og 2 børn.
      I min fritid har jeg tidligere hjulpet til i den lokale Esport forening DukesDenmark med aholdning af lan, underviser i ungdomsskolen med CS:GO ellers hygger jeg med min børn og spiller lidt om aftenen når de er gået til køjs.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hej og velkommen til Semper Danica

Rigtig fin ansøgning. Og hvem kan ikke lade være med at synge med på Toxic.... Held og lykke med den.
    Det varer ikke længe inden rekrutteringteamet slår et smut forbi din ansøgning, hvor de vil hjælpe dig videre herfra.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Egg

Super, det glæder jeg mig til.

med hensyn til de 3 sjove ting, så er det personen bag skærmen vi tager ind i SD. Derfor ønsker vi at vide noget om DIG. Elsker du at plukke mælkebøtter, samler du på kapsler, finder du det sjovt at kigge på fugle osv. Glæder mig til at høre fra dig

Quote Originally Posted by narintharat View Post
    med hensyn til de 3 sjove ting, så er det personen bag skærmen vi tager ind i SD. Derfor ønsker vi at vide noget om DIG. Elsker du at plukke mælkebøtter, samler du på kapsler, finder du det sjovt at kigge på fugle osv. Glæder mig til at høre fra dig
    Kasper hvis du ikke gør det.... så gør jeg det for dig Spørgsmålet er hvad du helst vil

SD Medlem Forum Egg

Hmm, så skidt da. Ved det sidste Lan vi holdte, fik vi alle sammen en ansigtsmaske i værtindegave. 3 halvvoksne med mænd med ansigts masker er ikke et syn man lige glemmer.
    Jeg blev en smule skuffet da jeg oprettede min profil på forummet, ALLE ved det er tydeligt en isbjørn ikke er hvid. Den accepterede ikke mit svar "Hvid, men alle ved da en isbjørn er mere beskidt gul", hvilket overrasker mig.

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Quote Originally Posted by Clicknut View Post
    Kasper hvis du ikke gør det.... så gør jeg det for dig Spørgsmålet er hvad du helst vil
    Tror vi har brug for 3 svar, fra din side Clicknut =)

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

SD Medlem Forum Trainee wolfffie's Avatar

Sådan @Karriks ser frem til at spille med dig i classic

Quote Originally Posted by Xean View Post
    Tror vi har brug for 3 svar, fra din side Clicknut =)
    Nu har Karriks skrevet selv, så jeg nænner næsten ikke at hænge ham ud. Men han er en super cool fyr, med et skæg der matcher. Hvem kan ikke falde for det

Officer Forum Warden

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

Officer Forum Warden

Velkommen til som medlem!